Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja imettänyt myös:
koska imetät vauvaa sanalla kun olet koneella?
:flower: winner.
Taitolaji. B)
totta tosiaankin! en ikinä ois osannu kuvitellakaan, miten taitolaji tää onkaan.
ja oon kyllä tullu siihen tulokseen, että tämä riippuu myös vauvasta. melkein ois hauskaa nähdä, miten imetystä helppona pitävä sais tämän meidän muksun imemään tissistä. siis onnistuisiko... :xmas: kun toinen ei ime, se ei ime. voin taiteilla tissin suuhun, imuotetta paremmaksi, heilutella nänniä kitalaessa ja vaikka mitä, mut imua en voi toiselle käynnistää, jos hän ei sitä halua. :saint:
tosin sit aina välillä se imu löytyy ...ja sit siinä on tehoa. kuten nyt. ihanan tuntuista tämäkin, kun eka on pureskeltu tuo nänni taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiin araksi. :xmas:
joo. jotenkin oon jo luopunut ajatuksesta imettää pitkään. mennään niin pitkään, kun maitoa riittää, mut mua ei enää hirveesti itketä, vaikka tuo maito ottais ja loppuiskin...
ja syy miksi en koe niitä pulloja enää hankalaksi on se, et joutuuhan niitä nytkin käyttämään. pumppua on steriloitava joka syötölle ja tosiaan ...kun äiti saa kaiken pumpattua, se nälkä taas yhtäkkiä sieltä löytyykin. :xmas: