On se nyt kumma kun nykypäivänä ei mistään saa edes rahalla

Pix
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Mä ihmettelen joskus sitä, miksi sä päivittelet ja taivastelet tällä palstalla jos jonkinmoisia asioita, jos sun oma mielipide niistä sitten on kuitenkin se ainoa oikea.
Ja tämä topikki ei ole ihan ainoa esimerkki
Pyydän anteeksi, luulin että tällä palstalla nimenomaan jaetaan mielipiteitä.
Niin minäkin luulin, mutta kun sinä esität asian, etkä useimmiten ota ollenkaan huomioon muiden mahdollisesti eriäviä mielipiteitä. En sano siis pahalla, olen vaan huomannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Hei, älä menetä toivoasi - meilläkin mies yhtäkkiä löysi eilen itsestään piilevän remonttireiskan (yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta ja viimeksi Reiska on pilkahtanut viime vuosituhannen puolella) ja askarteli meille uudet ovenkarmit ja saunan oven etupanelin. :eek: Joku kaunis aamu säkin saatat herätä siihen, että uuden puun tuoksuinen hyllykkö odottaa kirjoja hyllyilleen. :)

Meillä podetaan "suutarin lapsilla ei ole kenkiä"-oireyhtymää :/
Kaksi rakennusliikettä löytyy tästä osoitteesta, mut oma kämppä räjähtää totaallisesti...Sitä remonttireiskaa ei oo näkyny...no ainakaan 8 vuoteen!
 
Katiaana
Tulipa muutes mieleen, että markka aikaan sai semmosen lastu levy lipaston alle sadan markan, mutta nyt et alle 50e saa..... :whistle:

Olen katsellu tytölle, ja kaveri sanoi että Ikeasta saa eikä maksa KUIN 69e. HAH! :eek:

Jaksan aina vaan ihmetellä..... :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
hyvää huonekalua, vaikka ostaisi paikan kalliimman lipaston... Vai käykö meillä aina vaan huono tuuri? :( Mies kasasi tuota lipastoa tuossa kolmisen tuntia ja sitten huomattiin kahdesta kohtaa puupaloja pois ja päälilevy halki 20cm matkalta...

Pakko tuo on palauttaa, mutta saa luvan kasata siellä liikkeessä meille uuden!
Meillä on kyllä käynyt yhtä huono tuuri kuin teillä.. Tuntuu että kaikki huonekalut mitä itse ollaan ostettu (saadaan monesti sukulaisilta sellaisia mitä eivät enää tarvitse) hajoavat käsiin. Jatkuvasti pitäis olla vaihtamassa ja palauttamassa ja valittamassa. Se on niin kuluttavaa.

Mä en ymmärrä tuota ajatusta että jos et osta tyyliin täystammisia kynsin kaiverrettuja kokopuuhuonekaluja, et saisi valittaa jos tuote on rikki/puutteellinen. Onhan se nyt selvää jokaiselle, että umpipuiset huonekalut ovat KESTÄVÄMPIÄ, mutta pitäisihän nyt edullisemmatkin huonekalut olla herranjumala EHJIÄ ostaessa! Vai onko se oikeasti noin, että on ostajan vika jos tuote on ostettaessa rikkinäinen/viallinen? Että mitäs et ostanut jalopuuhuonekaluja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
PÅitäis nostaa umpipuisia ja valmiiksi tehtyjä, ei niitä koottavia. Ja joo, kyllä niitä saa rahalla, mutta tosiaan maksaa ja paljon! Teettämällä saa jos ei muuten.
Mä haaveilen kirjahyllystä, mihin vois laittaa kirjoja...noi lastulevy hyllyt kun ei kestä painoa :/
Joo, tuo on minusta vuosi toisensa perään aina yhtä ällistyttävää - että voidaan myydä kirjahyllyjä, joita ei voi tai ei ole tarkoitettukaan kirjojen säilytykseen. :D Mulla tarkoitus laittaa uuteen kämppään yhteen huoneeseen lattiasta kattoon ylettyvä hyllystö, mutta vähän haiskahtaa siltä, että se on pakko teettää - huonekalukaupoista ei valmiina tunnu oikein sopivaa löytyvän.
http://www.pienihyllykauppa.net/

Täällä ollaan meidän lähes kattoon asti olevat KIRJAhyllyt teetetty, ja tykätty ollaan kovasti! Ja saatiin juuri sellaiset kun haluttiin.
 

Yhteistyössä