On tää aika raskas palsta

vierailija
Vassareiden ja oikeistolaisten eipäs-juupastelua ja keskinäistä nokittelua. Jotenkin on ikävä alkuaikojen äidinmaidonvastike-väittelyjä.
-> @TERO PEKKA SUVAKKI , missä olet, tule pohdiskelemaan monelta kantilta ja molempia osapuolia ymmärtäen!
Tuo kilttis on tän paikan pilannut. Ei kukaan uusi jaksa kauaa täällä hengailla, kun se karkottaa autistisella jankkauksellaan kaikki pois. Jäljelle jää vain pienen sisäpiirin rinkirunkkaus paikka.
 
Vassareiden ja oikeistolaisten eipäs-juupastelua ja keskinäistä nokittelua. Jotenkin on ikävä alkuaikojen äidinmaidonvastike-väittelyjä.
-> @TERO PEKKA SUVAKKI , missä olet, tule pohdiskelemaan monelta kantilta ja molempia osapuolia ymmärtäen!
No kerrohan vanhan ajan keskustelun siivittämiseksi, mitä mieltä olet
  1. äidinmaitovastikkeista
  2. julkisella paikalla imettämisestä
  3. miehen halusta imeä äidinmaitoa
  4. imetyksen yläikärajasta (onko sellaista?)
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Onhan tää vaikee. Pyydetään uusia kirjoittelijoita uusine mielipiteineen. No, kun kerrot ne, niin jo ollaan lyttäämässä ja sanomassa, ettet noin voi ajatella. Nämä mustat kirjautuneet ovat kovia. Eipä tee mieli keskustella, kun kuitenkin pitäisi pakotettuna olla samanmielinen.
 
vierailija
Annika Saarikko oli puhunut lehtihaastattelussa sömemölinästä.
Kun aikoinaan huomasin automatkalla tienvarren Hiljainen kansa-taidenäyttelyn, siihen aikaan ei vielä ollut sosiaalista mediaa eli somea.
Nykyään kaikki voivat ilmaista mielipiteensä heti kun jotain mieleen juolahtaa.
Samalla hiljaiset ihmiset oppivat olemaan vieläkin hiljaisempia.
Olen yrittänyt selvittää netistä mitä tarjouksen sana asti tarkoittaa. Luotan eniten Kielitoimiston ohjeeseen. Samalla huomasin, että kyseinen vaateketju on lopettanut liikkeensä myös ostoskeskuksesta, jossa ajattelin tänään pistäytyä.
Huomenna olisi ollut pettymys, jos olisin mennyt sinne ja ”asti” tarkoittaisi tätä päivää. Onneksi osaan hakea tietoa netistä enkä luota tämän palstan neuvoihin.
 
Joo mä en oo nyt noin puoleentoista kuukauteen lukenut uutisia tai klikannut niitä auki. Toki ei täysin voi välttyä uutisotsikoilta kun kaupungissa elän ja netissä kun on mut scrollaan nopiasti ohi. Mut esim kavereille sanonut et kaikesta muusta voi jutella mut ei puhuta politiikasta ku se saa mut hermostumaan ku taas miettii niitä tolloilijoita ja sitä kuinka paljon tulee kusetusta. Tehny ihan hyvää uutis tauko. Joo tällä palstalla on jääty jumiin pelkkään politiikkaan. Et en ymmärrä miten yhtä aihetta jaksaa koko ajan jauhaa. Itse käyn vauvalla lukemassa ihmisten oman elämän kommelluksista. Tavallisten ihmisten tarinat omasta elämästä on mukavaa luettavaa. Eiks se sanonta mee niin et vaihtelu virkistää jatkuva jankkaus puuduttaa. Tääl oli sillon monipuolisemmin asioita kun tulin palstalle 10 vuotta sitten paljon tarinoita henkilökohtaisesta elämästä ja mitä siinä tapahtuu. Niitä on kiva lukea.
 
vierailija
Joo mä en oo nyt noin puoleentoista kuukauteen lukenut uutisia tai klikannut niitä auki. Toki ei täysin voi välttyä uutisotsikoilta kun kaupungissa elän ja netissä kun on mut scrollaan nopiasti ohi. Mut esim kavereille sanonut et kaikesta muusta voi jutella mut ei puhuta politiikasta ku se saa mut hermostumaan ku taas miettii niitä tolloilijoita ja sitä kuinka paljon tulee kusetusta. Tehny ihan hyvää uutis tauko. Joo tällä palstalla on jääty jumiin pelkkään politiikkaan. Et en ymmärrä miten yhtä aihetta jaksaa koko ajan jauhaa. Itse käyn vauvalla lukemassa ihmisten oman elämän kommelluksista. Tavallisten ihmisten tarinat omasta elämästä on mukavaa luettavaa. Eiks se sanonta mee niin et vaihtelu virkistää jatkuva jankkaus puuduttaa. Tääl oli sillon monipuolisemmin asioita kun tulin palstalle 10 vuotta sitten paljon tarinoita henkilökohtaisesta elämästä ja mitä siinä tapahtuu. Niitä on kiva lukea.
Eiolekivalukuakoskaansinunpitkiäviestejäenkäluekaankunet ikinänäköjäänopipainamaanENTERIÄ! 😤
 
vierailija
Joo mä en oo nyt noin puoleentoista kuukauteen lukenut uutisia tai klikannut niitä auki. Toki ei täysin voi välttyä uutisotsikoilta kun kaupungissa elän ja netissä kun on mut scrollaan nopiasti ohi. Mut esim kavereille sanonut et kaikesta muusta voi jutella mut ei puhuta politiikasta ku se saa mut hermostumaan ku taas miettii niitä tolloilijoita ja sitä kuinka paljon tulee kusetusta. Tehny ihan hyvää uutis tauko. Joo tällä palstalla on jääty jumiin pelkkään politiikkaan. Et en ymmärrä miten yhtä aihetta jaksaa koko ajan jauhaa. Itse käyn vauvalla lukemassa ihmisten oman elämän kommelluksista. Tavallisten ihmisten tarinat omasta elämästä on mukavaa luettavaa. Eiks se sanonta mee niin et vaihtelu virkistää jatkuva jankkaus puuduttaa. Tääl oli sillon monipuolisemmin asioita kun tulin palstalle 10 vuotta sitten paljon tarinoita henkilökohtaisesta elämästä ja mitä siinä tapahtuu. Niitä on kiva lukea.
👍
 

Yhteistyössä