on se kumma kun aina menee näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeästä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeästä harmaana

Vieras
olisi vapaailta mulla ja miehellä... leffaan piti mennä mutta ei.. mies hermostui lapsen kiukutteluun ja tiputti kiukuspäissään lapsen lelun portaista alas.. sitten mänt nukkumaan.. yllättäen sinänsä mulla ei ole halua herättää miestä, saatika sitten mennä sen kanssa mihinkään... väsynyt saa olla mutta ei sentään tarvitse ruveta tavaroita mielenosoituksellisesti rikkomaan |O
mä en nyt sitten tiedä että mitä sitä tekis... ei olla puhuttu sen jälkeen mitään (kun se on nukkumassa) eikä kyllä huvittaiskaan.. mutta pakko se on tämä asia selvittää...
mä en yksinkertaisesti voi hyväksyä tuollaista käytöstä koska jos se on kiukuspäissään valmis tahallisesti hajottamaan lapsen lelun, niin mitäs sitten kun mä en ole paikalla ja lapsi huutaa ja kiukkuaa... lentääkö lapsi seuraavaksi?
ymmärrän toki että kun kyseessä ei ole oma lapsi niin se toleranssi on matalempi kuin vanhemmilla... mutta silti tuo käytös.. e'ei..

siis kyseessä ei ole edes miehen oma lapsi? ennemmin mä ajattelisin niin päin, että sietokyky on suurempi toisten muksujen kiukuttelua kohtaan kuin omaa.. pistäisin tuommoisen ukon pihalle, joka mun lapselleni suuttuis tuolleen että lapsen tavarat hajottaa. ei oo ihan kaikki kanootit kasassa tuolla ukolla.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
siis kyseessä ei ole edes miehen oma lapsi? ennemmin mä ajattelisin niin päin, että sietokyky on suurempi toisten muksujen kiukuttelua kohtaan kuin omaa.. pistäisin tuommoisen ukon pihalle, joka mun lapselleni suuttuis tuolleen että lapsen tavarat hajottaa. ei oo ihan kaikki kanootit kasassa tuolla ukolla.

todella kova yliväsymys oli syynä (tekosyynä) nyt... mä kykenen ymmärtämään siis sen hermostumisen mutta en käytöstä...
tosin kyllä nyt joudun tarkasti miettimään suhteen laatua ja kestoa.. koska lastani en vaaranna.. eli riippuu nyt vähän siitä miten käyttäytyy kun keskustellaan...
aikuinen kun voi aina kävellä pois siitä tilanteesta, jos ei pysty 100 laskemaan..
lisäks kun mä olin jo siinä lapsen kanssa selvittämässä sitä kiukkua.. niin mies olis voinut vain pysyä makuuhuoneessa kaikessa rauhassa...

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

juuri näin mäkin ajattelen.

kyllä aikuisen pitäis kyetä hillitsemään ittensä oli sitten miten väsynyt tahansa. kuten sanoit, ois voinut poistua tilanteesta, kuten fiksut ihmiset eikä alkaa riehumaan kuten lapselliset mammanpojat. ei oo hyväksyttävää selitystä miehes käytökselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistutan vain että sun ei tarvi olla häpeissään vaan miehen.

niinhän se kait on...
harmittaa vain että jos tämä oli nyt sitten tässä.. siis että en voi enää luottaa mieheen, tai siis suhtautumiseen lasta kohtaan...
harmittaa vain niin kovasti :(

Yhteistyössä