Once you have black..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
you never go back??

Onko se oikeesti niin.. ja nyt irstaat pikku palstamammat, mie tarkotan vaatteiden väriä. Kun sitä kerran tottuu ostamaan mustia vaatteita, jäänteenä myöhäismurkkuiän angstista, sitä ei vaan älyä ostaa muun värisiä vaatteita?

Terveisin nimimerkki joka tänään osti mustat caprit, mustan paidan ja mustan neuletakin. Niin ja mustia pikkareita.

kattelinpa tossa samalla vaatekorieni sisältöä (ei siis oo kaappia vaan sellaset ikean viritykset vaatehuoneessa) ja mustaahan siellä, ei edes sävyeroja :kieh: yks vaaleenpunasävynen paita löytyy, ja harmaa kans. et sillee.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
pikkuhiljaa siitä mustasta yrittää eroon, aloittaa vaikka alushousuista :laugh:

aika musta on vaatekaappi täälläkin, täytyy myöntää..

:attn: mä ostin tänää cittarista sellase pikkaripakkauksen jossa on yhet valkoset ja yhet valkomustat ja yhet mustat, sehän on jo edistystä, eikö? voiko vaatekaupoissa mennä niiltä myyjiltä kysymään neuvoja, et antaisivat mielipiteen väreistä ja sävyistä ku en niin älyä aina..

Ongelma on siinä kun etsii jotain tiettyä vaatetta niin sitä ei meinaa löytää. Meillä on laitettu uusi valaistuskin mun vaatehuoneeseen että erottaisin mustan mustasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

:attn: mä ostin tänää cittarista sellase pikkaripakkauksen jossa on yhet valkoset ja yhet valkomustat ja yhet mustat, sehän on jo edistystä, eikö? voiko vaatekaupoissa mennä niiltä myyjiltä kysymään neuvoja, et antaisivat mielipiteen väreistä ja sävyistä ku en niin älyä aina..

kyllä voi kysyä apuja, auttavat mielellään (tai pitäis ainakin..)

mä oon jo pikkasen ostanut muunkin värisiä vaatteita, vihreitä ja punaisia paitoja, mut sit pitää kyllä olla mustat housut tai menee ihan shokkiin :kieh:

ja kaikki kirkkaamman väriset vaatteet jota jossain mielenhäiriössä on tullu ostettua, lojuu kaapin perukoilla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

kyllä voi kysyä apuja, auttavat mielellään (tai pitäis ainakin..)

mä oon jo pikkasen ostanut muunkin värisiä vaatteita, vihreitä ja punaisia paitoja, mut sit pitää kyllä olla mustat housut tai menee ihan shokkiin :kieh:

ja kaikki kirkkaamman väriset vaatteet jota jossain mielenhäiriössä on tullu ostettua, lojuu kaapin perukoilla :ashamed:

no näinpä!housut ei ainakaan missään nimessä voi olla ku mustat tai tummaa denimiä.hermujee.paidoissakaan, ku emmie löyä semmosia kivoja kuveja. ja simppelit paidat on melko persoonattomia, joten väriksi valikoituu musta. pirullinen noidankehä.
sitä taas ihaili näitä svenskatalande rouvia, niin oli sävy sävyyn päästä varpaisiin, hennon pastelleissa. mä vetäisin pastellia päälle niin ihmiset kattois että mistä toi on karannu
:snotty:

Kuumimmat

Yhteistyössä