Älä älä nyt, ne tatskamusteethan saattaa vaikka imeytyä kuule siihen sikiöön ja sitten siitä tulee aikuisena joku huumenisti sen takia kun sillä ei ole kaikki kotona. Tai auta armias jos se lapsi näkee että äidillä on ollu lävistys raskausaikana, niin sehän saa aivan hirveät traumat <3miten tatska tai lävistys vaikuttaa siihen asian juu itse en omista, mut mikäs väliä jos joku omista, parempi sellainen äiti, kun joku ihan ahdistunut että tämä on pahaa ja tämä on pahaa
Nämä kommentit huvittaa aivan tajuttomasti, että tatuointi antaa tietyn kuvan ihmisestä! Tiedätkö kun monella on tatuointeja ja lävistyksiäkin, joita et edes näe, kun ne saa vaatteilla piiloon... ja sellaisia ihmisiä istuu lääkärinä, eduskunnassa ja jopa poliiseinaEikun mä oikeesti ajattelen näin. En ole erityisen ylpeä tästä. Onneksi mulla on ystävä joka on samalla tasolla, että kauhistellaan näitä immeisiä, jotka pilaa ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatuoinneilla. Näyttää oikeesti todella kauhealta. Ja tunnen muitakin jotka ei välitä yhtään noista. Se antaa tietyn kuvan ihmisestä, eikä mitään hyvää sellaista.
Oke ymmärrän et et tykkää teiniäideistä.. Sulla on vissiin oma kehitys loppunu kun vauva on pullahtanu ulos, to bad for you....Kyllä ne on vähän sen tyyppisiä nuo tatskatut ja lävistetyt että sätkä vaan huulee ja ostamaan bisseä tarjouksesta.