On tästä palstasta joskus hyötyäkin = )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Joku linkitti sen harry potter joulukalenterin (en kyllä enää muista osoitetta) kävin sieltä viikonloppuna yhden luukun avaamassa ja pistin tietoni sinne, ja tänään tuli postissa uusin Potter dvd :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Joku linkitti sen harry potter joulukalenterin (en kyllä enää muista osoitetta) kävin sieltä viikonloppuna yhden luukun avaamassa ja pistin tietoni sinne, ja tänään tuli postissa uusin Potter dvd :D

Mikä juttu tää on?
 

Yhteistyössä