On se ihme ja kumma, kun naisia ei työnteko kiinnosta

[QUOTE="vieras";28007545]Bordelleja Suomeen ja eurooppalaisia neitokaisia sinne töihin. Ei kuitenkaan taida telaketjufemakoiden takia onnistua.[/QUOTE]

Olisko heillä erillainen ajatus siittä Bordellista, norsunluurannikolta sinne miehet töihin :D

Mietin, että hyväksyisinköhän mä käyväni bordellissa. Pettämään en rupea, mutta laskettaisko tuo? Miehelle tietty sanoisin, kun häntä en kerran siinä mielessä tunnu kiinnostavan. Siis kai siellä miehiäkin olisi töissä?

[QUOTE="vieras";28007545]Bordelleja Suomeen ja eurooppalaisia neitokaisia sinne töihin. Ei kuitenkaan taida telaketjufemakoiden takia onnistua.[/QUOTE]

Ei taida ihan lain takia onnistua, pönttö.

[QUOTE="Nasse";28007719]Sä et jaksa enää edes hämmästyttää omalla tyhmyydelläsi.
Oletko ajatellut että kannattaisi hylätä tuo nicci ja aloittaa puhtaalta pöydältä?[/QUOTE]

Kerro toki mitä tyhmää tuossa oli :popcorn:

Miksi nainen pitäisi pistää tarjolle myös suomessa? Musta maksullinen seksi on oksettavaa, vaikken telaketjufemakko olekaan. Ihan tavallinen hetenonainen, enkä edes ruma enkä vanha, saati sitten lihava. Maksulliset naiset ovat joko miehille, jotka eivät ulkoisen olemuksensa (lihava, haiseva) takia saa naista, tai sitten hikisille pervoille, jotka pitävät naista muutenkin "kävelevänä pilluna" ja naisen tärkein tehtävä on toimia "pilluna", ja tietysti siinä sivussa myös näyttää aina seksikkäältä, myös herätessään.

Olen feministi eikä minua häiritse ajatus bordelleista MUTTA silloin jos käy kuten uutisessa, pitäisi tajuta että tuo on osa ongelmaa: naisella tulisi olla vapaus päättää menemisestään bordelliin + olla ajautumatta tuonne vain rahan vuoksi. Miehet täällä hehkuttavat bordellin hienoutta, mutta teille herrat kysymys: mitä mieltä olisit, jos tyttäresi lähtisi tuonne töihin? Entä jos itse olisit asiakkaana ja työntekijäksi sattuisi naapurin likka, jonka olet tuntenut vauvasta asti? Eikö yhtään häiritsisi?

Yhteistyössä