On se vaan niin helppoa tienestiä joillain naisilla: Helmi 24 v laskuttaa miehiltä 800 €/varvi seksistä, ja puhtaana käteen. Siis ne rahat 😁

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On jo pysyvä status. Se riittää kun on pysyvä osoite ja kumppani voi todistaa, että tulot ovat riittävät toisen elättämiseen.

Mielenkiintoista. Olen useammankin kerran lukenut tapauksista, joissa juuri suomalainen mies ei saa jostakin Aasiasta lähtöisin olevaa puolisoa Suomeen ja oleskelulupaa hänelle. Tai muistakin oleskelulupiin liittyvistä vaikeuksista, vaikka olisi avioitu.

Mielenkiintoista. Olen useammankin kerran lukenut tapauksista, joissa juuri suomalainen mies ei saa jostakin Aasiasta lähtöisin olevaa puolisoa Suomeen ja oleskelulupaa hänelle. Tai muistakin oleskelulupiin liittyvistä vaikeuksista, vaikka olisi avioitu.
Kössi on pelimies. Hänellä oli paikallinen luottomies Filippiineillä, joka osasi hoitaa Annien ”maahantuonnin” hyvinkin nopeasti ohi kaiken uuvuttavan paperisodan.

Siellä lahjonnalla kaikki asiat järjestyvät. Anniella oli jopa turvamies, joka saattoi hänet VIP-linjaa pitkin karvalakkijonon ohi koneeseen. Ihmiset kuulema pällistelivät ja luulivat maailmanjulkimoksi 🤣 👍

Ettei tule väärinkäsityksiä niin täällä päässähän ei toimita kuin lain puitteissa. Heidän lähetystönsä on paperisotaa rakastava.

Kössi on pelimies. Hänellä oli paikallinen luottomies Filippiineillä, joka osasi hoitaa Annien ”maahantuonnin” hyvinkin nopeasti ohi kaiken uuvuttavan paperisodan.

Siellä lahjonnalla kaikki asiat järjestyvät. Anniella oli jopa turvamies, joka saattoi hänet VIP-linjaa pitkin karvalakkijonon ohi koneeseen. Ihmiset kuulema pällistelivät ja luulivat maailmanjulkimoksi

Ettei tule väärinkäsityksiä niin täällä päässähän ei toimita kuin lain puitteissa. Heidän lähetystönsä on paperisotaa rakastava.

Vaikuttaa ihmiskaupalta. Taidat olla itsekin siihen osallinen.

• Haha
Reactions: Setis.
Eihän hän vielä ole varakas...
Tehän aiotte olla puolet vuodesta Filippiineillä ja matkustella. Kesätöissä sitten aina Suomessa?
Ei vielä varakas, mutta se päivä koittaa. Kössi oikeasti haluaa päästä pois tästä maailmasta.

Sellaiset suunnitelmat on, mutta yritän puhua ympäri, ettei menisi töihin aikoihin. Nauttisi vihdoin vapaudesta pitkän ”orjuuden” jälkeen kun rahasta ei ole puutetta.

Huomaatko, että taas annat diagnooseja vasten parempaa tietoa. Et eilenkään kommentoinut mitenkään sitä, kun kritisoin tapaasi haukkua ihmiseksi, jolla on adhd-diagnoosi, tai en ainakaan huomannut.

Käyttäydyt itse välillä hyvin asiattomasti.
Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa… 😎

Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa…

Luin taannoin somessa erään henkilön kirjoituksen, jossa hän kertoi tuntemansa psykiatrin todenneen, että pitkän uransa aikana hän on törmännyt ehkä kerran ihan aidosti narsistiin. Tällaisia piirteitä voi ihmisillä toki olla ilman että on varsinaisesti sellainen. Et sinä enkä minä kykene sitä arvioimaan, etenkään palstakirjoittelujen perusteella.

Yritä edes joskus käyttäytyä fiksummin.

Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa…
Soita tai lähetä viesti S-ryhmän HR-osastolle. He lähettävät sinulke Pullava-pitkon lievityksenä kärsimyksiisi sekä leffalipun johonkin ihmissuhdedraamaan. Saat ostaa teatterin aulasta mielin määrin lohturuokaa tyyliin hyvä ruoka parempi mieli.
Jossain päin Suomea nuoret myyvät ADHD-lääkkeensä narkkareille.
Lääkärit ovat kirjoittaneet vanhemmille lääkkeiden säännöstely- ja säilytysohjeet.
Kyllähän sinä tämän jo tiesitkin mt-asiantuntijana.

Luin taannoin somessa erään henkilön kirjoituksen, jossa hän kertoi tuntemansa psykiatrin todenneen, että pitkän uransa aikana hän on törmännyt ehkä kerran ihan aidosti narsistiin. Tällaisia piirteitä voi ihmisillä toki olla ilman että on varsinaisesti sellainen. Et sinä enkä minä kykene sitä arvioimaan, etenkään palstakirjoittelujen perusteella.

Yritä edes joskus käyttäytyä fiksummin.
Narsisti on itsensä ihailija.
Ei nettijutuista voi päätellä kirjoittaako joku itsestään vitsinä vai oikeasti itseään palvoen.
Tietenkin tämän palstan pervoja kenkuttaa, kun osaan amtaa täysillä takaisin. Toivottavasti lasten kasvattajat ovat heränneet kirjoituksistani valvomaan lastensa hyvinvointia.
Tällä palstalla pyörii jatkuvasti pedofiilejä.
Jos tyyppi ei hyväksy naisten ikääntymistä, hän on jonkin sortin pedo.

Yhteistyössä