On se hyvä et luottamus toimii

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Tirppa on pari kertaa väläyttäny jotain "toinen iskä tulee" tarinaa miehen kuullen :D No ja selvennykseks et mulla ei o käyny päiväkahviseuraakaan eli ei mitään hajua mistä toi toinen iskä on peräsin - ehkä tirppa näkee pyhää henkee meidänkin edestä.

Vitsit noi on hienoja tilanteita! :D

Meillä tyttö informoi isäänsä (mun exää ) yks päivä että "äiti juttelee setän kans". Samanlainen mielikuvitus taitaa olla täällä ku sielläki, ainut mies jonka kans puhelimessa juttelen on suunnilleenki mun isä ja toi exä. Mutta saipa exä ainaki hyvät naurut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Vitsit noi on hienoja tilanteita! :D

Meillä tyttö informoi isäänsä (mun exää) yks päivä että "äiti juttelee setän kans". Samanlainen mielikuvitus taitaa olla täällä ku sielläki, ainut mies jonka kans puhelimessa juttelen on suunnilleenki mun isä ja toi exä. Mutta saipa exä ainaki hyvät naurut :laugh:

:D En sit tiedä et olisko sit se sekottanu ku puhutaan paljon puhelimessa miehen kans ja sit usein tirppakin haluaa osallistua eli pistän kajarille. Olisko se sit se "toinen iskä" ku mies onki puhelimessa eikä paikalla? Mene ja tiedä, mut mä meinasin tukehtuu kahviini

niin..meillä mies viikot reissussa ja yhteen aikaan esikoinen ilomielin aina kertoi iskälle "miehestä". En tiedä mistä keksi mutta jostain syystä aina "mies pulpahti esiin.
"Mies haravoi meidän pihan", " Mies tuli mummulaan meidän kanssa", " Mies sitä ja mies tätä"

Mut onneks se jäi pois. Oma mies vaan naureskeli että mulla ei sitte täällä yksinäistä ole.. :D

:D En sit tiedä et olisko sit se sekottanu ku puhutaan paljon puhelimessa miehen kans ja sit usein tirppakin haluaa osallistua eli pistän kajarille. Olisko se sit se "toinen iskä" ku mies onki puhelimessa eikä paikalla? Mene ja tiedä, mut mä meinasin tukehtuu kahviini

Se voi muuten hyvinki olla.

Meillä oli kans muutamia kivoja tilanteita ku tyttö oli pieni. Sillon ku mies oli yhtä kuin isi.. Eli sitten tyttö hihkui tuolla kaupoissa vastaantuleville miehille suureen ääneen että "Isi!!" Muutamat suht hyvät naurut kuultiin kyllä vastapuolelta, ja mua aina nolotti :laugh: :laugh:

Meillä oli kans muutamia kivoja tilanteita ku tyttö oli pieni. Sillon ku mies oli yhtä kuin isi.. Eli sitten tyttö hihkui tuolla kaupoissa vastaantuleville miehille suureen ääneen että "Isi!!" Muutamat suht hyvät naurut kuultiin kyllä vastapuolelta, ja mua aina nolotti :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:
Meillä vastaan tulevat miehet on kaikki tätejä :D Siinäkin saa hiukan hyssyttää ja korjailla et setä nyt kuitenki

Meillä sama esikoinen aikoinaan kuvitteli että kaikki moottoripyörällä ajavat on isejä. Pinkas erään kerran keskelle sakkia missä nuoria sällejä seisoskeli kypärät takaraivolla ja sarvilla ja ihku "iskää!!!!
Poijaat siinä tuijotteli toisiaan että kenes jälkikasvua lienee kunnes saavuin hakemaan omani pois..:D

meillä typy taas puhuu vanhasta isistä ja tarkoittaa sillä mun tämän hetkistä miestä eikä edes hänen omaa isäänsä (jonka kanssa erosin jo ennen muksun syntymää). Et onneks oma mies luottaa, nauranu vaan et jaaha, joko tytöllä on kolmas isi :'D

:laugh: :laugh: :laugh:
Meillä vastaan tulevat miehet on kaikki tätejä :D Siinäkin saa hiukan hyssyttää ja korjailla et setä nyt kuitenki

:D Tuosta muistuikin mieleen ku kerran oltiin tytön kans bussissa ku tyttö oli pienempi. Bussin kyytiin nous sellanen nuori hevarijätkä, pitkä musta nahkatakki ja pitkät hiukset. Tyttö ihan innoissaan kiljas että "Täti tuli!!" Oli ihan rento jätkä, repes ihan totaalisesti :laugh:

Meillä tätä käy koko ajan: 1,5v osottelee millon ketäkin, että "isi isi". Ja isi on kans useissa mainoksissa, lehdissä... jne.

Yhteistyössä