V
"vieras"
Vieras
mitä tahansa kirjoittaa, niin aina, ihan aina, se asia käännetään ketjun aloittajan syyksi. Esim. jos vaikka mies on jäänyt kiinni valehtelusta tai pettämisestä, asia kyllä väännetään ja käännetään niin että se saadaan jotenkin ap:n syyksi. Ja sitten alkaa se vakituinen paskasade
Tai jos kirjottaa vaikka että olipa kiva käydä pitkästä aikaa uimahallissa, niin eiköhän joku kohta kommentoi jotain "no huh huh, onneks on varaa itsellä edes sen verran, et on iso talo jossa oma uima-allas. Kuka viittii mennä yleisiin uimahalleihin, ap on joku mielenvikanen avohoitopotilas, hyi olkoon"
Tai jos kirjottaa vaikka että olipa kiva käydä pitkästä aikaa uimahallissa, niin eiköhän joku kohta kommentoi jotain "no huh huh, onneks on varaa itsellä edes sen verran, et on iso talo jossa oma uima-allas. Kuka viittii mennä yleisiin uimahalleihin, ap on joku mielenvikanen avohoitopotilas, hyi olkoon"