On se kumma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos tietäisin että menisi jonnekin hyvään tarkoitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos tietäisin että menisi jonnekin hyvään tarkoitu

Vieras
kun kirpputorilla ei mene uudenveroisetkaan vaatteet kaupaksi :(
Uusia nuortenkirjoja, naisten ja lasten vaatteita, kaikki alle 50 snt /kpl, onko jo liian halpaa? Pitääkö hintaa nostaa jotta ei tulisi olo että tuossa on ihan turhake?
Minä tahtoisin vain kaappejani tyhjentää, mutta ilmeisesti pitää nostaa hintoja, jotta menee paremmin kaupaksi, vai ilmaiseksiko pitää antaa?

No en osta kirpparilta vaatteita jotka ei ole makuun, oli ne sitten vaikka ilmasia ja yleensäkään en osta henkkamaukka kamaa kirpparilta, ne haen uutena kaupasta.

Ihan samaa kuule olen miettinyt! Mulla oli 3vkoa pöytä ja siitä koko myynti oli 5,80! Tavaraa oli reilusti oli 40? edestä myynnissä ja kotiin jäi vielä monta kassia hipaisematta. Lasten paitoja, housuja, takkeja, omia paitoja, farkkuja ym. hintaa 0,10-1?/kpl. Kallein oli pussilakana setti 2,50 ja se meni.
Seurakunnan kirpparille veisin muuten, mutta olen kuullut vähän juttuja siitä miten myyjät ottavat parhaat päältä...

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin ihmettelen.:
Ihan samaa kuule olen miettinyt! Mulla oli 3vkoa pöytä ja siitä koko myynti oli 5,80! Tavaraa oli reilusti oli 40? edestä myynnissä ja kotiin jäi vielä monta kassia hipaisematta. Lasten paitoja, housuja, takkeja, omia paitoja, farkkuja ym. hintaa 0,10-1?/kpl. Kallein oli pussilakana setti 2,50 ja se meni.
Seurakunnan kirpparille veisin muuten, mutta olen kuullut vähän juttuja siitä miten myyjät ottavat parhaat päältä...

Suretta voit viedä, tuskin niissä on parhaita päällä kun ei kaupaksi mene.

Yritin saada pöytää, mutta kaikki oli jo varattu. Oliskohan sikaflunssa vähentänyt kirpparilla kävijöiden määrää. Mullakin on kokemusta siitä, kun pelastusarmeijan kirpparilla nuori myyjä otti itselleen parhaat päältä. Harmitti, olisi kannattanut myydä itse. Luulin lahjoittavani jollekin työttömälle ja vähävaraiselle. No, pienet kai ne on tulot heilläkin, mutta niin oli minullakin. Pitänee yrittää myydä lehti-ilmoituksella osa tavaroista pois, kun kirppikseltä en saanut pöytää.

Laita huutikseen. Ei noita varmaan yksitellen jaksa lähetellä, mutta kerää joku kiva paketti, ja katso paljonko tarjotaan. Luultavasti menee kaupaksi jos ei ihan surkeassa kunnossa ole.

En tiedä yhtään kirppistä mistä ilmaiseksi myyjät mitään saisivat ottaa, aika moni tuttu on kirppiksillä töissä, myös seurakunnan ja aina niistä jotain pitää heidänkin maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita huutikseen. Ei noita varmaan yksitellen jaksa lähetellä, mutta kerää joku kiva paketti, ja katso paljonko tarjotaan. Luultavasti menee kaupaksi jos ei ihan surkeassa kunnossa ole.

joo ja otsikkoon kirjoittaa maalaisromanttinen niin saa monta kymppiä. :D

Voi kun tuliskin joskus vastaan hyvää tavaraa halvalla! Nykyisin on näyttänyt enempi siltä, että kaupasta saa uuden melkein samalla rahalla kuin mitä kirppiksellä vanhasta rähjästä pyydetään. Ennen kun oli markan koreja, niin nyt samanlaista sälää on EURON koreissa - eihän ole kuin kuusinkertaistunut hinta...

Yhteistyössä