:)
Oioi, minäkin kiinnitin huomion tuohon Rieputarallaan ihoon, miten kuulas ja hehkuu. Olispa itselläkin.
Mä en ymmärrä näitä kommentteja . Omasta mielestäni mun iho on ällön punakka ja kiiltävä.Oioi, minäkin kiinnitin huomion tuohon Rieputarallaan ihoon, miten kuulas ja hehkuu. Olispa itselläkin.
Ihanat silmät sullakin!
Onko ollut ammattilaiskuvaaja asialla? Näyttää ainakin siltä, ei tuollaisia vahingossa tule.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24030773:
Sä se vaan kaunistut ja kaunistut .Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24030989:
Kaunis oletAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24030989:
Joo, eikä toi oo ilmasta. Tiina Jylhän kauheusklinikka on tyyris paikka, mutta ammattitaitoa on sitäkin enemmän.Sä se vaan kaunistut ja kaunistut .
Wau ootpa nätti ja läväri sopii ihan mahdottoman hyvin sulle!
Mitähän se mulle osais tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24031001:Joo, eikä toi oo ilmasta. Tiina Jylhän kauheusklinikka on tyyris paikka, mutta ammattitaitoa on sitäkin enemmän.
Mulle ainakin tehtiin pääkallon kutistus. Otettiin aivoja pois ja lisättiin ne käsivarsiin.Mitähän se mulle osais tehdä?
Voiskohan mulle puhaltaa ilmaa silmämunien taakse, niin saisin suuremmat silmät? Ehkä mul ei oo varaa niin kalliiseen operaatioon.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24031032:Mulle ainakin tehtiin pääkallon kutistus. Otettiin aivoja pois ja lisättiin ne käsivarsiin.
No entä tekosilmät?Voiskohan mulle puhaltaa ilmaa silmämunien taakse, niin saisin suuremmat silmät? Ehkä mul ei oo varaa niin kalliiseen operaatioon.
Totta joo! Mä oonkin kyllästynyt näihin vanhoihin. Otan sellaiset, jotka roikkuu vieterin päässä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24031081:No entä tekosilmät?
Kiitos, tai tietty riippuu siitä, että kumpaa kuvaa katoit.Ootpas PölyEsteri täysin erinäköinen kuin mitä ajattelin
Ja todella kaunis
Vau. Käsittelitkö kuvaa mitenkään vai sattuiko valaistus tulemaan noin ihan oikeasti. Todella tyylikäs kuva.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24031105:Ihan on itse otettu kuva puhelimen kameralla