On taas niin mahtavat fiilikset =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Poika sanoo paukautti illalla että rakastan vaan isiä, ihan yhtäkkiä vaan vaikkei ollu suutuksissaan sillon ymmärrän että voi päästä ties mitä suustaan. :|
Oli aika paukku, kysyin sitten että mistän tuon nyt keksit ja että etkö ollenkaan meistä välitä, siskostaan ja äidistään. Että en, minä olen isin poika ja rakastan vain isiä enkä teitä. :o :(

Veti taas mielen matalaks, on ollu kyllä niin paska päivä muutenkin mutta tuo nyt tän vielä kruunas.

Ehkä tää tästä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Poika sanoo paukautti illalla että rakastan vaan isiä, ihan yhtäkkiä vaan vaikkei ollu suutuksissaan sillon ymmärrän että voi päästä ties mitä suustaan. :|
Oli aika paukku, kysyin sitten että mistän tuon nyt keksit ja että etkö ollenkaan meistä välitä, siskostaan ja äidistään. Että en, minä olen isin poika ja rakastan vain isiä enkä teitä. :o :(

Veti taas mielen matalaks, on ollu kyllä niin paska päivä muutenkin mutta tuo nyt tän vielä kruunas.

Ehkä tää tästä vielä.

Älä ota niin vakavasti. Huomenna pojan mieli muuttuu :)

Minkä ikäinen poika? Mä oisin ottanut huumorilla omien lasten suusta sanottuna tuollaiset, ja tuumannut, että kyllä mä ainakin rakastan sua, vaikka sä et mua rakastakaan =) Voihan se olla pojaltasi jonkinlainen tyttöihin/naisiin kohdistuva reaktio... ainakaan meidän pojat eivät tykkää tytöistä, mutta musta ne on toistaiseksi sanoneet tykkäävänsä.

Täyttää pian 5v.

No meillä tuo tyttö 4,5v rakastaa jokatoinen päivä isiä, jokatoinen päivä minua ja joka kolmas vain itseään :D ja ihan naama pokkana noita rakkauden tunnustuksiaan vannoo , joten älähän nyt mieltä pahoita suotta :hug: :hug: :hug: :hug:
:)

Suutuksissaan kyllä sanoo ties mitä mutta nyt oli aika omituinen juttu kun sanoo ihan yllättäin, ihan kuin olis sitä miettiny ja sitten päästi ulos kun sai asian päätökseen. Tää nyt on ollu niin rankka päivä muutenkin että taidan nyt ottaa kaikki vähän isosti, en tiedä.

Onko rumasti sanottu jos sanon, että älä välitä.. Se kuuluu ikään! Ikäänkuin kokeilee, että mitä äiti vastaa tällaiseen. On meilläkin joskus kuulunut tuollaista tekstiä. Olen vastanut jotain "Oho! Voi harmi. Äiti rakastaa sua kuitenkin. Oot ihana!" En minäkään ois ottanut tosissani tuollaista.

Mun poikani kans usein sanoo kuinka ihana isi on yms,vetäähän se mielen matalaksi,vieläkun isi asuu eri osoitteessa..Mutta ikävähän pojalla vain on ja jaksaa aina kuitenkin muistuttaa että: "rakastan sua äiti aurinkoon asti" :heart: Noin pienillä kuitenkin mieli muuttuu monta kertaa päivässä,niin varmasti olet taas huomenna aivan yhtä rakas :)

Juu ei munkaan lapset mua rakasta. Ja välillä sitten saan kuitenkin sydämenkuvilla koristeltuja paperilappusia tai rakastan sua tekstareita, ja poika tuo välillä kukkia ja kerran jonkun betoninpalasen lahjaks :D

meil on tollanen 2v9kk poika joka vastaa kun kun kysyn että "oletko äitin kulta" niin vastaus tulee "eiii isin" ja näin se vastaa joka kerta.. äiti ei ole mitään muutenkun silloin kun tulee kipeetä sit huudetaan äitii...

Mun kummitädin tyttö sanoi 4 vuotiaana,että äiti voisi kuolla pois, että tyttö itse voisi mennä isin kanssa naimisiin.. :o :laugh: Ja ihan normaalit perhesuhteet nyt, kun tyttö 10 v. Rakastaa äitiään.. Lapset nyt vaan on tuollaisia.

Meillä isompi neiti just ilmotti aamupalan yhteydessä rakastavansa iskää ja muuttavansa mummulaan. Mikäs siinä sitten,kerroin että tulee ikävä mut ei sille sit mitään voi. Tyttö mietti hetken ja sanoi jäävänsä nyt vielä kumminkin hetkeks kotiin.. ;)

Eihän tuo nyt niin vakavaa ole :hug: Huomenna se taas rakastaa teitä eikä isiä... Sellaisia nuo lapset on ;)
Meilläkin poika vietti pari päivää isän kans kahdestaan ja sit olikin niiiiin isän poikaa että! Vaikka tähän asti on ollut täysin äidin poika :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Täyttää pian 5v.

No meillä tuo tyttö 4,5v rakastaa jokatoinen päivä isiä, jokatoinen päivä minua ja joka kolmas vain itseään :D ja ihan naama pokkana noita rakkauden tunnustuksiaan vannoo , joten älähän nyt mieltä pahoita suotta :hug: :hug: :hug: :hug:
:)

Meillä ihan samanlaista, paitsi että poika täyttää kohta 4v! :D

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
meil on tollanen 2v9kk poika joka vastaa kun kun kysyn että "oletko äitin kulta" niin vastaus tulee "eiii isin" ja näin se vastaa joka kerta.. äiti ei ole mitään muutenkun silloin kun tulee kipeetä sit huudetaan äitii...

meillä muuten sama juttu..poika 2v1kk aina kysyttäessä sanoo olevansa isin poika tai isin kulta mut sit yöllä herätessä tai kipeenä niin aina se huutaa äitiä..

Mun tytär sanoi tänään ettei he ole enään mun lapsia vaan ainosataan isin. Mutta en mä tollasesta mieltäni pahoita. Lapset sanoo paljon asioita jotka ei todellakaan tarkoita yhtikäs mitään. Niin kauan kun lapsesi osaavat näyttää rakastavansa sinua, ei ole huoleen aihetta =)

Uusimmat

Yhteistyössä