On jo pysyvä status. Se riittää kun on pysyvä osoite ja kumppani voi todistaa, että tulot ovat riittävät toisen elättämiseen.Jännä kyllä, että on saanut oleskeluluvan, vaikka ei ole töissä.. eikä ilmeisesti naimisissakaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On jo pysyvä status. Se riittää kun on pysyvä osoite ja kumppani voi todistaa, että tulot ovat riittävät toisen elättämiseen.Jännä kyllä, että on saanut oleskeluluvan, vaikka ei ole töissä.. eikä ilmeisesti naimisissakaan?
Ei voi
Hei haloo, olisitko sinä innoissasi jos joku mieleltään tasapainoton ihmisoletettu (esim. ahdasmielinen körtti) haluaa loukata kunniaasi harva se päivä ja levittää törkeitä valheita sinusta?
Selaappa taaksepäin40 miljoonaa mitä valuuttaa?
On jo pysyvä status. Se riittää kun on pysyvä osoite ja kumppani voi todistaa, että tulot ovat riittävät toisen elättämiseen.
En ole niin heikko, että antaisin moisen häirikön vaikuttaa mihinkään. Palautettakin pitää häirikölle antaa, vaikkei se tosiaankaan mene perilleEn. Ehkä silloin katsoisin parhaaksi poistua ja tehdä jotakin mukavampaa.
Kateuskortti heilahtiIlmankos viihdyt hänen tuontihoitajansa kanssa.
Kössi on pelimies. Hänellä oli paikallinen luottomies Filippiineillä, joka osasi hoitaa Annien ”maahantuonnin” hyvinkin nopeasti ohi kaiken uuvuttavan paperisodan.Mielenkiintoista. Olen useammankin kerran lukenut tapauksista, joissa juuri suomalainen mies ei saa jostakin Aasiasta lähtöisin olevaa puolisoa Suomeen ja oleskelulupaa hänelle. Tai muistakin oleskelulupiin liittyvistä vaikeuksista, vaikka olisi avioitu.
En ole niin heikko, että antaisin moisen häirikön vaikuttaa mihinkään. Palautettakin pitää häirikölle antaa, vaikkei se tosiaankaan mene perille
Eihän hän vielä ole varakas...Hän on kyllä valmistautunut ja ajatellut asiaa hyvinkin viisaasti tulevaisuuttaan ajatellen, on säästeliäs ja varakkuudestaan huolimatta haluaa mennä töihin täällä Suomessa.
Kössi on pelimies. Hänellä oli paikallinen luottomies Filippiineillä, joka osasi hoitaa Annien ”maahantuonnin” hyvinkin nopeasti ohi kaiken uuvuttavan paperisodan.
Siellä lahjonnalla kaikki asiat järjestyvät. Anniella oli jopa turvamies, joka saattoi hänet VIP-linjaa pitkin karvalakkijonon ohi koneeseen. Ihmiset kuulema pällistelivät ja luulivat maailmanjulkimoksi
Ettei tule väärinkäsityksiä niin täällä päässähän ei toimita kuin lain puitteissa. Heidän lähetystönsä on paperisotaa rakastava.
Minä jättäisin ihan vaan huomiotta.Ei voi
Hei haloo, olisitko sinä innoissasi jos joku mieleltään tasapainoton ihmisoletettu (esim. ahdasmielinen körtti) haluaa loukata kunniaasi harva se päivä ja levittää törkeitä valheita sinusta?
Kateuskortti heilahti
Voin rauhoittaa mieltäsi, hän on tarkka rahoistaan, eikä ala lapioimaan niitä minulle tai sukulaisilleenkaan. Toki auttaa heitä rutiköyhiä
Kateus mistä?
Silloin olette liittyneet narskun naisoletetun hoviin uskomalla hänen valheitaanEntä jos sinun koetaan olevan häirikkö?
Siitähän narskut tykkää. Voitto tuli sellaiselle väännössä.Minä jättäisin ihan vaan huomiotta.
Silloin olette liittyneet narskun naisoletetun hoviin uskomalla hänen valheitaan
Palstan moderaattorin työ on raskasta. Ymmärrän jotenkin miksi häneltä valuu sormiensa läpi naisia halventavia ketjuja.
Jos lapset käyttäytyvät kouluissa siivottomasti, aikuisten paimentaminen nettipalstoilla on hukkaan heitettyä työtä.
Ei vielä varakas, mutta se päivä koittaa. Kössi oikeasti haluaa päästä pois tästä maailmasta.Eihän hän vielä ole varakas...
Tehän aiotte olla puolet vuodesta Filippiineillä ja matkustella. Kesätöissä sitten aina Suomessa?
Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa…Huomaatko, että taas annat diagnooseja vasten parempaa tietoa. Et eilenkään kommentoinut mitenkään sitä, kun kritisoin tapaasi haukkua ihmiseksi, jolla on adhd-diagnoosi, tai en ainakaan huomannut.
Käyttäydyt itse välillä hyvin asiattomasti.
Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa…
Soita tai lähetä viesti S-ryhmän HR-osastolle. He lähettävät sinulke Pullava-pitkon lievityksenä kärsimyksiisi sekä leffalipun johonkin ihmissuhdedraamaan. Saat ostaa teatterin aulasta mielin määrin lohturuokaa tyyliin hyvä ruoka parempi mieli.Elämänkokemus auttaa, moisiin olen törmännyt aiemminkin ja heidät on helppo tunnistaa. Alepa kaiken haukkumisen ja herjaamisen aloitti, niin metsä vastaa…
Narsku tykkää kun ei saa hakemaansa huomiota?Siitähän narskut tykkää. Voitto tuli sellaiselle väännössä.
Narsisti on itsensä ihailija.Luin taannoin somessa erään henkilön kirjoituksen, jossa hän kertoi tuntemansa psykiatrin todenneen, että pitkän uransa aikana hän on törmännyt ehkä kerran ihan aidosti narsistiin. Tällaisia piirteitä voi ihmisillä toki olla ilman että on varsinaisesti sellainen. Et sinä enkä minä kykene sitä arvioimaan, etenkään palstakirjoittelujen perusteella.
Yritä edes joskus käyttäytyä fiksummin.