On siitä 6h ko minua puri joku käärme

Minä
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Kyllä on vastuuntunnotonta porukkaa siellä päivystyksessä jos kyynpuremana jälkeen on kuumeilua ja se vuotaa jotain mönjää niin juu,ei tarvi tulla näyttämään :whistle:
jospa soitti ennen kuumetta? ja sanoi että on flunssaa. eiköhän tiedä itse kuitenkin olonsa ja toimii sen mukaan.

joopa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mikä ihmeen huumori? Mun mielestä sä vaan kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo. Esität avutonta, jos sä haluat kuolla niin "hoitajana" tiedät varmaan montaakin keinoa siihen.

Mun mielestä Blume oli viihdyttävämpi kuin sinä :snotty:
Blume olikin satua =)

Onneks tänä ketjun ap ei ole :LOL: :LOL: hyvä trolli jatkanu vuosia ja tarinat on ihmeellisempiä kuin missään telkkarin utopiasarjassa :LOL:

heh
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja niinus:
Alkuperäinen kirjoittaja niinus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.
Siis ootko sä ammatiltas sairaanhoitaja?
Mitä siitä
Ei kun ihmettelin vaan, että miks sää tuommosta asiaa täälä kyselet jos oot ammatti-immeinen?
Täh? Mitäs mie oon kyselly, kunhan vaan kerroin että käärme puri. :D
:D etpä sä vissiin mitään sit kysynykkäään. Edelleenkin kyllä näin itsekkin sairaanhoitajana ihmettelen, kuinka sä et tosissaan muka oo lähteny puremaas näyttämään, jos on lämpöä ollu, purema on erittäny ja turvotellukkin jossain vaiheessa?! Pitäshän sun hoitsuna tietää, kuinka vaarallinen käärmeen purema voi olla, jos vielä kaiken lisäx sun yleistila ei muutenkaan paras mahdollinen ja allergioistakin taisit mainita?! taiat oikkeesti olla feikki vaan.

ohhoh
hyytikyppynen... mä oikeesti toivon, että sä aidosti olet feikki... ihan ihme juttua..kylläpä tässä tuntee itsensä hyvin normaaliksi ja älykkääksikin jopa...
mikä ihmeen sairaanhoitaja muka olet jos teet ihme päätöksiä ihme asioissa ja mitä juttua... huhhuh!

Yhteistyössä