On tämä Teuva todellinen juoruajien paratiisi

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
jos mun jollain tutuilla on mielenkiintoa seurailla mun palstailua niin siitä vaan :whistle:

Mulla ei ainakaan riitä mielenkiintoa ruveta kyttäilemään ihmisiä, mulla on parempaakin tekemistä kuten katsoa vaikka telkkaria :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
jos mun jollain tutuilla on mielenkiintoa seurailla mun palstailua niin siitä vaan :whistle:

Mulla ei ainakaan riitä mielenkiintoa ruveta kyttäilemään ihmisiä, mulla on parempaakin tekemistä kuten katsoa vaikka telkkaria :laugh: :laugh:

mut ajattele,on sussa jotain kun joku jaksaa kiinnostua sun asioistas ja päivitellä sitä kylillä :xmas:

itsekin asun pikkupaikkakunnakka ja kyllä se on vaan ihan kuvittelua että kukaan jaksaisi olla sinusta kiinnostunut, onhan omissakin asioissa tekemistä. Keksi vaikka joku harrastus niin ei tarvitse kaiken pyöriä oman navan ympärillä.

Noi on hauskoja jotka suurentelee ja leveilee asioilla... Mä asun kanssa pienessä kylässä ja olin ennen aikamoisessa jakorasian maineessa, joskaan en täysin ollut maineeni "arvoinen"! Kerrankin yksi mies kertoi kaikille tutuille ja tuntemattomille mitä kaikkea olen tehnyt hänen kanssaan. Oikeasti en edes ollut hänen kanssaan! Sitten tulin raskaaksi ja alettiin puimaan sitä kuka on isä ja tällekkin miehelle sanoivat että sinäkin voisit olla isä...Jo mies säikähti ja oli kertonut että enkä voi eihän me edes naitu...!!

Alkuperäinen kirjoittaja njooh...:
itsekin asun pikkupaikkakunnakka ja kyllä se on vaan ihan kuvittelua että kukaan jaksaisi olla sinusta kiinnostunut, onhan omissakin asioissa tekemistä. Keksi vaikka joku harrastus niin ei tarvitse kaiken pyöriä oman navan ympärillä.

Jaa-a, kyllä se taitaa olla kuitenkin niin, että kun pienillä paikkakunnilla ei ole pahemmin vapaa-ajanviettomahdollisuuksia fiktion parissa (esim teatteria), niin siellä sitten keksitään se fiktio ihan ite. Eli rumasti sanottuna juorutaan. Jopa sinusta, usko pois vaan...

Turha sun on murehtia teuvalaisten juoruista,aina niitä liikkuu kohde vain vaihtuu.Naura vain ja mieti että täytyy sulla mielenkiintonen elämä olla kun juorujen kohteeksi oot päässy :laugh:

Sä et sitten ilmeisesti kovin pienellä paikkakunnalla asu. Helsinki ei ole pieni paikka:D

no suoraan sanottuna en kyllä viitsisi kamalasti huudella täällä, jos asuisin noin pienellä paikkakunnalla.. ap ei taida ymmärtää, miten paljon asioita itsestään on täällä kertonut ja niitä yksityiskohtia yhdistelemällä saa myös paljon tietoa sinun läheisistäsi, ei vain sinusta.

varovaisuutta.

Joo, mä en ymmärrä kuinka ihmiset kertovat itsestään kaiken (tai joka tapauksessa paljon ) täällä palstalla tai netissä yleensä. Jos kertoo henkilökohtaisia (tai muiden asioita) asioita niin ei kannata ehkä mitään kuvia tms itsestään antaa, ettei sitten "kärähdä". Mäkin sanon, että VAROVAISUUTTA.

mä kun luin ton otsikon ja aloittajan nikin, niin ajattelin kyl heti et on varmasti paratiisi, kun aineitoa saa juoruiluun ihan kotisohvalla makoilemalla. ei muuta kuin avaa vaan plussan ja siinä on aineisto juoruille kaikkien luettavissa!! ei tarvitse edes puhelinlaskuja kartuttaa! siis mikä paratiisi, oikea heaven!

eiköhän se oo samanlaista ihan jokaisella pienellä paikkakunnalla. kylän juoruämmät tietää sun asias paremmin kun sä itte. :whistle:
mut toisaalta mä taas uskon ettei ne juorut koskaan ihan tuulesta temmattuja ole, et jotain todenperäähän niissä on aina oltava.
esim. musta ei ole koskaan kylillä juorut kulkenu, koska en oo antanu mitään aihetta semmoseen. ;)
omalla käytöksellä saa paljo aikaan, niin hyvää kun huonoakin, you know.

me meinattiin ostaa juuri talo teuvalta : ) Sellainen iso valkoinen autiotalo, jostain keskustan kieppeiltä. Olis ollu kiva remppa-projekti : ) Millasita teuvalla on muuten asua? Ihanaa varmaan kun Kristiina ja Kaskinen on niin lähellä, ne on mun suosikkipaikat. Niin kauniita paikkoja : )

En mä mitään kuvittele vaan kuulin asiasta eräältä ihmiseltä. Ja muutenkin olen joskus kuullut musta liikkuvia juttuja kavereilta.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Turha sun on murehtia teuvalaisten juoruista,aina niitä liikkuu kohde vain vaihtuu.Naura vain ja mieti että täytyy sulla mielenkiintonen elämä olla kun juorujen kohteeksi oot päässy :laugh:

En mä tätä murehdikaan lähinnä naurattaa, kun joillakin on päänvaivaa miettiä kuka se mies on. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
mä kun luin ton otsikon ja aloittajan nikin, niin ajattelin kyl heti et on varmasti paratiisi, kun aineitoa saa juoruiluun ihan kotisohvalla makoilemalla. ei muuta kuin avaa vaan plussan ja siinä on aineisto juoruille kaikkien luettavissa!! ei tarvitse edes puhelinlaskuja kartuttaa! siis mikä paratiisi, oikea heaven!

Voi pientä, kun tulit onnelliseksi! :hug: :hug:

Mä muutin miehen luo pikkukylään ja jo seurusteluvaiheessa moni kyläläinen "ties" musta paljonki asioita - tosin ei ulkonäköö ja sattu niinkin et paikallisella huoltsikalla asioita puitiin meidän suhdetta ku olin itte maksamassa tankkaustani :whistle:

Yhteistyössä