älä välitä,täällä palstalla tulee välillä tyyppejä vastaan jotka väittävät tietävän mun asiat paremmin kuin minä itse
mutta jos mun jollain tutuilla on mielenkiintoa seurailla mun palstailua niin siitä vaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:jos mun jollain tutuilla on mielenkiintoa seurailla mun palstailua niin siitä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:jos mun jollain tutuilla on mielenkiintoa seurailla mun palstailua niin siitä vaan![]()
Mulla ei ainakaan riitä mielenkiintoa ruveta kyttäilemään ihmisiä, mulla on parempaakin tekemistä kuten katsoa vaikka telkkaria![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja njooh...:itsekin asun pikkupaikkakunnakka ja kyllä se on vaan ihan kuvittelua että kukaan jaksaisi olla sinusta kiinnostunut, onhan omissakin asioissa tekemistä. Keksi vaikka joku harrastus niin ei tarvitse kaiken pyöriä oman navan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja njooh...:itsekin asun pikkupaikkakunnakka ja kyllä se on vaan ihan kuvittelua että kukaan jaksaisi olla sinusta kiinnostunut, onhan omissakin asioissa tekemistä. Keksi vaikka joku harrastus niin ei tarvitse kaiken pyöriä oman navan ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan ot, mutta eikös se Lauri Tähkä ole Teuvalta?
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Turha sun on murehtia teuvalaisten juoruista,aina niitä liikkuu kohde vain vaihtuu.Naura vain ja mieti että täytyy sulla mielenkiintonen elämä olla kun juorujen kohteeksi oot päässy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:mä kun luin ton otsikon ja aloittajan nikin, niin ajattelin kyl heti et on varmasti paratiisi, kun aineitoa saa juoruiluun ihan kotisohvalla makoilemalla. ei muuta kuin avaa vaan plussan ja siinä on aineisto juoruille kaikkien luettavissa!! ei tarvitse edes puhelinlaskuja kartuttaa! siis mikä paratiisi, oikea heaven!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä vaan scarlett kelasin et pitäskö mun tulla lomaileen sun luo niin juorut kiihtys :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:vooou, Teuva on otsikoissa...
t. entinen Kaskislainen :xmas:
Suomen pienin kaupunkiB) Koska olet siellä asunut?