on tää joskus(aina) niin vaikeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "takku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"takku"

Vieras
aina joka ikinen kerta mä joudun jättämään itseni viimeiseksi... kauan olen lääkäriä aikaa odotellut joka on ensiviikolla mutta näyttää siltä että joudun sen perumaan.. lapsella uimakoulua samoihin aikoihin ja en kerkeä millään kun olen pyörällä liikenteessä.. autolla voisin ehtiäkin mutta kukaan ei halua lainata mulle autoa koska mä en ole ajanut autoa moneen vuoteen.. mutta olishan tässä päiviä vielä harjoitella.. mutta ketään ei kiinnosta pätkääkään auttaa... melkeen niin että itku tulee :/

Eikö nyt sinun lääkäriaika mene uimakoulun edelle?! Ei kai yks kerta voi niin kuolemantärkeä olla. :)

Kysyt ohjaajalta vaikka mitä tekevät ja harjoittelette sitten perheen kesken niitä juttuja rannalla. Ei kai ne uimakoulut nyt ole muuttunut 100% läsnäolopakollisiksi nykyään?

Eivät voi viedä kun ovat vielä työelämässä ja töissä sinä aikana. Mutta näyttää siltä että lapsi saa jättää sen yhden kerran väliin.. Toivotaan vaan ettei lapsi kerro tästä mummolle :D

Mitä väliä vaikka mummo tietäisikin? Ei kai hän voi sinun tekemisiäsi noin määräillä vai joudutko yleensäkin kysymään häneltä luvan tekemisiisi/päätöksiisi?

No kyllähän mummo siis äitini haluaa sekaantua kaikkiin mun päätöksiin mitkä koskee mun esikoista. Varmaan siksi että sain tän esikoiseni nuorena ja yksin ja mun vanhemmat kokee jotenkin että koska ovat joskus auttaneet mua niin sitten heillä on oikeus sekaantua jatkossakin.

Yhteistyössä