on se kumma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vaatija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian vaatija

Vieras
olin tänään harrastukseni parissa ja mies haki pojan mummulta hoidosta. aamulla herätys klo6 eli poika petiin klo20. ja mitä mua onkaan vastassa kun tuun klo21 kotiin? lapsi iltapalalla....!!! sit viel hammaspesut yms ja ei se sekunnissa nukahda, joten on vieläkin hereillä.. sen kerran kun laitat miehen asialle.. ja tää kostautuu mulle aamulla kun ipana on kiukkunen kun ampiainen.
mut oli taas liikaa vaadittu vaik selvän ohjeistuksen annoin hyvässä hengessä ennen lähtöäni. ei ihan riitä 3vuotiaalle 7-8tuntia yössä, ainakaan tolle meitin naperolle.... nukkuu sit huomena hoidossa päikkärit ja meidän rytmit menee ketuiks kun ei sit nuku illalla. mua sitten korpee. argh.

Alkuperäinen kirjoittaja VG:
Oma syysi, mitäs läksit harrastelemaan

no näin on näreet, hetkellisessä mielenhäiriössäni kuvittelin et äiti-ihminenkin vois tehdä jotain muuta kun olla kotona. erehdyin. olen pahoillani. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
ei kiukku johdu nukutuista päikkäreistä vaan puhtaasti väsymyksestä!

??? en nyt ymmärtäny, väitinkö jotain muuta...? jos tuo nukkuu päiväunet, niin ei sit nuku illalla ja aamut on tuskaa... menee paljon paremmin kun nukkuu kunnon yöunet eikä päiväunia..

Ymmärrän sua oikein hyvin. Mut voin lohduttaa, et meillä käy melkein joka kerta noin kun on mies asialla. Tietää hyvin meilläkin aikataulut mut silti ei mukaa osaa/pysy niissä. Kun ne vaan joskus oppis =D

Alkuperäinen kirjoittaja liian vaatija:

??? en nyt ymmärtäny, väitinkö jotain muuta...? jos tuo nukkuu päiväunet, niin ei sit nuku illalla ja aamut on tuskaa... menee paljon paremmin kun nukkuu kunnon yöunet eikä päiväunia..

just! selkeää väsymys kiukkua illasta kun ei jaksa,kun ei saa nukkua päiväunia!
on tutkittu juttu että päiväunet ei vaikuta iltauniin milläänlailla toisin kuin vanhemmat luule näin!

Alkuperäinen kirjoittaja liian vaatija:

just! selkeää väsymys kiukkua illasta kun ei jaksa,kun ei saa nukkua päiväunia!
on tutkittu juttu että päiväunet ei vaikuta iltauniin milläänlailla toisin kuin vanhemmat luule näin!

ei se illalla kiukuttele.. vaan aamulla... jos ei oo nukkunu riittäviä yöunia..

Yhteistyössä