On tuolla yh-äitillä sitten niiiiiiiiiiiiiin raskasta et kyllä ihan itkettää!!

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
ole vaaraa että jäisi paikalleen nököttämään? tarkoitan siis onko menossa koskaan töihin vai eleleekö tuilla?
No, miten tämän nyt nätisti muotoilisi...
Ei hänellä tunnu olevan suunnitelmia työllistymisen tai koulutuksen suhteen :xmas:
Tosin lapsi on vielä alle 3 v eli kotihoidontuella on. Kai työkkäri sen(kin) sitten kurssille tai työkokeiluun pakottaa, kun kht loppuu.
 
Joo, tää raha kysymys on kans yks, ensi saa vapaa aikaa sit voi repii kaikki rahat ukolta.. hmm. miksköhän mä oon naimisissa..

eiks naimisissa olevien pitäs kohta saada jotain tukee kun niil on rankaa ja aina perhe kotona ja mies mukana.. ja joutuu itekkin maksaa osan laskuistaan jne jne.. ja sit viel ne perheriidat voih niist pitäs saada ainakin kolkyt euroo kerta vaik kelasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Joo, tää raha kysymys on kans yks, ensi saa vapaa aikaa sit voi repii kaikki rahat ukolta.. hmm. miksköhän mä oon naimisissa..

eiks naimisissa olevien pitäs kohta saada jotain tukee kun niil on rankaa ja aina perhe kotona ja mies mukana.. ja joutuu itekkin maksaa osan laskuistaan jne jne.. ja sit viel ne perheriidat voih niist pitäs saada ainakin kolkyt euroo kerta vaik kelasta..

potkase ukko pihalle niin pääset meihin yhoihin

=)

tukee tukee tukee... vittu aika moni yh käy ihan oikeesti töissä ja maksaa laskunsa ihan ite eikä kenenkään kanssa puoliksi!!!
 
mullakin on yksi yh kaveri ja se ei koskaan valita vaikka vaikeeta oisikin :) nostan hattua hänelle siitä , valitettavasti itsekin olen pian yh ja aion nauttia lapsen kanssa olosta eikä tarvii kenellekään menojaan selvitellä :)
 

Yhteistyössä