On tää sinkkuelämä rentouttavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hymiö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
minen ainakaan tiedä että ex olisi ollut masentunut ja silti oli eron tulessa kaukana siitä mitä oli kun alettiin seurustelemaan.
Noo, ehkä silloin suhteen toisen osapuolenkin kannattaisi katsoa peiliin, eikä vaan miestä syytellä...miettiä ehkä sitäkin, miten itse on toista kohdellut....ai niin, mutta siis naisissahan ei ole koskaan vikaa, jos mies muuttuu seurustelun/liiton aikana ns. kuspääksi....

Ja nöppönen, tämä ei ollut tarkoitettu hlökohtaisesti sinulle vaan yleisesti. Tuo sun lausahduksesi vain sopi niin hyvin siihen, mitä ajattelin...
totta. ja vaikkei tää mulle henkilökohtaisesti ollutkaan niin vastaan silti että minen ole ainakaan väittänyt ettei minussa vikaa olisi ollut.

vieras
Oletko eronnut miehestäsi? Miksi? Voi että! Miten jaksat?

Meidän suhteen toimivuudesta en tiedä: kahdessa lapsessa ja talossa ja palkkatöissä tai niiden hankkimisessa riittää töitä niin paljon että ei ehdi eikä jaksa pohtia, toimiiko meidän suhde ehkä vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Toisaalta, jos on alunperin valinnut kunnollisen...
ei se nyt ihan näin mene.puoliso saattaa muuttua vuosien avioliiton jälkeen. :|
kyllä varmasti sairauden, masennuksen tms. takia, mutta minä en siihen usko, että iloisesta,kultaisesta miehestä voi muutaman vuoden kuluttua tulla hakkaava, surullinen ja oikea paskiainen.
Ja mä taas uskon että näinkin voi käydä. Ihmiset muuttuu... kaikki, jopa sinä. Eikä siihen edes tarvita mitään fysiologista muutosta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinkkuelämäänkin kyllästyy ja joskus tulee hetkiä kun yksinäisyys ahdistaa.. ei kivaa.
kauanko tähän sulla meni aikaa?
minusta kun tuntuu etten voi lakata nauttimasta tästä vapaudesta... kauhulla odotan kun itsekkin ajattelen samoin :|

mut emilyn, koska lähetään bailaan ja kaataan ukkoja? :D :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Täällä kun jatkuvasti napisee naiset miehistään (jota joskus itsekin olen tehnyt) niin voin suositella; jättäkää ne retaleet! Mitä sitä elämäänsä hukkaamaan suhteessa, joka ei toimi ja jossa toista ei kiinnosta edes saada sitä toimimaan.

Ah, olen jo tavannut paljon piristävämmän henkilön mitä täällä kodin sisällä on pitkiin aikohin näkynytkään ;)

:xmas:
Mutta, entäs jos ei oo tarvetta vaihtaa vaikka välillä napisiskin? Hyvä sulle kuitenkin, että tiedät mitä elämältäs haluat ja hyvin menee!!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinkkuelämäänkin kyllästyy ja joskus tulee hetkiä kun yksinäisyys ahdistaa.. ei kivaa.
kauanko tähän sulla meni aikaa?
minusta kun tuntuu etten voi lakata nauttimasta tästä vapaudesta... kauhulla odotan kun itsekkin ajattelen samoin :|

mut emilyn, koska lähetään bailaan ja kaataan ukkoja? :D :whistle: ;)
Pian mennään B)

Mä nautin vapaudesta kun ei tarvii enää soutaa ja huopaa, toki toivon kumppanin joskus löytäväni. Kyllä sinkkunaiselle seuraa aina riittää..

:eek: ai eronnut. joksus aikoinaan luin jotain ketjua jossa keroit kuinka hyvä suhde teillä on. maailman paras mies. ja vapa suhde mikä on teille molemmille niin hyvä yms..
ajattelin että kai se sitten teillä toimii,meillä ei toimisi. ja mietein että onko tuossa yksi hyvä pariskunta joka puhuu asioista ja suhde toimii. Mutta n oo sitten tarpeeksi hyvin seurannut.

kurja juttu. No voihan sitä palata yhteen jos tulevaisuudessa rupee siltä tuntumaan

Ihmettelijä
Mä kyllä arvasin sun kärkkäyden perusteella, että joku sua kalvaa. Sitten se pisti myös silmään, kun kerroit, että mies oli ennen renttu. (tai joku muu vastaava sana)

Kovasti nyt voimia ja koita opetella myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan. (se Margen ketju)

Yhteistyössä