Mies sanoi, että eiköhän tää meidän juttu ollu tässä!!! Tuskin edes tosissaan oli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sipe

Vieras
Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, ja 03 vuodesta naimisissa. Meillä on kaks ihanaa pientä lasta. Välillä riidat menee niin överiksi, pelkistä arjen asioista. Itse olen 3 päivää influenssan kourissa ja mies ollu koko päivän niin perseelle ammuttu karhu kuin saattaa! Sit riidan päätteeks sano et kunhan selviit tosta (tarkotti mun tautia), niin eiköhän tää meidän juttu ollu tässä! Voi vittu että mua ottaa päähän et se voi laukoo tollasta eikä edes tarkota loppujen lopuks. Mitä hittoa mä sanon sille, jotta se tajuu mitä tuskaa se tuottaa tollasilla lopun alun "heitoillaan". Ei ollu nimittäin eka kerta...

Jos ei ollut eka kerta, niin älä lotkauta korvaasikaan. Mies lopettaa erolla uhkailun kun huomaa, ettei sillä ole mitään tehoa.
Miehet. Niiden kanssa ei voi elää, ilman niitäkään ei voi olla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
tee sille jokupäivä muovikassijäniksiä tuulikaappiin kun se tulee töistä.

:D :hug: Tää oli suloinen. Muovikassijäniksiä tuulikaappiin.

Ap:lle myös :hug: Jos on kyllästynyt riitoihin? Onko sille riitelylle mitään tehtävissä?

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Se tuntuu olevan miehille ylivoimaista jos vaimo on sairaana...

Toi on niin totta. Mulla oli 39 kuume pitkän aikaa tänään enkä voinu rauhassa ummistaa silmiäni, kun mies sai siivousinnon päälle. Pitäähän jonkun vähän raivailla paikkoja...grrrrrrr... Eiköhän ne kissat ja koirat ehdi lakasta sit aikanaan pois.

Niin, tää tilannehan ei ole vielä lauennnu, koska muksut ovat hereillä. Ollaan oltu miltei mykkäkoulua, muutaman pakollisen sananvaihdon lisäksi, monta tuntia. Hyvää viikonloppua vaan kaikille! jee jee

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
miehen vaatteet nätisti muovikasseihin pakattuna ja solmulle sidottuna. mä ainakin säikäyttäsin niillä jos alkas uhkaileen.
Ai jaa. ei tää ollutkaan mitään söpöä.. Pettymys
:ashamed:

no en mä ainakaan usko että asiaan ois apua jos ap askartelis tuulikaapin täyteen :D sä taidat olla pehmo! ;)

Mä voisin niitä pupuja pakatakin tuollaien jälkeen. En osaisi vain unohtaa. Sanoisin vaan, että nyt on flunssa ohi, herra on hyvä ja siirtää omaisuutensa. Joutuis mies kiinni sanoistaan ja sen olis pakko seistä sanojensa takana tai selittää ja pyytää anteeksi.

minä otin tuollaisets auhkauksesta onkeeni. Oltiin jo sovittu, että enää ei olla niin lapsellisia, että uhattais toista erolla. No ukkohan unohti lupauksensa ja toisti temppunsa. Minä otin tosissani ja näytin se ukolle. Ilmoitin, että hyvä on jos olet päätöksesi tehnyt. Huomenna haet sitten eropaperit ja jos et hae, niin minä haen.

Ukolla meinasi tulla kusi housuun, kun seuraavana päivänäkin olin ehdottomasti vielä eron kannalla. Ei oo kuule enää kertaakaan uhkausta kuulunut :D

Yhteistyössä