on tää imetys sit iiiiiihaaaanaaa!!!

Kotiäiti
Imetys on ihanaa silloin kun se sujuu hyvin, mutta suurimman osan ajasta se on mulla ollut vaan kovaa työtä ja hermojen kiristelyä. Imetin esikoista 9 kk, siitä helppoa aikaa oli 4 kk- 6 kk, muuten kävi ihan työstä se imetys... kakkosta imetin reilut 8 kk ja siitä taas oli helppoa n. 2 kk eteenpäin. Eli itse asiassa toinen imetys meni ihan ok. :)
 
Mama the Strange
Imetyksestä on (onneksi) mun kohdallani jo aikaa... Mulla imetys sujui hyvin, vauva osasi syödä melkein alusta lähtien, maitoa riitti, rinnat kesti yms yms kaikki sujui ne hemmetin hyvin... Mutta mutta mutta... Vihasin sitä kun maitoa tuli kokoajan liikaa, joten sitä sitten oli kaikki paikat täynnä.. ei voinut ihmisten ilmoilla kulkea, kun aina oli paidan etumus märkä...
Vauva ei suostunut syömään pullosta, joten siinä sitten tosiaankin oli vauvassa kiinni 24/7... ja sen kerran kun joskus pääsi vauvan luota joksikin aikaa pois niin puolet ajasta meni vessassa lypäsessä sitä hemmetin maitoa...
Imetin tasan vuoden ja sitten lopetin. Jos joskus tulee lapsia lisää niin kyllä heitäkin imetän jos suinkin vaan voin, mutta hiukan kauhulla sitä kyllä odotan. Vihasin sitä lehmämäistä oloa...
No olihan siinä imetyksessä toki ne hyvätkin hetkensä, mutta jostain syystä nyt tulee mieleen vaan ne huonot puolet.
 

Yhteistyössä