On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomasin taas, että ei Omppumiehen tai Setiksen kanssa kannata tsainaketjuissa haaskata aikaansa, vaikka tulin tänne, kun mut linkattiin tänne.

Heillä on riippuvuus, pakkomielle, ja Ompulla se lisäksi liittyy kuvien suoltamiseen. Sen pakkomielteen takia olen estänyt hänet joskus ja ollut joitakin aikoja pois palstaltakin.

Ei joka viestin perään tuleva muka-hauska tsainan kuva ole enää kuin pitkitetty, tylsä vitsi. Kankeaa huumoria. Jos on tarve joka päivä suoltaa omaa pakkomiellettä, voi miettiä, että olisiko syytä mennä aakkos-tutkimuksiin.

Tsainat ei ole sen kauniimpia kuin muutkaan, jos katukuvaa, ei-plastiikkakirurgisia tai arkisia kuvia heistä katsoo.

En jaksa tästä aiheesta enää kirjottaa enkä kommentoida.
 
vierailija
Makuasioista ei pidä kiistellä
Ja kiitos viimeisestä lauseesta
En kauneutta vertaa enkä kommentoi, se on subjektiivista, mutta mainitsen kokoeron. Tsainanaisen vaatekoko vielä 35+ usein hyvin siro ja lastenteon jälkeenkin vuoden sisään back to small, jos käynytkin hetken masuasukin vuoksi siellä äitiysvaateosastolla.

Länsimainen ja suomalainen: Yleisesti koot medium, large, xl. Kengänkoko Aasiassa 34-39, yleisimmin 36-37. Meillä 41-44 isommat miesten koot yhä enenevässä määrin yleistä nuorilla naisilla. Tästä kokojen kasvusta olikin iso kohu mediassa nyt elokuussa, jos muistatte. Nuoret,
2000 jälkeen naiset näyttävät kasvavan 166-168 cm saakka 163 cm ollen aiemmin n keskipituus.

Onhan meillä tuo 183 cm suomiamatsoni Sointu Borg. Todella näyttävä, upea nainen minun silmääni tuossa huippumallin pituudessaan. Teräväkin kuin mikä.
 
vierailija
Huomasin taas, että ei Omppumiehen tai Setiksen kanssa kannata tsainaketjuissa haaskata aikaansa, vaikka tulin tänne, kun mut linkattiin tänne.

Heillä on riippuvuus, pakkomielle, ja Ompulla se lisäksi liittyy kuvien suoltamiseen. Sen pakkomielteen takia olen estänyt hänet joskus ja ollut joitakin aikoja pois palstaltakin.

Ei joka viestin perään tuleva muka-hauska tsainan kuva ole enää kuin pitkitetty, tylsä vitsi. Kankeaa huumoria. Jos on tarve joka päivä suoltaa omaa pakkomiellettä, voi miettiä, että olisiko syytä mennä aakkos-tutkimuksiin.

Tsainat ei ole sen kauniimpia kuin muutkaan, jos katukuvaa, ei-plastiikkakirurgisia tai arkisia kuvia heistä katsoo.

En jaksa tästä aiheesta enää kirjottaa enkä kommentoida.
Tsainapimujen kuvat ovat palstan parasta antia.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Toivottavasti tämän Omppusiemennyksen jälkikasvu ei tiedä isänsä kiinnostuksenkohteita ja toivottavasti jälkikasvu ei koostu tytöistä. Taattua tulevaa syömishäiriörypästä. Tosin toimii tuo pojillakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Toivottavasti tämän Omppusiemennyksen jälkikasvu ei tiedä isänsä kiinnostuksenkohteita ja toivottavasti jälkikasvu ei koostu tytöistä. Taattua tulevaa syömishäiriörypästä. Tosin toimii tuo pojillakin.
👍Kiitos kommentistasi. Olen suvaitsevainen henkilö, mutta sappeni kiehuu joka kerta huomatessani kyseisen siementäjän niimimerkin tällä palstalla.
Tämän palstan jannuille nainen on kuin auto, jonka ikää ja ominaisuuksia vertaillaan ronskisti. Tuskin he välittävät, jos myös omaa tytärtä ruoditaan tällä palstalla. Olen varoittanut aikuisia lapsiani koskaan avaamasta suomalaisia keskustelupalstoja.
 
vierailija
Se on koko maailman ilmiö ja pakkomielle. Naisen objektisointi ja hänen ruumiinosiensa ikäänkuin kaupallinen pilkkominen korjausta ja kohotusta vaativiin kohteisiin. Ulkonäkökeskeisyys ja nuoruuden palvonta. Ennen 50 päälle veet ehkä teetti sen ekan faceliftin korjatakseen kaksoisleuan ja roikkuposket, mutta nyt botoxit ja piikkihoidot aloitetaan jo 20 tai alle. Nää palstat vaan heijastaa tuota. Tähän se on livennyt pikkuhiljaa. Perseimplantit ja rasvansiirteet silaritisissen lisäksi 🤪 peruskauraa. Ei mitään järkeä enää missään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Se on koko maailman ilmiö ja pakkomielle. Naisen objektisointi ja hänen ruumiinosiensa ikäänkuin kaupallinen pilkkominen korjausta ja kohotusta vaativiin kohteisiin. Ulkonäkökeskeisyys ja nuoruuden palvonta. Ennen 50 päälle veet ehkä teetti sen ekan faceliftin korjatakseen kaksoisleuan ja roikkuposket, mutta nyt botoxit ja piikkihoidot aloitetaan jo 20 tai alle. Nää palstat vaan heijastaa tuota. Tähän se on livennyt pikkuhiljaa. Perseimplantit ja rasvansiirteet silaritisissen lisäksi peruskauraa. Ei mitään järkeä enää missään.
Naiset ovat lovin turhamaisia ja ulkonäkökeskeisiä.
 
vierailija
Naiset ovat lovin turhamaisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Miksi? Koska media ja some aivopesee ja pakkosyöttää yhtä tiettyä naisen kapeakirjoista standardia, jonka nuoret naiset pesusienen tavoin imevät.

Miksi?
Kokeakseen kuuluvansa
naisten a-ryhmään, kokeakseen
kelpaavuutta ja riittävyyttä; miehelle ja muille naisille. Tästä ilmiöstä meillä onkin
nyt sitten ihan oma termi: Instaface. Jokaiselle tehty samat neuromodulator- ja fillerioperaatiot. Somenaiset
20-50 ovat alk. muistuttavaa
hyvin paljon toisiaan
yksilön omien piirteiden hautautuessa kokonaan näiden muokkausten alle. Liukuhihnalta
näitä somenaamoja tulee, ei lukioajoilta enää muokattua, leikeltyä tyttöä meinaa tunnistaa. Joku plastiikkakirurgi Tubessa sen osuvasti sanoi. En muista ken, mutta vuosi oli 2022.

He said:

'When you are 19 and you start having these treatments this young, way too early, you actually
end up looking much older. You look similar to that 49 year old with lots of treatments.

You BOTH look 35.'
 
vierailija
Se on koko maailman ilmiö ja pakkomielle. Naisen objektisointi ja hänen ruumiinosiensa ikäänkuin kaupallinen pilkkominen korjausta ja kohotusta vaativiin kohteisiin. Ulkonäkökeskeisyys ja nuoruuden palvonta. Ennen 50 päälle veet ehkä teetti sen ekan faceliftin korjatakseen kaksoisleuan ja roikkuposket, mutta nyt botoxit ja piikkihoidot aloitetaan jo 20 tai alle. Nää palstat vaan heijastaa tuota. Tähän se on livennyt pikkuhiljaa. Perseimplantit ja rasvansiirteet silaritisissen lisäksi peruskauraa. Ei mitään järkeä enää missään.
👍Tervettä pohdiskelua. Perusta uusi ketju aiheelle. Katson Yle Areenalta ja YouTubesta paljon elokuvia. Mieleeni muistui 1930-luvun komedia, jossa pääosassa Gary Grant. Elokuvassa keskitytään kauneushoitolaan. Jo silloin naisille annettiin erittäin vaativia kasvojoitoja. Tällä viikolla 1937 SF- elokuvassa Kuriton sukupolvi miesprofessorin vaimolla oli kääre kaulan ympärillä ilmeisesti kiinteyttämään velttoa leuan alustaa. Ip-lehdestä löytyy video, jossa nuori nainen käärii kasvonsa yöksi kääreisiin ikääntymisen merkkien pelossa.
Minulle ikääntyminen on ollut suuri helpotus ja siunaus. Tänä kesänä olen saanut tuntemattomalta mieheltä vain yhden kohteliaisuuden. Mihin minä miesten katseita ja kehuja tarvitsisin? En yhtään mihinkään. Olen aikoinaan joutunut työpaikoillani erittäin hankaliin tilanteisiin ulkonäköni takia. Ei yh-äiti niin vain vaihda lennossa työpaikkaa, kun pomo on häneen pohjiaan myöten ihastunut.
Ei ole helppo olla töissä samassa huoneessa naisen kanssa, jonka aviomies lähettää minulle matkoiltaan hauskoja postikortteja. Olen omaksunut siilipuolustusstrategian, ja siitä on vaikea päästä eroon.
Vävyni tykkäävät minusta ja se riittää. Olen kuin prinsessa heidän silmissään.
Pistän aina hanttiin, kun he tarjoavat minulle matkoja, ravintolaaterioita ym.
Tykkään niin maan perusteellisesti pienestä ja vaatimattomasta elämästäni.
Mieluiten olisin jossain maaseudulla luonnon helmassa ihailemassa lintujen elämää. Maailma on paha ja vaaroja täynnä. Tälle palstalle on pesitynyt namusetiä ja pedofiilejä, seksuaalisesti häiriintyneitä ja misogyyneja. Ei minun kirjoitukset heitä lannista vaan saavat vain lisää bensaa liekkeihin.
Uusimmassa K&K-lehdessä on juttu naisesta, joka kirjoitti elämästään kirjan. Hän käy terapiassa, ja on jo melko selvillä vesillä isänsä häneen kohdistaman insestin takia. Näitä asioita minä päivittäin pohdiskelen. Toisessa saman srk-lehden jutussa naisterapeutti kertoo posttraumaattinen kasvu-terapiasta. Ehkä kyseinen terapiamuoto on mielestäni paras. Luultavasti olen itse käyttänyt sitä menetelmää itseeni eniten. Käännän ikävät asiat hyväksi.
Ehkä tämän palstan törkyturvat ovat saaneet jotain elämäänsä kirjoituksistani.
Ainakin nimimerkki Super-Setis myönttää ”lol” nauraneensa. Hän ilmeisesti projisoi ex-vaimoaan kirjoituksissani. Ohitan nykyään hänen jutut lukematta. Liika on liikaa. Jos olen hänen mielestä autisti ja ADHD, niin so what ex-aviomiestäni lainaten. Lehtijuttujen perusteella kyseiset ”vaivat” ovat nykyään Suomessa enemmän sääntö kuin poikkeus.
 
vierailija
Miksi? Koska media ja some aivopesee ja pakkosyöttää yhtä tiettyä naisen kapeakirjoista standardia, jonka nuoret naiset pesusienen tavoin imevät.

Miksi?
Kokeakseen kuuluvansa
naisten a-ryhmään, kokeakseen
kelpaavuutta ja riittävyyttä; miehelle ja muille naisille. Tästä ilmiöstä meillä onkin
nyt sitten ihan oma termi: Instaface. Jokaiselle tehty samat neuromodulator- ja fillerioperaatiot. Somenaiset
20-50 ovat alk. muistuttavaa
hyvin paljon toisiaan
yksilön omien piirteiden hautautuessa kokonaan näiden muokkausten alle. Liukuhihnalta
näitä somenaamoja tulee, ei lukioajoilta enää muokattua, leikeltyä tyttöä meinaa tunnistaa. Joku plastiikkakirurgi Tubessa sen osuvasti sanoi. En muista ken, mutta vuosi oli 2022.

He said:

'When you are 19 and you start having these treatments this young, way too early, you actually
end up looking much older. You look similar to that 49 year old with lots of treatments.

You BOTH look 35.'
👍 Täysin kuin minun ajatukset.
 
vierailija
Miksi? Koska media ja some aivopesee ja pakkosyöttää yhtä tiettyä naisen kapeakirjoista standardia, jonka nuoret naiset pesusienen tavoin imevät.

Miksi?
Kokeakseen kuuluvansa
naisten a-ryhmään, kokeakseen
kelpaavuutta ja riittävyyttä; miehelle ja muille naisille. Tästä ilmiöstä meillä onkin
nyt sitten ihan oma termi: Instaface. Jokaiselle tehty samat neuromodulator- ja fillerioperaatiot. Somenaiset
20-50 ovat alk. muistuttavaa
hyvin paljon toisiaan
yksilön omien piirteiden hautautuessa kokonaan näiden muokkausten alle. Liukuhihnalta
näitä somenaamoja tulee, ei lukioajoilta enää muokattua, leikeltyä tyttöä meinaa tunnistaa. Joku plastiikkakirurgi Tubessa sen osuvasti sanoi. En muista ken, mutta vuosi oli 2022.

He said:

'When you are 19 and you start having these treatments this young, way too early, you actually
end up looking much older. You look similar to that 49 year old with lots of treatments.

You BOTH look 35.'
Naisia on niin helppo vedättää.
 
vierailija
Tervettä pohdiskelua. Perusta uusi ketju aiheelle. Katson Yle Areenalta ja YouTubesta paljon elokuvia. Mieleeni muistui 1930-luvun komedia, jossa pääosassa Gary Grant. Elokuvassa keskitytään kauneushoitolaan. Jo silloin naisille annettiin erittäin vaativia kasvojoitoja. Tällä viikolla 1937 SF- elokuvassa Kuriton sukupolvi miesprofessorin vaimolla oli kääre kaulan ympärillä ilmeisesti kiinteyttämään velttoa leuan alustaa. Ip-lehdestä löytyy video, jossa nuori nainen käärii kasvonsa yöksi kääreisiin ikääntymisen merkkien pelossa.
Minulle ikääntyminen on ollut suuri helpotus ja siunaus. Tänä kesänä olen saanut tuntemattomalta mieheltä vain yhden kohteliaisuuden. Mihin minä miesten katseita ja kehuja tarvitsisin? En yhtään mihinkään. Olen aikoinaan joutunut työpaikoillani erittäin hankaliin tilanteisiin ulkonäköni takia. Ei yh-äiti niin vain vaihda lennossa työpaikkaa, kun pomo on häneen pohjiaan myöten ihastunut.
Ei ole helppo olla töissä samassa huoneessa naisen kanssa, jonka aviomies lähettää minulle matkoiltaan hauskoja postikortteja. Olen omaksunut siilipuolustusstrategian, ja siitä on vaikea päästä eroon.
Vävyni tykkäävät minusta ja se riittää. Olen kuin prinsessa heidän silmissään.
Pistän aina hanttiin, kun he tarjoavat minulle matkoja, ravintolaaterioita ym.
Tykkään niin maan perusteellisesti pienestä ja vaatimattomasta elämästäni.
Mieluiten olisin jossain maaseudulla luonnon helmassa ihailemassa lintujen elämää. Maailma on paha ja vaaroja täynnä. Tälle palstalle on pesitynyt namusetiä ja pedofiilejä, seksuaalisesti häiriintyneitä ja misogyyneja. Ei minun kirjoitukset heitä lannista vaan saavat vain lisää bensaa liekkeihin.
Uusimmassa K&K-lehdessä on juttu naisesta, joka kirjoitti elämästään kirjan. Hän käy terapiassa, ja on jo melko selvillä vesillä isänsä häneen kohdistaman insestin takia. Näitä asioita minä päivittäin pohdiskelen. Toisessa saman srk-lehden jutussa naisterapeutti kertoo posttraumaattinen kasvu-terapiasta. Ehkä kyseinen terapiamuoto on mielestäni paras. Luultavasti olen itse käyttänyt sitä menetelmää itseeni eniten. Käännän ikävät asiat hyväksi.
Ehkä tämän palstan törkyturvat ovat saaneet jotain elämäänsä kirjoituksistani.
Ainakin nimimerkki Super-Setis myönttää ”lol” nauraneensa. Hän ilmeisesti projisoi ex-vaimoaan kirjoituksissani. Ohitan nykyään hänen jutut lukematta. Liika on liikaa. Jos olen hänen mielestä autisti ja ADHD, niin so what ex-aviomiestäni lainaten. Lehtijuttujen perusteella kyseiset ”vaivat” ovat nykyään Suomessa enemmän sääntö kuin poikkeus.
”ravintolaaterioita” 🙄
Ei, vaan: ravintola-aterioita
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Kiitos kommentistasi. Olen suvaitsevainen henkilö, mutta sappeni kiehuu joka kerta huomatessani kyseisen siementäjän niimimerkin tällä palstalla.
Tämän palstan jannuille nainen on kuin auto, jonka ikää ja ominaisuuksia vertaillaan ronskisti. Tuskin he välittävät, jos myös omaa tytärtä ruoditaan tällä palstalla. Olen varoittanut aikuisia lapsiani koskaan avaamasta suomalaisia keskustelupalstoja.

Kiitos kunnianosoituksesta! ;)
 
Täällä mammat antavat ymmärtää että nämä kaikki korjaavat plastiikkaoperaatiot ovat vain ja ainoastaan miesten syytä!

Nainen on passiivinen uhri eikä vastustele yhtään mitään
Niin, luulen että aika moni mies joutuu maksamaan operaatiot vaikkei niitä haluaisikaan naiselleen ja lopputulos voi kuitenkin näyttää naisFrankensteinilta....

Varmempi ja edullisempi vaihtoehto voisi olla vaihtaminen uudempaan malliin - ja sitä mammat tälläkin palstalla pelkäävät. Vai miksi heitä muuten huolettaisi, mitä mieltä miehet ovat nuorista aasialaisnaisista?

"miksi nuo suomalaisnaiset vihaavat sitä, että huolehdin ihostani?"


Jos joku olisi aloittanut ketjun "On nuo afrikkalaiskollit vaan komeita miehiä verrattuna suomalaisiin", sinne tuskin olisi kertynyt 10 sivullista vastauksia reilussa viikossa. Ei miehiä tuo ulkonäkövertailu jaksaisi kiinnostaa.
 
vierailija
Onko omenansiemenellä tytärtä ja miten hän suhtautuu siihen, että oma tytär on (ilmeisesti) täysi porsas ja ylipainoinen rumilus (kun kert akaikki suomalaisnaiset on)? Ja onko hänellä vaimoa, jonka on jo vaihtanut tsainaan, vai haaveileeko vain yksinään netin ääressä näistä tytöistä?
 
vierailija
Ulkonäköpaineet eivät koske pelkästään naisia. Yhä enenevissä määrin myös nuoret miehet turvautuvat plastiikkakirurgiaan. Ja salilla pitää juosta koko ajan, että kroppa on timmissä kunnossa. Suomessa, kuten on monesti todettu täälläkin, nainen saa aina munaa kun haluaa, mutta miehet eivät kovin helposti saa pesää. Suomessakin on paljon inceleitä, joille ei vain irtoa. En sitten tiedä miksi, eivätkö ole tarpeeksi nättejä?
 
Onko omenansiemenellä tytärtä ja miten hän suhtautuu siihen, että oma tytär on (ilmeisesti) täysi porsas ja ylipainoinen rumilus (kun kert akaikki suomalaisnaiset on)? Ja onko hänellä vaimoa, jonka on jo vaihtanut tsainaan, vai haaveileeko vain yksinään netin ääressä näistä tytöistä?
Jos kirjaudut, saat tarkemman vastauksen yv:nä. Nyt kerron vain, että toiveesi/arvailusi menevät pieleen - minulla on kaunista jälkikasvua ja aasialaiselta näyttävä vaimo. :cool:

Nyt varmaankin kerrot yhtä paljon itsestäsi - ethän halua piileskellä pelokkaana.
 
vierailija
Jos kirjaudut, saat tarkemman vastauksen yv:nä. Nyt kerron vain, että toiveesi/arvailusi menevät pieleen - minulla on kaunista jälkikasvua ja aasialaiselta näyttävä vaimo.

Nyt varmaankin kerrot yhtä paljon itsestäsi - ethän halua piileskellä pelokkaana.
No mitä haluat tietää? Olen 42-vuotias nainen. Onnellisesti naimisissa. Mieheni ei haikaile toisten naisten perään.

Sanoit, että tyttäresi on kaunis. Odotahan parikymmentä vuotta. Kyllä se siitä rupsahtaa ja vaihdetaan nuorempaan. Saat sitten kirota sitä sikaa, joka kehtaa tyttäresi jättää tsainapimun takia.
 

Yhteistyössä