On sitten tasan viimeinen joulu meidän porukoitten kanssa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menee hermot!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menee hermot!

Vieras
Oli etukäteenkin tiedossa et saattaa olla "haastavaa" mutta kaks päivää ollu yhtä hel....ttiä! Kyräilyä, moittimista ja mun mies on tietysti NIIN ihana ja plä plä plä...

Onneks tää joulu on kohta lusittu!

Että en mieheni kanssa tule enää ikinä äitini luo vierailulle (yöksi), oli siis eka vierailumme äitini luona ja viikonlopun jälkeen olimme molemmat niin fyysisesti kuin ehkä henkisestikin niin väsyneitä että sovimme ettei siellä käydä seuraavan kerran kuin aikaisintaan ensikesänä. Tosin veikkaan että tulevaisuudessa tulemme isäni luokse yöpymään ja vierailemaan, siellä on rauhallista, ei ole teinejä ja minä tulen isäni kanssa paljon paremmin toimeen kuin äitini kanssa. Äitini ei kuuntele, eikä häntä oikeastaan kiinnostakaan että mitä minulle tai miehelleni kuuluu kun on hänen oma elämänsä niin kiireistä. Toki päiväkseltään voi äidin luona käydä, kun isä asuu samalla paikkakunnalla mitä äitini, mutta yöksi en enää mene. siellä minua ja miestäni kohdeltiin ihan kuin vieraita ihmisiä (huonolla tavalla siis) eikä kuten perheenjäseniä tai mieluisia vieraita.

Tänään taas tuli tunne isovanhemmilla käydessä, että mitä ihmettä me lapsinemme siellä edes tehtiin. Kai se on sitä, että lasten ja isovanhempien "kuuluu" olla yhdessä jouluna, vaan nyt saa tulla loppu tähän. Ei kiinnosta mummua eikä pappaa vähääkään pikkuiset, kauhea tohina ja kiire vaan päällä koko ajan. Pappa ei huomioi lapsia mitenkään, mummu hiukan. Papan ainoa huomio esikoiselle oli tänään huomautus, että "istu nyt siinä tuolissa kunnolla"... :( Hyvää joulua vaan sillekin.

Asutaan 5 km päässä toisistamme, ja pappa oli nähnyt lapsia viimeksi kesällä kunnolla nopeita vilaisuja lukuunottamatta (nähty vaikka kadulla). Mummua lapset näkevät noin kerran tai kaksi kuukaudessa, silloinkin tapaamiset ovat erittäin pikaisia. Että eipä kiinnosta ei :(

Yhteistyössä