On nuo virastot taas niin p----stä-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olis sitten kyse mistä virastosta tahasa.
Kela,vero....ym

Nimittäin ollaan saatu tapella jos jonkilaisista asioista.(en erittele niitä nyt)
Mut se mikä minua ärsyttää niin sieltä vaaditaan aina et tietty paperi tai suoritus ON oltava silloin ja silloin. Ja se ja se lappu ja lippu pitää vielä lähettää.
Mut HE saavat venyttää ja vitkuttaa mielensä mukaan. Nyt sit ilmoittivat et me pidetään kesälomaa ja asian käsittely siirtyy loman jälkeen. Mut meidän on silti lähetettävä tiettyyn aikaan mennessä laput heille.
Kyllä mä tiedän et ne pitää olla siellä mut se minua ärsyttää et meidän pitää olla täsmällisiä mut ITSE eivät ole aikatauluissa.
Pitää itsekkin alkaa sanomaan et joo -sitten ku kerkeen. Menee vielä vähän aikaa. Tässä on ruuhkaa.
ugh. Olen puhunut.

Palvelu maksaa. Asiakaspalvelu on sellainen aihepiiri, että välillä on ruuhkaa ja välillä vähän väljempää. Palvelua ei voida mitoittaa ruuhkahuippujen mukaan koska silloin valtaosan ajasta väki olisi alityöllistettyjä. Tai voihan sen mitoittaa, mutta se maksaa. Eikä kukaan ole valmis maksamaan siitä korkeampina hintoina, valtion kohdalla korkeampina veroina.

Itse kanssa olen vitt....ntunut samaiseen asiaan. Mulle on tällä hetkellä tulossa rahaa ja sinne piti kiireesti lähettää verokortti että voivat sen maksaa. Olen tottunut puhelimitse tarkistamaan, että paperit on perillä ja niin tein nytkin. To laitoin menenmään eli sen olisi pitänyt olla siellä pe. Soitin ke ku rahoja ei kuulunut niin ei ollut vieläkäsittelijä avannut postiaan, mutta oli tullut ja on hänen pöydällään. laittavat maksuun maanantaina ja jos hyvin käy niin ke näkyy tilillä. Eli siitä kiireestä rahojen tuloon kestää n. kaksi viikkoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Palvelu maksaa. Asiakaspalvelu on sellainen aihepiiri, että välillä on ruuhkaa ja välillä vähän väljempää. Palvelua ei voida mitoittaa ruuhkahuippujen mukaan koska silloin valtaosan ajasta väki olisi alityöllistettyjä. Tai voihan sen mitoittaa, mutta se maksaa. Eikä kukaan ole valmis maksamaan siitä korkeampina hintoina, valtion kohdalla korkeampina veroina.

Mä kyllä tämän ymmärrän. Mut silti se minua ärsyttää, et meillä odotutetaan ja heitä ei paskaa kiinnosta vaikka meillä asiat venyy ja kusee. Mut heille päin pitää olla jämttisti. Ollaan kyllä asiat hoidettukki,ettei siitä enään ole tullu lisä ongelmia.

Yhteistyössä