On tämä kummallinen olotila

Kävin viime maanantaina neuvolalääkärin ultrattavana alkuraskauden veristen vuotojen takia, rv silloin 7+1. Näkymä monitorilla ei yllättänyt mua ja olin siihen jollakin tavalla valmistautunut; kohdusta löytyi ruskuaispussi ja kalvot, ei alkiota eikä sykettä :( Jotenkin tiesin alusta asti, että kaikki ei ole kunnossa.

Sain kuitenkin uuden ajan ultraan ensi viikon torstaille, jolloin varmistetaan vahva epäily tuulimunasta ja jos tämä raskaus ei siihen mennessä ole keskeytynyt, saan lähetteen lääkkeellisen keskeytykseen tai kaavintaan.
Vuoto ei ole vielä alkanut, pientä tiputtelua on... Raskausoireet yhä jylläävät voimallisina. On outoa ja murheellista olla tällaisessa välitilassa, keskenmenon hyväksyneenä ja siihen valmistautuneena mutta vielä kliinisesti raskaana... Ja kaikesta huolimatta pienesti toiveikkaana siitä, että tapahtuisi ihme ja torstaina ultrassa näkyisi pieni kiivaasti lyövä sydän :ashamed:
 
mulla on ollut 4 keskenmenoa mutta 3 lastakin olen saanut onneksi mutta tiedän miltä tuntuu toi epätietoisuus kun haluaisi tiedon heti eikä viikon päästäja, mulla oli viimeisessä raskaudessa tiputteluvuotoa rv 5-13 mutta tuolla se mahdollinen keskenmeno nukkuu pinnasängyssä yöuniaan.Jaksamisia sinnepäin :hug: :hug: .
 
Nimenomaan tämä epätietoisuus tuntuu hirveältä... Keskeytykseen joutuminenkin pelottaa :( Luonnollista keskeytymistä saattaisi kuitenkin joutua odottamaan viikkotolkulla enkä sitäkään kestä.

Voi kun tämä olisi jo ohi :'( Aina vaan jaksaa itkettää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Nimenomaan tämä epätietoisuus tuntuu hirveältä... Keskeytykseen joutuminenkin pelottaa :( Luonnollista keskeytymistä saattaisi kuitenkin joutua odottamaan viikkotolkulla enkä sitäkään kestä.

Voi kun tämä olisi jo ohi :'( Aina vaan jaksaa itkettää...
mä pääsin heti lääkkelliseen että kaavintaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Nimenomaan tämä epätietoisuus tuntuu hirveältä... Keskeytykseen joutuminenkin pelottaa :( Luonnollista keskeytymistä saattaisi kuitenkin joutua odottamaan viikkotolkulla enkä sitäkään kestä.

Voi kun tämä olisi jo ohi :'( Aina vaan jaksaa itkettää...
:hug: Kyllähän se epätietoisuus vielä kummasti lisää muutenkin kamalaa oloa... :/
 
voi kamala. mulla on 1,5 viikon päästä eka ultra, silloin viikkoja 6+6 pelkään kokevani saman kohtalon :'( en tiedä miten tuollaisesta selviää. parasta olisi jos tulisi "oikea keskenmeno" eikä jäisi raskausoireet jylläämään päälle. :hug: jaksamisia!
 
Mä niin toivon, että ihme tapahtuu ja syke löytyy. Voisko olla rv:t pielessä? Voihan ne heittää muutamankin päivän ja viikon päästä sykekin jo löytyisi. :saint: :saint: :hug: Kamala kun tuli paha mieli teidän puolesta :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä niin toivon, että ihme tapahtuu ja syke löytyy. Voisko olla rv:t pielessä? Voihan ne heittää muutamankin päivän ja viikon päästä sykekin jo löytyisi. :saint: :saint: :hug: Kamala kun tuli paha mieli teidän puolesta :'(
Se olisikin sanoinkuvaamattoman ihanaa jos torstaina yllättyisikin iloisesti... Se ei vaan ole mitenkään todennäköistä, kun kaikki muut mitat vastaavat viikkoja ja ovulaationkin bongasin lähes 100 %:n varmuudella... Ainoa poikkeus aikaisempiin raskauksiin on ollut nuo vuodot ja sellainen kamala tunne että jotakin on pielessä
:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä niin toivon, että ihme tapahtuu ja syke löytyy. Voisko olla rv:t pielessä? Voihan ne heittää muutamankin päivän ja viikon päästä sykekin jo löytyisi. :saint: :saint: :hug: Kamala kun tuli paha mieli teidän puolesta :'(
Se olisikin sanoinkuvaamattoman ihanaa jos torstaina yllättyisikin iloisesti... Se ei vaan ole mitenkään todennäköistä, kun kaikki muut mitat vastaavat viikkoja ja ovulaationkin bongasin lähes 100 %:n varmuudella... Ainoa poikkeus aikaisempiin raskauksiin on ollut nuo vuodot ja sellainen kamala tunne että jotakin on pielessä
:'(
Parempi kai se on valmistautua pahimpaan. Toivon silti :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä niin toivon, että ihme tapahtuu ja syke löytyy. Voisko olla rv:t pielessä? Voihan ne heittää muutamankin päivän ja viikon päästä sykekin jo löytyisi. :saint: :saint: :hug: Kamala kun tuli paha mieli teidän puolesta :'(
Se olisikin sanoinkuvaamattoman ihanaa jos torstaina yllättyisikin iloisesti... Se ei vaan ole mitenkään todennäköistä, kun kaikki muut mitat vastaavat viikkoja ja ovulaationkin bongasin lähes 100 %:n varmuudella... Ainoa poikkeus aikaisempiin raskauksiin on ollut nuo vuodot ja sellainen kamala tunne että jotakin on pielessä
:'(
Parempi kai se on valmistautua pahimpaan. Toivon silti :saint:
Pidä ny peukkuja vaikkei toivoa olisikaan... Ainakin se antaa mukavan olon siitä, että on jonkun ajatuksissa.
Voitas nähdä lähiaikoina... En oo hetkeen jaksanut oikein nähdä ketään enkä juuri jutellakaan kenellekään
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Mä niin toivon, että ihme tapahtuu ja syke löytyy. Voisko olla rv:t pielessä? Voihan ne heittää muutamankin päivän ja viikon päästä sykekin jo löytyisi. :saint: :saint: :hug: Kamala kun tuli paha mieli teidän puolesta :'(
Se olisikin sanoinkuvaamattoman ihanaa jos torstaina yllättyisikin iloisesti... Se ei vaan ole mitenkään todennäköistä, kun kaikki muut mitat vastaavat viikkoja ja ovulaationkin bongasin lähes 100 %:n varmuudella... Ainoa poikkeus aikaisempiin raskauksiin on ollut nuo vuodot ja sellainen kamala tunne että jotakin on pielessä
:'(
Parempi kai se on valmistautua pahimpaan. Toivon silti :saint:
Pidä ny peukkuja vaikkei toivoa olisikaan... Ainakin se antaa mukavan olon siitä, että on jonkun ajatuksissa.
Voitas nähdä lähiaikoina... En oo hetkeen jaksanut oikein nähdä ketään enkä juuri jutellakaan kenellekään
:(
Ajatuksissa olet. Voitas nähdä juu! On jo menny liikaa aikaa kun viimeks nähty.
 
voimia
Odottelu ja epätietoisuus on sitä pahinta :( Minulle kävi toisesta lapsesta niin, että melko varhaisessa vaiheessa kävin ultrassa (en muista viikkoja kyllä enää). Eihän siellä sitten näkynytkään sykettä ja lääkäri sanoi että voi olla tuulimunaraskaus. Tiputteluja mulla ei kylläkään ollut muttei oikein mitään vahvoja raskausoireitakaan. Mutta olin siis varautunut keskenmenoon ja pari viikkoa oli yhtä piinaa kun ei tiennyt. Seuraavassa ultrassa syke näkyikin ja kaikki oli ok. Toivoa voisi siis olla tiputtelustakin huolimatta, mutta pahimpaan varautuminen on ehkä kuitenkin paras itsesuojelukeino. Paljon voimia nyt sinulle, tuli mitä tuli!!!
 
voimia lisäys
Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Odottelu ja epätietoisuus on sitä pahinta :( Minulle kävi toisesta lapsesta niin, että melko varhaisessa vaiheessa kävin ultrassa (en muista viikkoja kyllä enää). Eihän siellä sitten näkynytkään sykettä ja lääkäri sanoi että voi olla tuulimunaraskaus. Tiputteluja mulla ei kylläkään ollut muttei oikein mitään vahvoja raskausoireitakaan. Mutta olin siis varautunut keskenmenoon ja pari viikkoa oli yhtä piinaa kun ei tiennyt. Seuraavassa ultrassa syke näkyikin ja kaikki oli ok. Toivoa voisi siis olla tiputtelustakin huolimatta, mutta pahimpaan varautuminen on ehkä kuitenkin paras itsesuojelukeino. Paljon voimia nyt sinulle, tuli mitä tuli!!!
Noita viikkoja kun muistelen niin ainakin lääkäri sanoi, että syke olisi JO pitänyt näkyä mutta eihän noista aina tiedä! Tuntuu että nykyään ultrataan tosi varhain ja sitten tulee näitä kauheita odotteluja kun sitä sykettä ei vielä näykään. Niin ja mulla yksi tuulimunakokemus jo takana.
 
No niin, tänään oli kontrolliultra neuvolassa... Tilanne entisellään, tosin kohtu pienentynyt hieman ja ulkosuu vähän auki, toiveita lähipäivinä spontaanisti käynnistyvästä keskenmenosta olisi... Lähete lääkkeelliseen keskeytykseen on laitettu eteenpäin ja se tehdään ensi viikolla jollei mitään tapahdu ennen sitä.

Se siitä sitten, kaikella varmuudella... :( Olni oikeassa aavistuksineni, kai sitä voi tästä eteenpäinkin luottaa intuitioonsa.
 

Yhteistyössä