on tää hienoo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mies veti viime vl pe&la kännit ja mä olin lapsen kaa kotona. tarjouduin jopa lähteen muksun kaa muualle yöks jos mies haluaa pitkästä aikaa käydä lapsuudenkaverin kaa baarissa jne. mut ei tarvinnu hänen mielestään.
la-su yönä en nukkunu vähääkään, koska en halunnu et lapsi aamulla herää ennen mua ja menee olohuoneeseen missä on sohvilla outoja miehiä ja oksennusvateja lattioilla. valvoin siis koko yön et heti ku lapsi heräs niin lähdettiin mummulaan ja juma että mua vitutti.

tänään sit itse lähdin kavereita moikkaan kun lapsi oli isällään,niin mies veti herneet nenään.

perkele.

miksei me voida yhdessä olla ja mennä ja tehdä???
mieheltä ku kysyn,niin se vastaa et "ollaanhanme ja mennäänhänme ja tehdäänhänme" :headwall:

rakas jumala, jos olet olemassa, niin anna mulle toimiva parisuhde. mä olen kurkkuani myöten täynnä näitä paskoja parisuhteita.
aaaaaaavitunmen.

Tosi vaikee tilanne :( Ymmärsin, että lapsi ei ole teidän yhteinen? Miehen on helppoa mennä, kun sinä "olet nalkissa lapsen kanssa kotona". Mutta kun lapsesi on isällään, et olekaan enää "nalkissa". Ja silloin et saisi mennä. Musta tuossa asetelmassa on tiettyjä huolestuttavia piirteitä.

Ugh. Aikalailla oletettavaa toimintaa juurikin mieheltä, ei voi tajuta että synnyttäjälläkin on vielä kavereita olemassa. Miehet vaan on välillä syvältä. Ei tou oikeuta millään tapaa sitä loukkaantumaan. Jutskatkaa aamulla asia selväksi....tai päivällä. Öitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tosi vaikee tilanne :( Ymmärsin, että lapsi ei ole teidän yhteinen? Miehen on helppoa mennä, kun sinä "olet nalkissa lapsen kanssa kotona". Mutta kun lapsesi on isällään, et olekaan enää "nalkissa". Ja silloin et saisi mennä. Musta tuossa asetelmassa on tiettyjä huolestuttavia piirteitä.

jep.
tosin mies on aivan ihana isäpuoli pojalle ja rakentaa meille niska limassa omaa taloa, ei siinä mitään, mutta...
se ei vaan käsitä sitä miten pahalta musta tuntuu LAPSEN PUOLESTA kun se joutuu oleen kotona missä on vieraita kännisiä ihmisiä jotka estää sen aamulastenohjelmat koska se ei pääse sohvalle eikä oksennusvadin vieressä oo kiva katsoa telkkaa :x
onneks oli eka ja vika kerta, tein sen hyvin selväks :kieh:
mut prkl mullakin on oiekus lähtee täältä kotoo jonnekin |O
ehkäpä tuo sen ymmärtää joskus jos omia lapsia siunaantuu...... :whistle:

Luultavasti sulla on mies, joka kuitenkin on ihan järkevä aikuinen. Koita saada se rakentavalla ja hyvässä hengessä käydyllä keskustelulla ymmärtämään, että lapsi siitä kärsii. Musta sä olet joustava siinä, että olet valmis menemään lapsen kanssa muualle, jos mies tulee yövieraidensa kanssa kotiin. Tosin musta lapsen ei pidä joutua poistumaan kodistaan, jos isäpuoli on kapakassa. Perhe-elämä yleensä vaatii sen, että lapset ei joudu näkemään aikuisten humalatilaa. KOita siis saada mies ymmärtämään, että tuo humalaisten kavereiden tuominen kotiin on nimenomaan lapsesta huono asia. Ei niinkään sinusta, vaikka toki itsekin ajattelet juuri niin.

Yhteistyössä