on tossa lasten mummissa ärsyttäviäkin puolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Siis minun äidissä. Tullaan kyllä ihan hyvin juttuun mutta tietyt jutut ärsyttää. sillä on palava halu nolata toinen toisten aikaan ja muutenkin aina pitää olla jostain sanomassa. Yks on lasten kasvatus ja hoito, ite se ei ole mun lapsia kattonu kun yhen kerran pari tuntia, mutta ei siinä mitään. Sanoo kuitenkin pitää joka asiasta. Tänään mua otti niin päähän kun alkaa kassalla mun aurinkoihottumasta paasaamaan, että mikä sulle on tullu ja mitä sun naamassa on :kieh: ihan niin kun ei tietäis mitä siinä on :headwall:
Kauhee jono takana ja yks selittää siinä ihottumista |O

Ap, ymmärrän sinua! Minunkin äitini on aina nauttinut nolaamisesta, tuntuu että hän on aina halunnut hauskuuttaa ihmisiä minun kustannuksellani. Esim. juuri kaupan kassalla keksii jotain "hauskaa" sanottavaa minun pukeutumisestani, lapsenhoitoperiaatteistani tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ap, ymmärrän sinua! Minunkin äitini on aina nauttinut nolaamisesta, tuntuu että hän on aina halunnut hauskuuttaa ihmisiä minun kustannuksellani. Esim. juuri kaupan kassalla keksii jotain "hauskaa" sanottavaa minun pukeutumisestani, lapsenhoitoperiaatteistani tms.

Yks päivä sen oli pakko päästä postiin sisälle mukaan kun hain paketin. Siellä sitten alko mahoton pälinä, että taasko sää jotain tilasit ja mitäs nyt tällä kertaa. joo ja kun olet niin laihakin että miten sinä nyt vaatteita voit tilata :kieh: ite vielä laihempi ja tuntuu vaatteita tilaavan useemmin kun minä |O

Mun äidissä ei sinällään ole vikaa mutta mummissa kyllä.Siis minun mummissa eli typyn isomummissa.Hyvää aina tietysti tarkottaa mutta joskus palaa kyllä proppu kun on joka asiassa neuvomassa.Tyttö ja mamma on ku paita ja peppu,toistensa idolit eli luonnollisesti typy käyttäytyy aina kuin enkeli koska mamma ei sano juur mihinkään ei :whistle: Sitten ku mä olen jonkun rajan tai säännön asettanu niin mamman luo kun menee niin mun säännöillä ei ole enää mitään väliä :/ Esim.että ruokaa syödään ainoastaan ruokapöydän ääressä niin mammalla saa kyllä mennä pitkin asuntoa ruoka suussa |O Ja mun säännöt on liian tiukat ja se on mun vika että typy kiukuttelee |O Nää on näitä mitä vaan pitää kestää vaikka välillä niin vituttaaki.Tosin mä aina kyllä sanon takas kun mummi jotain selostaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mun äidissä ei sinällään ole vikaa mutta mummissa kyllä.Siis minun mummissa eli typyn isomummissa.Hyvää aina tietysti tarkottaa mutta joskus palaa kyllä proppu kun on joka asiassa neuvomassa.Tyttö ja mamma on ku paita ja peppu,toistensa idolit eli luonnollisesti typy käyttäytyy aina kuin enkeli koska mamma ei sano juur mihinkään ei :whistle: Sitten ku mä olen jonkun rajan tai säännön asettanu niin mamman luo kun menee niin mun säännöillä ei ole enää mitään väliä :/ Esim.että ruokaa syödään ainoastaan ruokapöydän ääressä niin mammalla saa kyllä mennä pitkin asuntoa ruoka suussa |O Ja mun säännöt on liian tiukat ja se on mun vika että typy kiukuttelee |O Nää on näitä mitä vaan pitää kestää vaikka välillä niin vituttaaki.Tosin mä aina kyllä sanon takas kun mummi jotain selostaa :xmas:

Tommosta se on mun äidin luona, siellä saa tehä ihan mitä huvittaa ja minulle sitten napisee että mitä sä nyt tollei ja älä ole niin äkänen ja plaa plaa...sitten alkaa se että kyllä te opitte kerrasta kun olitte pieniä, ikinä tarvinnu noin äkänen olla :kieh: muistan kyllä pikkasen eritavalla noita asioita.

Joskus kun siltä kysyy että voisitko tulla lapsia kattomaan edes hetkeksi, kerran on ollu kun poika oli pari vuotias. Ja aina samat stoorit, en minäkään teitä hoitoon laittanu ikinä. juu eipä, taisin olla enemmän hoidossa kun kotona :whistle:
Mutta en ole enään pitkiin aikoihin edes kysyny, eipä se ole sen tehtävä jos ei halua.

Ja ihan sama huomauttaako sille jostain, kuitenkin ne samat asiat toistuu jatkuvasti.

Yhteistyössä