on tylsää joten : galluppia koko perheen vaatetuksesta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SweetestPoison harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SweetestPoison harmaana

Vieras
itse nakotan koneella ylläni maastohousut, musta syväänuurrettu paita, harmaat sukat & alusvaatteet. lasit nenällä, hiukset kahdella letillä, kaulassa pieni hopeinen tähti, korvissa pienet hopearenkaat liloilla kivillä
töyhtis huutelee parvekkeella ohikulkijoille yllään tummansininen t-paita, mustat farkkulegginsit, lila huppari & ainot, mies pitää neidille seuraa mustissa verkkareissa ja vaaleansinisessä t-paidassa :D

Risaiset farkut itselläni ja joku teeppari :)
Tytöllä trikoohousut ja trikoopaita, pojalla trikoopaita ja farkkujen tapaiset ruutuhousut. Vauvalla body ja froteehaalari... :D

Mulla farkut, vaaleanpunaiset sukat ja vaal.pun lyhythihainen ruutupaita. Kaulassa kultainen sydänriipus, napakoru, nenällä rillit, tukka hapsottaa miten sattuu, naamassa meikkiä kun kaupassa kävin :D
Poika hiihtää ulkona, beiget housut ja sini-beige takki, oranssi pipo ja hanskat, rusehtavat kengät.

Tällä nettikäellä on päällä gina tricotin tregginssit, bambusukat ja anopin kutomat pinkit pitkävartiset villasukat. Alkkarit lilaa Hello Kittyä, pinkit urheilurintsikat, Seppälästä pitkä harmaa teeppari (peittää pyllyn ettei tarvii kävellä ulkona teltta päällä ) jonka päällä leppakkohihanen musta pitkähihanen jossa starsseilla lukee "I'm a rockstar". Ja näytän vähintäänkin auton perässä hinatulta olkinukelta tuulisen kävelylenkin jälkeen ja paita kissankarvoissa. Lävistykset ainoot korut kun en osaa/muista käyttää mitään hiluja ikänä.

Mahtaiskohan mies tunnistaa jos lukis palstaa - no varmasti. Hei hani!

Pojat kulkee alushousuissa ja t-paidoissa. Pukeutumislook tuli kuvioihin parisen viikkoa sitten, kun tuli kevät ja lämmin. Eikä ole äiti jaksanut vängätä. Oikeasti mä kuvittelin, ettei nuo juoksisi alushoususillaan noin pitkään. Miehellä kesäiset puuvillahousut eikä paitaa :o Mä taidan sulkea lämmityksen :saint: Mulla kuviollinen pitkä hame ja oranssi trikoopaita. Eikä sukkia. Ihme alkuasukasperhe.

T-paita ja farkut, hiukset ponnarilla, koitan pystyä touhuamaan pelkästään vasemmalla kädellä kun oikean käden ranne on aikas kipeä. Pikkulikka selaa Elloksen kuvastoa päällään vihreät olohousut ja valkoinen toppi, hiukset ranskanletillä. Mies vetää peiton alla sikeitä päällään hihaton paita ja housut.

Mulla on valkoinen pitkähihainen paita ja harmaat lenkkihousut, valkoiset sukat ja alusvaatteet. Pojalla on puna-harmaa pitkähihainen ja ruskeat velourhousut ja ruskeat sukat. Miehellä on tummat farkut ja vaalenasininen t-paita. Mies näyttää noissa housuissaan aika hyvältä :p

Yhteistyössä