J
jep
Vieras
nyt vain itse puolestasi apuun. Menet auttelemaan äitiäsi ja kysymään tarvitseeko kaupasta jotain ja siivoamaan lapsen kanssa mummolle ja laitat jotain ruokaa ja viet tulppaaneja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:näköjään totta, ettei täältä saa kuin paskaa niskaan!!psykopaatiksikin jo haukutaan... onnittelut teille superäideille jotka kuumeessa, ripulissa ja oksennellen vaihdatte hymyillen vaipat ja kokkaatte perheellenne, ehkä viette vielä lapset puistoon ja käytte kaupassakin. olen ilmeisesti väärällä palstalla, kun en ole supersankari ...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:näköjään totta, ettei täältä saa kuin paskaa niskaan!!psykopaatiksikin jo haukutaan... onnittelut teille superäideille jotka kuumeessa, ripulissa ja oksennellen vaihdatte hymyillen vaipat ja kokkaatte perheellenne, ehkä viette vielä lapset puistoon ja käytte kaupassakin. olen ilmeisesti väärällä palstalla, kun en ole supersankari ...
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa. että palstan mielestä näköjään lapsi hoidettava omin avuin vaikka olisi ripulit housussa ja oksentaa viiden min. välein eikä jaksa muuta kuin maata ja sopertaa "äitillä on paha olo"..
Etkö juuri sanonut että olit niin hyvässä kunnossa että pystyit rampata miehen mukana toimistoissa etkä suinkaan ripulit ja paskat housuissa kotona? Kumpi on totta ja kumpi valetta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa. että palstan mielestä näköjään lapsi hoidettava omin avuin vaikka olisi ripulit housussa ja oksentaa viiden min. välein eikä jaksa muuta kuin maata ja sopertaa "äitillä on paha olo"..
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:näköjään totta, ettei täältä saa kuin paskaa niskaan!!psykopaatiksikin jo haukutaan... onnittelut teille superäideille jotka kuumeessa, ripulissa ja oksennellen vaihdatte hymyillen vaipat ja kokkaatte perheellenne, ehkä viette vielä lapset puistoon ja käytte kaupassakin. olen ilmeisesti väärällä palstalla, kun en ole supersankari ...
Onhan se oikeasti todella rankkaa hoitaa mahataudissa lapsia, mutta tällä palstalla on paljon yksinhuoltajia ja perheitä, joilla turvaverkkoa ei ole ja lapset on hoidettava vaikka ne ripulit housuissa. Yritä ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:näköjään totta, ettei täältä saa kuin paskaa niskaan!!psykopaatiksikin jo haukutaan... onnittelut teille superäideille jotka kuumeessa, ripulissa ja oksennellen vaihdatte hymyillen vaipat ja kokkaatte perheellenne, ehkä viette vielä lapset puistoon ja käytte kaupassakin. olen ilmeisesti väärällä palstalla, kun en ole supersankari ...
Onhan se oikeasti todella rankkaa hoitaa mahataudissa lapsia, mutta tällä palstalla on paljon yksinhuoltajia ja perheitä, joilla turvaverkkoa ei ole ja lapset on hoidettava vaikka ne ripulit housuissa. Yritä ymmärtää.
Nyt on kuitenkin sanottava, että palstalla on heitä, joilla on tukiverkosto ja mahdollisuus saada apua ja tukea perheeltään. Sekin on ymmärrettävä.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Niinku pakko hoitaa miehen kanssa asioita?
kyllä. kävimme mm. isännöitsijän pakeilla ja kelassa, ne piti hoitaa eikä viitsitty ottaa kipeää taaperoamme mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
Tähän ei voi muuta sanoa, kuin että autuaita ovat jne...
Sulla ei näköjään ole koskaan ollut vatsatautia.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
Kyllä. Meillä on ollut vatsatauti koko perheellä samanaikaisesti. Minä makasin sängyssä, mies makasi sängyssä, vauva kipeä, ja leikki-ikäinen oli kipeä.
Itse hoidimme perheen. Kävelin 5 metriä, maate, tein leipää ja annoin juomaa ja äkkiä lattialle maate että en pyörry.
Minusta on törkeää tahallisesti tartuttaa muita jos toinen vanhemmista on terve ja vain yksi lapsi.
Toiset eivät näköjään pyyhi omaa persettään edes aikuisena.
No mitäs onpilalle passannut lapsensa, saa mummo syyttää itseään.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
Kyllä. Meillä on ollut vatsatauti koko perheellä samanaikaisesti. Minä makasin sängyssä, mies makasi sängyssä, vauva kipeä, ja leikki-ikäinen oli kipeä.
Itse hoidimme perheen. Kävelin 5 metriä, maate, tein leipää ja annoin juomaa ja äkkiä lattialle maate että en pyörry.
Minusta on törkeää tahallisesti tartuttaa muita jos toinen vanhemmista on terve ja vain yksi lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
onnea vain sinulle. itse en pystynyt. kun vaihdoin lapselle vaippaa aloin oksentaa ympäri vessaa, oli hyvin mieltä ylentävää..
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja jep:tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan
onnea vain sinulle. itse en pystynyt. kun vaihdoin lapselle vaippaa aloin oksentaa ympäri vessaa, oli hyvin mieltä ylentävää..
Ja en viitsi edes kysyä miksi miehesi ei hoitanut lastaan? koska menettää rahallisesti jotain? sensijaan mummon terveys ei ole tärkeä.
kyllä ihminen pystyy mithin vaan jos ei ole pilalle passattu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa. että palstan mielestä näköjään lapsi hoidettava omin avuin vaikka olisi ripulit housussa ja oksentaa viiden min. välein eikä jaksa muuta kuin maata ja sopertaa "äitillä on paha olo"..
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Niinku pakko hoitaa miehen kanssa asioita?
kyllä. kävimme mm. isännöitsijän pakeilla ja kelassa, ne piti hoitaa eikä viitsitty ottaa kipeää taaperoamme mukaan
täh. tuo on kyllä avuttomuuden huippu. varmasti nuo asiat olsii voinut hoita kumpi tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli-80:ma äiti oli pari tuntia lapsenvahtina kun mies oli töissä ja itse lojuin mahataudissa vessan lattialla, pe taas kävimme miehen kanssa asioilla jotka oli pakko hoitaa ja pyysin äitiäni taas hätiin, kun lapsella oli sama tauti vuorostaan.. ei enää oksennellut, mutta ripuloi. tänä aamuna sitten äiti soitti ja kiitteli mahataudista, siis voi helv... sanoin että se on voinut tarttua mistä vain, ihan kaupastakin tai vaikka kirjastosta!luulisi äidin olevan ymmärtäväisempi, en tajua miksi tekee tahallaan minulle paskan olon ja syyttelee noin
![]()
kuule kyllä kerroin . pöydällä oli käsidesi ja muistutin äitiä vielä, että pesee kädet kuumalla vedellä ja saippualla jos vaipan vaihtaaAlkuperäinen kirjoittaja Jaa:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Niinku pakko hoitaa miehen kanssa asioita?
täh. tuo on kyllä avuttomuuden huippu. varmasti nuo asiat olsii voinut hoita kumpi tahansa.
Todellinen uusavuttomuuden huipentuma. Eikä luultavasti edes kertonut mummolle että lapsi on vuorostaan sairas. :x