vieras
Tarkoitin siis tuota käärmejuttua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko hyytis olo ihan ok?
Tarkoitin siis tuota käärmejuttua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko hyytis olo ihan ok?
Noinhan se meni.Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Ei kyllä se oli leikkauksen jälkeen. Muistan kun Hyytiksen kaveri täällä kirjoitti tapauksesta eikä Hyytis edes muistanut vauvaansa ja että hänellä oli vaan "tuntomuisti" tallella. Mutta ihmeen kaupalla vaan muisti että on palstalla kirjoitellut, mitä on kirjoittanut yms. Hyytikselle kaikki on mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Hei haloo, se muisti oli poissa ennen leikkausta, tilanne korjaantui. Ja vaikka mitä väitätte hyytis EI käynyt palstalla kuin vasta kaksi viikkoa tapahtuneen jälkeen.
Kyllä ehdottaa jos selaimen asetukset on näin laitettu. Mulla on mm sähköpostin salasana tallessa niin ettei mun sitä tarvi kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kone salasanaa ehdottele.Alkuperäinen kirjoittaja h:Eikös se salasana ollut tietokoneen muistissa? Eli kone ehdottaa sitä automaattisesti kun kirjoittaa käyttäjätunnuksen. Ja käyttäjätunnustakin ehdottaa kun laittaa siitä vain ensimmäisen kirjaimen.Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Sairaanhoitaja joka menetti muistinsa vuoden vaihteessa. Mutta silti muisti kaksplussan nimimerkin ja salasanan
ok.Alkuperäinen kirjoittaja vierusta:Kyllä ehdottaa jos selaimen asetukset on näin laitettu. Mulla on mm sähköpostin salasana tallessa niin ettei mun sitä tarvi kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kone salasanaa ehdottele.Alkuperäinen kirjoittaja h:Eikös se salasana ollut tietokoneen muistissa? Eli kone ehdottaa sitä automaattisesti kun kirjoittaa käyttäjätunnuksen. Ja käyttäjätunnustakin ehdottaa kun laittaa siitä vain ensimmäisen kirjaimen.Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Sairaanhoitaja joka menetti muistinsa vuoden vaihteessa. Mutta silti muisti kaksplussan nimimerkin ja salasanan
No kuule kyllä ehdottelee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kone salasanaa ehdottele.Alkuperäinen kirjoittaja h:Eikös se salasana ollut tietokoneen muistissa? Eli kone ehdottaa sitä automaattisesti kun kirjoittaa käyttäjätunnuksen. Ja käyttäjätunnustakin ehdottaa kun laittaa siitä vain ensimmäisen kirjaimen.Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Sairaanhoitaja joka menetti muistinsa vuoden vaihteessa. Mutta silti muisti kaksplussan nimimerkin ja salasanan
Ehdottelee jos se on tallennettu koneelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kone salasanaa ehdottele.Alkuperäinen kirjoittaja h:Eikös se salasana ollut tietokoneen muistissa? Eli kone ehdottaa sitä automaattisesti kun kirjoittaa käyttäjätunnuksen. Ja käyttäjätunnustakin ehdottaa kun laittaa siitä vain ensimmäisen kirjaimen.Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Sairaanhoitaja joka menetti muistinsa vuoden vaihteessa. Mutta silti muisti kaksplussan nimimerkin ja salasanan
Ihan normiolo. Yöllä oli vähän kuumetta mut taitaa johtua tästä lentsusta kuitenki joka hiipiny päälle viikonlopun aikana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkoitin siis tuota käärmejuttua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko hyytis olo ihan ok?
Mikä ihmeen huumori? Mun mielestä sä vaan kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo. Esität avutonta, jos sä haluat kuolla niin "hoitajana" tiedät varmaan montaakin keinoa siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ja huumori meni ohi että vilahti... Nii. No moneltaki varmaan. Se vaan on oma juttunsa tuo sairaalaelo.. Jokanen kai tietää joka sielä kauemmin on ollu. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Aha. Hienoahan se on jos pienen lapsen äiti pääsee nätisti paskasta elämästään..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie en oikeastaan jaksa välittää. Lasaretti on liian tuttu. Ja hienoahan se on jos tästä paskasta pääsee näin nätisti No siis jo mie oisin kuollu tai saanu oireita jos ois hätä?
Hah. Milläs oikeudella vertaat minua johonki feikkityyppiin?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mikä ihmeen huumori? Mun mielestä sä vaan kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo. Esität avutonta, jos sä haluat kuolla niin "hoitajana" tiedät varmaan montaakin keinoa siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ja huumori meni ohi että vilahti... Nii. No moneltaki varmaan. Se vaan on oma juttunsa tuo sairaalaelo.. Jokanen kai tietää joka sielä kauemmin on ollu. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Aha. Hienoahan se on jos pienen lapsen äiti pääsee nätisti paskasta elämästään..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie en oikeastaan jaksa välittää. Lasaretti on liian tuttu. Ja hienoahan se on jos tästä paskasta pääsee näin nätisti No siis jo mie oisin kuollu tai saanu oireita jos ois hätä?
Mun mielestä Blume oli viihdyttävämpi kuin sinä :snotty:
Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Siis ootko sä ammatiltas sairaanhoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Mitä siitäAlkuperäinen kirjoittaja niinus:Siis ootko sä ammatiltas sairaanhoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Ei kun ihmettelin vaan, että miks sää tuommosta asiaa täälä kyselet jos oot ammatti-immeinen?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mitä siitäAlkuperäinen kirjoittaja niinus:Siis ootko sä ammatiltas sairaanhoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Täh? Mitäs mie oon kyselly, kunhan vaan kerroin että käärme puri.Alkuperäinen kirjoittaja niinus:Ei kun ihmettelin vaan, että miks sää tuommosta asiaa täälä kyselet jos oot ammatti-immeinen?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mitä siitäAlkuperäinen kirjoittaja niinus:Siis ootko sä ammatiltas sairaanhoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu voi kyllä. Mut mie olen kyllä soitellu päivystykseen asiasta jo eilen. Ja sain vahvistuksen omille ajatuksilleni että tuskin on mittään hättää. Jos ois jotaki vakavia oireita tullu niin eri asia, mut meni ohi itekseen nii eipä hätiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Moni lääkäri on kyllä sitä mieltä, että noi kyytabletit ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja voihan se myrkky vaikuttaa vielä pitkänkin ajan jälkeen jos varastoituu elimiin.
Alkuperäinen kirjoittaja niinus:Ei kun ihmettelin vaan, että miks sää tuommosta asiaa täälä kyselet jos oot ammatti-immeinen?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:ELÄN VIELÄKIN!!!! Joo. En jaksanu lähteä satoja kilometrejä johonki päivystykseen tms. Turposi se mut sit se turvotus laski, sitte oli hönö olo ja sitte päätä särki ja sitte se taas turposi ja sitte se laski ja nyt niinku ei mittään. Jei. Jotaki mössöä se vuotaa. Siinäpä vuotaa. (veri tms jaksa kattoa )
Ai nii, ei oo provo :saint:
Millä oikeudella sä täällä päätät kuka kirjoittaa ja mihin ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Hah. Milläs oikeudella vertaat minua johonki feikkityyppiin?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mikä ihmeen huumori? Mun mielestä sä vaan kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo. Esität avutonta, jos sä haluat kuolla niin "hoitajana" tiedät varmaan montaakin keinoa siihen.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ja huumori meni ohi että vilahti... Nii. No moneltaki varmaan. Se vaan on oma juttunsa tuo sairaalaelo.. Jokanen kai tietää joka sielä kauemmin on ollu. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Aha. Hienoahan se on jos pienen lapsen äiti pääsee nätisti paskasta elämästään..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie en oikeastaan jaksa välittää. Lasaretti on liian tuttu. Ja hienoahan se on jos tästä paskasta pääsee näin nätisti No siis jo mie oisin kuollu tai saanu oireita jos ois hätä?
Ei ku ai nii joo, miehän oon kans niiiiiin feikki. Mees muori muualle tästä ketjusta jos niin kyrsii...
En kait mie ole väittänykkään ettetkö saa, mut mie en ymmärrä MIKSI pittää itteään tahallaan kiusata jos ottaa niin kovin nuppiin? Hyvä hoitokeino on sillon välttää eikä altistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Millä oikeudella sä täällä päätät kuka kirjoittaa ja mihin ketjuun?
Onko muisti taas mennyt, ja kuvittelet että vain sinä saat täällä kirjoitella?
No voi voi, meeppä välillä vaikka köyrimään sitä miestäsi että saat taas uuden "raskauden" aikaiseksi jota voit taas täällä kommentoida.
Blume olikin satua =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mikä ihmeen huumori? Mun mielestä sä vaan kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo. Esität avutonta, jos sä haluat kuolla niin "hoitajana" tiedät varmaan montaakin keinoa siihen.
Samaan olen kyllä kiinnittänyt huomiota, hyvinkin usein itse asiassaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Sä oot peppari tosissaan idiootti. Menopaussi pahimmillaan kai, aina rätkätät ja vittuilet muille oli asia mikä vaan. Oot varmaan aika kurjaa seuraa oikeassakin elämässä, naama norsunvitulla.
Tunnetko sä mut? Vai miten pystyt tekemään noin syvääluotaavan analyysin luonteestani?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Sä oot peppari tosissaan idiootti. Menopaussi pahimmillaan kai, aina rätkätät ja vittuilet muille oli asia mikä vaan. Oot varmaan aika kurjaa seuraa oikeassakin elämässä, naama norsunvitulla.
Peesi. Mutta idiootti mikä idiootti, yrittää reppana matkia epätoivoisesti Lunaticia.Alkuperäinen kirjoittaja ripsis:Samaan olen kyllä kiinnittänyt huomiota, hyvinkin usein itse asiassaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Sä oot peppari tosissaan idiootti. Menopaussi pahimmillaan kai, aina rätkätät ja vittuilet muille oli asia mikä vaan. Oot varmaan aika kurjaa seuraa oikeassakin elämässä, naama norsunvitulla.
Juu ei ole, mutta alkaako sulla jo jutunjuonet vähentyä? Et keksi enää mitään vetävää kirjoitettavaa. Ota vähän viinaa ja vaikka pillereitä niin kyllä kohta taas lähtee kone käyntiin ja alkaa tapahtua, eiks vaan?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:En kait mie ole väittänykkään ettetkö saa, mut mie en ymmärrä MIKSI pittää itteään tahallaan kiusata jos ottaa niin kovin nuppiin? Hyvä hoitokeino on sillon välttää eikä altistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Millä oikeudella sä täällä päätät kuka kirjoittaa ja mihin ketjuun?
Onko muisti taas mennyt, ja kuvittelet että vain sinä saat täällä kirjoitella?
No voi voi, meeppä välillä vaikka köyrimään sitä miestäsi että saat taas uuden "raskauden" aikaiseksi jota voit taas täällä kommentoida.
Sulla taitaa ollakki joku munanpuute, alkaa vähän vaikuttaa siltä.
Ja sinä matkit edellistä kirjoittajaa, reppanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi. Mutta idiootti mikä idiootti, yrittää reppana matkia epätoivoisesti Lunaticia.Alkuperäinen kirjoittaja ripsis:Samaan olen kyllä kiinnittänyt huomiota, hyvinkin usein itse asiassaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Sä oot peppari tosissaan idiootti. Menopaussi pahimmillaan kai, aina rätkätät ja vittuilet muille oli asia mikä vaan. Oot varmaan aika kurjaa seuraa oikeassakin elämässä, naama norsunvitulla.