On varmaan jo kysytty - miksi palstailet juhannuksena?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Me ollaan niin tylsiä ettei jaksettu lähteä kotoa minnekkään. Isot pojat lähtivät mummolaan ja pienin jäi kotiin. Ollaan vain nautittu tästä rauhasta, grillattu ja saunottu vastan kanssa pitkän kaavan mukaan. Ihan vain ollaan tekemättä mitään.
näin melkein, lapset kotona kuitenkin.
 
Poikkeuksellisesti ollaan oltu tämä juhannusaatto ihan kotosalla omalla porukalla =)
Mukava päivä ollut, nyt mies tuijottaa jalkapalloa, kuopus nukkuu ja esikoinen pelaa uutta ponipeliään toisella koneella, joten mä istahdin tähän koneen viereen :D
 
Mitäs me, vanhempieni mökillä päivä vietettiin, esikko jäi sinne ja kaksi muuta muksua tuli kotio =)

Mies ja keskari vääntää grillikatosta pihalla ja kuopus tossa vieressä leikkii, pitäs pikkuhiljaa ruveta maate muksuja laittaan =) Saanu valvoa tänään, Jussin kunniaksi :D
 
Öö,no kun telkusta ei tuu mitään hyvää :D Mies on yön töissä niinkuin aina tämmöset juhlat,v-loput jne..Tyttö nukkuu ja mä nautin muutaman olusen.

No oltiin me päivä mun äitin luona,grillattiin ja oltiin ulkona..Huomenna kaverin kans+lapset sen tädin luo..grillausta ja lasten nukkuessa vähän muutakin.. :whistle:
 
no kun täällä ei ole juhannusta... :(
jos olisin siellä,niin olisin varmaan mökillä saunomassa ja grillaamassa tai sitten hiljaisessa Helsingissä nauttimassa yöttömästä yöstä!! =)

sataako siellä stadissa,muuten?
 
äitix2
Eipä tässä muutakaan tekemistä enää, nukkumaan kohta mennään. Lapset meni nukkuun noin puol tuntia sit. Päivällä rillattiin ja saunottiin sit käytiin ajelulla. Pari sidukkaa olen juonu, tässäpä tämä päivä oliki, ei mitään sen ihmeellisempää. :)
Kutsuja tuli pariinki paikkaan mut toi ukon ketale ei halunnu lähtee mihkään... :(
 
Päivä oltiin minun porukoitten luona grillaamassa, ja saunottiin illasta. Käytiin myös kokko katsomassa, sytytettiin jo kahdeksalta. Äsken kotia tultiin, eikä täs muutakaan tekemistä oo, niin sama on täällä vähän aikaa nysvätä.
 
ankkis
Lapset nukkuu ja ulkona sataa, grillaukset on jo grillattu eikä telkkari kiinnosta. Nukkumaan ei ole vielä saanut mentyä. Miksi pitäisi olla jossain muualla kuin kotonaan, vaikka juhannus olisikin? :)

Naapurit vissiin tuolla katoksella vielä kaljottelee, mutta mitäpä raskaana oleva periaatteellinen absolutisti siellä istuisi hyttysten syötävänä kuuntelemassa humalaisten juttuja kymmenettä kertaa...
 
sanelma
oon pojan kans kaksin kotona..
ensin päivän olin töissä, sit grillailtiin ja saunottiin ja vastottiin. nyt mies on mun siskon kyytissä harjottelemassa taksiautoilijana oloa. mies hommas "taksikortin"vasta ja nyt on sit harjottelemassa touhua, että uskaltaa joskus yksin liikenteeseen..
eli näin. pari siideriä juon ja lähen pojalle kaveriksi nukkumaan
hauskaa jussia kaikille!
 

Yhteistyössä