On varmaan jo kysytty - miksi palstailet juhannuksena?

Me ollaan niin tylsiä ettei jaksettu lähteä kotoa minnekkään. Isot pojat lähtivät mummolaan ja pienin jäi kotiin. Ollaan vain nautittu tästä rauhasta, grillattu ja saunottu vastan kanssa pitkän kaavan mukaan. Ihan vain ollaan tekemättä mitään.
 
Sataa, isäntä töissä...itte meen huomenna yöhön. Taksiyrittäjän juhannus on aina tätä samaa....työtä. Milloinkahan viimeks oltiin jussina jossain, vuonna-92 olin synnyttämässä :D Päivällä sit ajetaan kumpi vaan ehtii.

Ai niin, kaivettiin tuos ojaa, ennen kun alko naapuri katteleen pellonreunalla kieroon, jotta mitä hele***tiä noi jussina puuhaa :LOL:
 
Oltiin päivä mökillä mummin ja papan vieraina. Siellä kalastettiin, saunottiin, grillattiin ja vietettiin aikaa yhdessä... ja tapettiin hyttysiä :kieh: - oli tosi kiva päivä =) Nyt ollaan kotona ja lapset ovat menossa nukkumaan, niin mä joudan tässä vähän palstailemaankin, kun isäntä avittaa lapsia iltapalassa yms.
 
Juhannus juhlittu jo.
Koko päivä oltiin anopin mökilä grillaamasa, saunomassa,kalastelemassa ja muuten vaan möllöttämässä. kotiin tultiin klo 19 aikoihin ja lapset ja iskä katsovat star trekiä ja kun mua ei avaruusseikailut kiinnosta, tulin palstalle.
 

Yhteistyössä