On täällä erikoisia juttuja 😂

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis noi komia lupiinit?
Lupiinin synti on sama kuin nuoren aasialaisnaisen: liian kaunis ja huomiota herättävä.

Alas kukkarasismi!
lupiinipelto-shutterstock_84887335-2048x1365.jpg

Hummailen hummerilla joskus vielä! Me kerätään porukka ja painellaan Eskosen laavulle Permetän taakse lauantaisin. Soitellaan leeviä ja kontraa, joskus mun pipp""". Enää en anna tanssia konepellillä, kun viimeksi meni yhdellä nilkka. Eikä se edes ollu juonu muuta kuin vettä! En tiedä sit, oliko vetäny jotain muuta. Kokoajan valitti sääskistä.
Nykyisin oon joo kyllä vähentänyt, kun lehdistä lukee jatkuvasti, et viina on vaarallista. Mut mä en ole kyl sairastanu 15 vuotiaasta, kun alotin silloin. Ja vielä nousee rautaa penkistä. Lääkäri kielsi sen, kun meni kyynärpää, mut voihan sitä tankoa vetää toisellakin kädellä.
Mua tuli kerran yks nuorikko riiaamaan, ja kun sit kerroin että mitä voitais tehdä, se laukkasi nuoremmille niityille aika nopeeta. Semmosia nuo nuoret on, mukamas netistä löytää kovaa tavaraa. Ite en oo löytänyt kuin titinalle- kamaa.
Mä oon aina pelännyt perhosia! Mieti nyt, jos ne aiheuttaa kerran hurrikaaneja! Niin semmonen viattoman näköinen elukka, mut ihan kauheeta, mitä semmoinen voi saada aikaan! Vaan kun räpäyttää siipeä väärässä kulmassa!

Euron sai vissiin havainnosta ja sit raivauksesta alan mukaan. Ja varmaan sen mukaan, mitä kassassa on jäljellä. Veikkaan, et ELY keskus laittoi siihen jotain könttäsummia kunnille, jotka rahaa haki. Oishan se kiva, jos se meno jatkuu, siitä en löytänyt mainintaa.
Joo, Suomesta voi varmaan. Munkin mökin pihalta löytynee vielä viime vuoden myöhäiskukkineita. Mut kunnan pitää olla tuossa jutussa mukana.
Mut lähdetään muutenvain. Heitetään töhö mun Jeepin perään ja tehdään tiktok -videoita, kun poltetaan esiintymiä ja palokunta tulee paikalle! Mul ei ole tiktokkia, mut opetellaan käyttää!
Joo kiitoksia sait tämänkin ladyn naurahtamaan. Minä olen metsästänyt perhosia joka kesä ja sitt laitan ne puutarhaani lentelemään. Tämä efekti kumoaa perhosvaikutuksen henkilölle itselleen joka näin tekee. Oletko sinä ollut noitien kokouksissa koskaan? Tämä perhos käytäntö on säilynyt noirien perimätiedossa vuosisatoja. Tämän tutkimuksen teki itse suurnoita 3tuhatta vuotta sitten. En muista nyt hänen nimeään. Voisitko sinä liittyä noita piiriin jossa jaamme tietoja ja taitoja. Mutta täytyy olla varovainen sillä katoliset inkvisaattorit alati tarkkailee. Kuinka sinun hermosi kestää jos sinua tarkkaillaan tai seurataan? Miten toimit jos seuraaja olkoot nyt katolilainen inkvisaattori nappaa sinua kädestä kiinni vaikka kadulla. Ni mikä on sun eka moovi? Entäs jos joutuisit kuulustelu huoneeseen niin olisitko hiljaa tai jos ne kuulusteliat käyttäisi kovia otteita? Oletko harrastanut kamppailulajeja. Noitien piirissä aamu alkaa aina klo 5. Päivä alkaa venyttelyllä ja 6 on kokoontuminen. Itsehän enään olen yhteydessä vain netin välityksellä. Koska luuni jo natisevat.

Joo sehän vois olla kunnon roadtrippi ja tulis varmaan käytyy sellasissakin kylissä mistä ei ole kuullutkaan. Kesä ja autoreissu halki suomen. Vai entäs pyörillä ni saa hyvää liikuntaa vaatis aika pakkaamisen. Ja sit tietty rengas pyörään jos se vaik puhkee nih paikkaantuu se kumi itekseen. Teltat messiin. Mihkä päin kartalla suuntaamme eka? Ja minkä reitin valitsemme matkalla pohjoiseen. Kitketään kaikki rikkikset ja saamme hyvän kunnon ni sehä o pelkkää voittoo on kyl hyvä diili😊

PAlsta on kyllä ihan p:stä. Tappelua, toisten mollamista, spämmiketjuja. N se koskee lähinnä tätä aihe vapaa -osastoa. Noilla muilla osastoilla on järkevääkin PERHEaiheista keskustelua.

Uusimmat

Yhteistyössä