On se näköjään hyvä tehdä hintavertailua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulpukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulpukka

Vieras
Etsin kummitytölle lahjaa ja selasin netistä kauppoja, josta voisi tilata tuon Maisa -kirjan.
Uskomatonta, kuinka paljon voi säästää, kun ei tilaa heti ekasta kaupasta :D

http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-20369-6

 

Yhteistyössä