On teillä kans jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marja Virtanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marja Virtanen

Vieras
Käyn täällä aina silloin tällöin (pari kertaa kuussa) ihmettelemässä teidän meininkiä... Eikä teillä ole oikeasti muuta elämää kun jankata jostain hymiöistä illasta toiseen? Ihan sääliksi käy? Eikä teillä ole oikeata elämää/ ystäviä tietokoneen ulkopuolella? Jankkaatte täällä jotain ihme juttuja...

Soittakaa vaikka jollekin kaverille/siskolle/veljelle/äidillenne täällä jahkailun sijaan...

Ymmärrän kyllä, jos jollakin on niin arka aihe (vaikka hiv tai avioero jne.) josta ei uskalla puhua perheelleen, mutta silloinkin kantsis soittaa vaikka puanisen ristin puhelimeen tai mennä psykologille, eikä riidellä täällä ihme tyyppien kanssa, jotka eivät edes itseään esittele.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ai tonttuhymiöstä? mitä sulla on meijän tonttua vastaan :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

ai sä et tiiä käykö meitä sääliks vai ei?

Niin, en tiedä että pitäiskö sääliö vai ihmetellä... On tää yhteiskunta aika outo, kun enää ei kyläillä ja kavereille soiteta, vaan tuntikausia mölytään jostain hymiöistä, oli ne sitten vihellyksiä tai tonttuja tai viheltäviä tonttuja... on tää maailman meno sitten outoa, on.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikä se siellä ruikuttaa :xmas: :whistle: :xmas:

Olipa kerran pieni paha noita
Känkkäränkkä nimeltään
se huvittelee syömällä rusinoita
ja iskemällä kepillään
Se on niin pieni että mustat ei pysty sitä näkemään
mutta harmaiden luokse se mielellänsä tulee kyläilemään

Mulla ei ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta. Miksi pitäisi soittaa jollekin kaverille? Se puheluhan maksaa ja mitä mä sille kaverille sanoisin? Mä nukunkin tässä tietsikkatuolissa ja kerran kahdessa viikossa nousen sen verran ylös, että käyn suihkussa ja tuhjennän ton vieressä olevan saavin, mihin teen tarpeeni. Pitsamiehellä on meidän avain, joten mun ei tarvitse mennä edes ulko-ovea avaamaan. Pitsafirma velottaa suoraveloituksena tiliäni. Ihme touhua, että pitäs muka olla jotain muutakin kuin tämä palsta. Miks oot tehnyt elämästäs noin vaivalloista, kun helpommallakin pääsee? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikä se siellä ruikuttaa :xmas: :whistle: :xmas:

Olipa kerran pieni paha noita
Känkkäränkkä nimeltään
se huvittelee syömällä rusinoita
ja iskemällä kepillään
Se on niin pieni että mustat ei pysty sitä näkemään
mutta harmaiden luokse se mielellänsä tulee kyläilemään

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Marja Virtanen:
ai tonttuhymiöstä? mitä sulla on meijän tonttua vastaan :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

ai sä et tiiä käykö meitä sääliks vai ei?

Niin, en tiedä että pitäiskö sääliö vai ihmetellä... On tää yhteiskunta aika outo, kun enää ei kyläillä ja kavereille soiteta, vaan tuntikausia mölytään jostain hymiöistä, oli ne sitten vihellyksiä tai tonttuja tai viheltäviä tonttuja... on tää maailman meno sitten outoa, on.

kyllä mä soitan kavereille ja meen käymään :xmas: ja voithan sä tehä kummatki asiat. kato se ei mun elämään vaikuta mitä sä täällä höpäjät, vaikka toisinpäin oiski niin. :xmas: :headwall: :/ :attn: =) :x :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla ei ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta. Miksi pitäisi soittaa jollekin kaverille? Se puheluhan maksaa ja mitä mä sille kaverille sanoisin? Mä nukunkin tässä tietsikkatuolissa ja kerran kahdessa viikossa nousen sen verran ylös, että käyn suihkussa ja tuhjennän ton vieressä olevan saavin, mihin teen tarpeeni. Pitsamiehellä on meidän avain, joten mun ei tarvitse mennä edes ulko-ovea avaamaan. Pitsafirma velottaa suoraveloituksena tiliäni. Ihme touhua, että pitäs muka olla jotain muutakin kuin tämä palsta. Miks oot tehnyt elämästäs noin vaivalloista, kun helpommallakin pääsee? ;)

Mulla ainakin tulee vain niska kipeeksi tän tietskan ääressä. On paljon mukavampaa jutella mun mieheni Erkin kanssa, kuin valittaa siitä täällä palstalla tuntemattomille. Huomenna tulevat Katja ja Timo kylään, laitan ruokaa, ja sitten syödään yhdessä ja jutellaan ja pelataan lautapelejä. On sitä elämää muuallakin kuin netissä.

Täys peesi. Mut ilman tota silmäniskua lopussa.

Itellä oli kaveri tässä päivällä käymässä ja jokin aika sitten itse kotiuduin kun olin kyläilemässä..Ja enpä viitsi kenellekkään soitella kun ei ole asiaa ja turhaan maksan siittä että jauhaisin vain paskaa puhelimessa.

Mutta mitäs sä täällä pyörit, eiks sulla oo kavereita/sukulaisia kuka tulis käymään tai kenelle soittaisit? :whistle:

Ei ihme, että Suomi lihoo, kun istutaan tuntikausia nenä tietokoneen ruudussa kiinni. Käyttekö edes kävelyllä, uimassa, hiihtämässä, luistelemassa? Koska luitte viimeksi kirjan? Ja koska sitä edeltävän?

Mulla ainakin tulee vain niska kipeeksi tän tietskan ääressä. On paljon mukavampaa jutella mun mieheni Erkin kanssa, kuin valittaa siitä täällä palstalla tuntemattomille. Huomenna tulevat Katja ja Timo kylään, laitan ruokaa, ja sitten syödään yhdessä ja jutellaan ja pelataan lautapelejä. On sitä elämää muuallakin kuin netissä.

Kerro mun veljelle ja sen vaimokkeelle terveisiä :wave: ;) :D

Ei ihme, että Suomi lihoo, kun istutaan tuntikausia nenä tietokoneen ruudussa kiinni. Käyttekö edes kävelyllä, uimassa, hiihtämässä, luistelemassa? Koska luitte viimeksi kirjan? Ja koska sitä edeltävän?

kävelyllä eilen ja tänään. uimassa kesällä, luistelemassa syksyllä. eilen luin kirjaa ja sitä edellisen sain viimeviikolla luettua.

it´s called multitasking!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Itellä oli kaveri tässä päivällä käymässä ja jokin aika sitten itse kotiuduin kun olin kyläilemässä..Ja enpä viitsi kenellekkään soitella kun ei ole asiaa ja turhaan maksan siittä että jauhaisin vain paskaa puhelimessa.

Mutta mitäs sä täällä pyörit, eiks sulla oo kavereita/sukulaisia kuka tulis käymään tai kenelle soittaisit? :whistle:

Eilen oli vieraita, ja huomenna tulee myös. Tulin nettiin soittamaan Skypellä amerikan serkulle. On muuten ilmaista. Puhuttavaa meillä riittää, meillä kun elämässä muutakin sisältöä, kuin jotkut jutut jostain hymiöistä. Ei mua niiden käyttö haittaa, hauskojahan ne ovat, mutta että oikein keskusteluja käydään niiden käytöstä, niin se menee jo yli hilseen...

kävelyllä eilen ja tänään. uimassa kesällä, luistelemassa syksyllä. eilen luin kirjaa ja sitä edellisen sain viimeviikolla luettua.

No tuo kuulostaa jo paremmalta. Mutta epäilenpä, että kaikki olisivat yhtä aktiivisia kuin sinä. paitsi jos käyttävät amfetamiinia, eivätkä sen takia nuku ollenkaan

Tulin nettiin soittamaan Skypellä amerikan serkulle. On muuten ilmaista. Puhuttavaa meillä riittää...

Ja kips kops yhtäkkiä olitkin kaksplussalla vatvomassa tuntemattomien ihmisten elämää? Ei näytä paljoa puhuttavaa olevan, jos elämä on niin köyhää että pitää kaksplussa olla :hug:

Sulla on sitten ergonomisesti väärin suunniteltu tietsikkataso. Sitäpaitsi sä voit jutella Erkin kanssa ihan mesenkin välityksellä. Erkki voi istua vaikka huusissa ja te voitte heitellä flirttailevia viestejä toisillenne mesen kautta. On aika epäakologista, että Katja ja Timo tulee kylään. Paitsi jos tulevat kävellen tai polkupyörällä. Sinä ja Erkki voisitte ottaa Katjan ja Timon skypeen mukaan ja jutella siinä. Ruuat saat tilattua netin kautta niin sinulle ja Erkille kuin Katjalle ja Timollekin. Jos sä olet päivän emäntä, vinkautat tietysti netin kautta omaa Visaasi. Netissä on enemmän pelejä kuin kaupoissa lautapelejä, joten miksi ette pelaisi jotain verkkopeliä? On sitä muuta elämää netissäkin :saint:

No tuo kuulostaa jo paremmalta. Mutta epäilenpä, että kaikki olisivat yhtä aktiivisia kuin sinä. paitsi jos käyttävät amfetamiinia, eivätkä sen takia nuku ollenkaan

ei se liikkuminen ja lukeminen tee musta yhtään parempaa ihmistä.
entä ne jotka ei voi liikkua? ja ei saa olla täälläkään... entä ne jotka ei osaa lukea. todennäköisesti eivät saa kattella meirä hymiöitä.
entäpä ne jotka ei saa tai halua saada kavereita? entä ne joiden suku ei halua olla yhteydessä? entäpä jos me kaikki ollaan kiinnostuneita enemmän keskustelemisesta netin välityksellä kuin lukemaan se uusin remes?

entäpä jos asioita ajatytelis vähän toisin oltas tämänkin aloituksen paikan voinu käyttää keskusteluun kuinka tätä käytetään:

Sulla on sitten ergonomisesti väärin suunniteltu tietsikkataso. Sitäpaitsi sä voit jutella Erkin kanssa ihan mesenkin välityksellä. Erkki voi istua vaikka huusissa ja te voitte heitellä flirttailevia viestejä toisillenne mesen kautta. On aika epäakologista, että Katja ja Timo tulee kylään. Paitsi jos tulevat kävellen tai polkupyörällä. Sinä ja Erkki voisitte ottaa Katjan ja Timon skypeen mukaan ja jutella siinä. Ruuat saat tilattua netin kautta niin sinulle ja Erkille kuin Katjalle ja Timollekin. Jos sä olet päivän emäntä, vinkautat tietysti netin kautta omaa Visaasi. Netissä on enemmän pelejä kuin kaupoissa lautapelejä, joten miksi ette pelaisi jotain verkkopeliä? On sitä muuta elämää netissäkin :saint:

:laugh:

Pitihän mun jotain tänne keksiä aloitukseksi, että saatte joatin tekemistä ja vatvomista, kun näyttää aiheet kuluneen pahasti, kun hymiöistä pitää riidellä :) ;) :(