on se kivaa, kun oma äiti soittaa ja suunnilleen vi"""ee että "kiitoksia vain vatsataudista" ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituli-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiituli-80

Vieras
ma äiti oli pari tuntia lapsenvahtina kun mies oli töissä ja itse lojuin mahataudissa vessan lattialla, pe taas kävimme miehen kanssa asioilla jotka oli pakko hoitaa ja pyysin äitiäni taas hätiin, kun lapsella oli sama tauti vuorostaan.. ei enää oksennellut, mutta ripuloi. tänä aamuna sitten äiti soitti ja kiitteli mahataudista, siis voi helv... sanoin että se on voinut tarttua mistä vain, ihan kaupastakin tai vaikka kirjastosta! :( luulisi äidin olevan ymmärtäväisempi, en tajua miksi tekee tahallaan minulle paskan olon ja syyttelee noin :(

Alkuperäinen kirjoittaja tiituli-80:
ma äiti oli pari tuntia lapsenvahtina kun mies oli töissä ja itse lojuin mahataudissa vessan lattialla, pe taas kävimme miehen kanssa asioilla jotka oli pakko hoitaa ja pyysin äitiäni taas hätiin, kun lapsella oli sama tauti vuorostaan.. ei enää oksennellut, mutta ripuloi. tänä aamuna sitten äiti soitti ja kiitteli mahataudista, siis voi helv... sanoin että se on voinut tarttua mistä vain, ihan kaupastakin tai vaikka kirjastosta! :( luulisi äidin olevan ymmärtäväisempi, en tajua miksi tekee tahallaan minulle paskan olon ja syyttelee noin :(

No, olihan se riski hänellä varmasti tiedossa, että mahatauti tarttuu herkästi ja on enemmän kuin todennäköinen...minä yleensä en päästä ketään sisälle, jos meillä mahatautia.

Mä en kehtaa mahatautista pyytää hoitamaan ketään..
Sehän tarttuu vielä pinnoista jopa 12 päivää ja lapsikin tartuttaa vielä 2 päivää sen ripulin jälkeen.
Et olisi ehkä saanut päästää äitiäsi hoitamaan lasta :/ .. Itse en olis päästänyt. Ei kaikki tiedä että noi tarttuu kuin rutto. Silloin pitää kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tupu:
No siis tottakai se on äitiisi tarttunut teiltä ja siis itse sen tahallasi teit, kun hänet apuun pyysit.

en kai minä pahuuttani äitiäni halunnut tartuttaa ! :( silloin maanantainakin olin niin sairas etten saanut lasta hoidettua ja vaikka mies saikin lähteä aikaisemmin töistä, oli pakko pyytää äiti pariksi tunniksi hätiin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tupu:
No siis tottakai se on äitiisi tarttunut teiltä ja siis itse sen tahallasi teit, kun hänet apuun pyysit.

en kai minä pahuuttani äitiäni halunnut tartuttaa ! :( silloin maanantainakin olin niin sairas etten saanut lasta hoidettua ja vaikka mies saikin lähteä aikaisemmin töistä, oli pakko pyytää äiti pariksi tunniksi hätiin

Et tietenkään pahuuttasi, mutta tuo vaan on sellainen tauti, että kuvaamassasi tilanteessa tarttuu satavarmasti. Monet mummot niin kilttejä, että auttavat missä vaan, mutta vähän pitäisi itse miettiä, mitä on kohtuullista pyytää. Summa summarum: puhelu asiallinen.

jaa. että palstan mielestä näköjään lapsi hoidettava omin avuin vaikka olisi ripulit housussa ja oksentaa viiden min. välein eikä jaksa muuta kuin maata ja sopertaa "äitillä on paha olo"..

jaa. että palstan mielestä näköjään lapsi hoidettava omin avuin vaikka olisi ripulit housussa ja oksentaa viiden min. välein eikä jaksa muuta kuin maata ja sopertaa "äitillä on paha olo"..

No joidenkin on pakko pärjätä ilman apua. Vapaaehtoisesti kai sun äiti on kuitenkin tullut? Tosin ihmettelen, että eikö niitä teidän asioita olisi voinut hoitaa vain toinen vanhemmista?

Seuraavan kerran kirjoitat valtakirjan että joku muu saa hoitaa kela ym asiat puolestasi kun olet kipeä ettei tarvi muita syytellä kuin pikkulapsi 5V. Olet kuin joku pahin psykopaatti näkökantoinesi. Suu loksahti auki kyllä täällä :O

Miten vaikeaa on hoitaa asiat niin ettei tahalteen satuta muita? Kuten nyt loukkasit ja satutit äitiäsi.

Kuka aikuinen ei osaa kirjoittaa valtakirjaa kun kaikki 15 vuotiaatkin sen jo osaa.

tuskin tuo 1-vuotiaskaan nautti, kun äiti makasi vessassa silmät kiinni ja toinen itkee nälkää ja märkää vaippaa ja syliä... ilman mummin apua lapsi olisi jäänyt ilman hoitoa miehen töistä tuloon asti. en todellakaan pystynyt!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiituli-80:

no kyllä on todennäköisesti teiltä tarttunut.
tiesi kyllä varmasti riskin teile tullessaan mutta ehkä kuuluu näihin jotka eivät osaa sanaa ei.
tosin itse en olsii kehdannut edes pyytää joka välissä piikomaan jos lapsia vaan yksi. ja tartuttaa mahatautia tahallisesti.

Ei todellakaan. Äitisi kyllä tiesi mihin oli tulemassa. Mutta itse aiemmalla kommentillani puutuin vain siihen, kun sanoit että "sanoin että se on voinut tarttua mistä vain, ihan kaupastakin tai vaikka kirjastosta!". Vittuilu tosiaan oli asiatonta.

ei saa olla noin avuton. jos teitä on 2 aikuista perheessä ja yksi lapsi niin totta helvetissä hoidatte yhden lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:

Seuraavan kerran kirjoitat valtakirjan että joku muu saa hoitaa kela ym asiat puolestasi kun olet kipeä ettei tarvi muita syytellä kuin pikkulapsi 5V. Olet kuin joku pahin psykopaatti näkökantoinesi. Suu loksahti auki kyllä täällä :O

Miten vaikeaa on hoitaa asiat niin ettei tahalteen satuta muita? Kuten nyt loukkasit ja satutit äitiäsi.

Kuka aikuinen ei osaa kirjoittaa valtakirjaa kun kaikki 15 vuotiaatkin sen jo osaa.

Voi ei, meinaisin tipahtaa penkiltä tämän kommentin vuoksi, tämä on varmaan taas näitä palstahistorian valovoimaisimpia aivovalumia! :D

Ap, kyllähän se äitisi tiesi varmasti riskin tullessaan hoitamaan omaa lapsenlastaan, siksi tuntuu hassulta moinen katkera soitto jälkeenpäin. Mutta ehkä sen voi pistää turhautumisen piikkiin. Ihan oikein kuitenkin teit, kun soitit apua, jos tiesit ettet selviä yksin lastenhoidosta.

tuskin tuo 1-vuotiaskaan nautti, kun äiti makasi vessassa silmät kiinni ja toinen itkee nälkää ja märkää vaippaa ja syliä... ilman mummin apua lapsi olisi jäänyt ilman hoitoa miehen töistä tuloon asti. en todellakaan pystynyt!!

no tuskin makasit tuntikausia yhteen menoon. kyllä ne muutkin hoitavat lapsensa sairaana.

Etkö juuri sanonut että olit niin hyvässä kunnossa että pystyit rampata miehen mukana toimistoissa etkä suinkaan ripulit ja paskat housuissa kotona? Kumpi on totta ja kumpi valetta?

näköjään totta, ettei täältä saa kuin paskaa niskaan!! :( psykopaatiksikin jo haukutaan... onnittelut teille superäideille jotka kuumeessa, ripulissa ja oksennellen vaihdatte hymyillen vaipat ja kokkaatte perheellenne, ehkä viette vielä lapset puistoon ja käytte kaupassakin. olen ilmeisesti väärällä palstalla, kun en ole supersankari ...

Yhteistyössä