On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seksuaalinen ahdistelu on kansainvälinen ongelma. Kiinassa on otettu hieman sumuttimia ja pillejä järeämmät aseet käyttöön.
Liekinheittimien sanotaan verkkokaupoissa olevan ”pervojen vastaisia” ja että ne kulkevat huomaamattomasti käsilaukussa. Liekki vaihtelee pienestä aina puoleen metriin ja kuumuus voi olla jopa 1800 astetta. Huh! Nyt on kuumat paikat.

Tätä asetta kuvaillaan vaarattomaksi, vaikka se voi jättää pysyviä arpia. Kiinan poliisi varoittaa niiden ”teknisesti” kuuluvan laittomiin aseisiin, mutta niitä on silti saatavilla verkkokaupoissa. Tästä uusi itsepuolustusväline naisille 5-35 euron hintaan.

Netinhauskimmat fi
 
vierailija
Sitä, et tuo öyhömamma syödään siellä elävältä / ignorataan täysin näillä argumenteilla, jota se esittää.
Ahaa. Selvä.
×××
En ole laudoilla
koskaan käynyt, vaikka suvereenisti somettanut
yli 10 vuotta..
Vauva av:lla
tänä kesä 2024
lähdin lueskeleen/
nakkaan kommenttia
occasionally +
tämä page muutaman
vkon kokemus.
Oon kiva ja reilu inehmo,
käsi✋päivää vaan
kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
kummallinen ajatus että miehet ihastelisi robottimaista ja kylmää olemusta
minusta se viittaa lähinnä poikkeuksellisen kauniisiin ja nuorekkaisiin kasvoihin
naiset syyllistyy täällä jälkimmäiseen vaihtoehtoon
Tahallista ’väärinymmärrystä’
vain naiset vääntää pieleen tämän asian
Sukupuolilla on näköjään eri käsitys?
Onko sinulla robottinukkeja joita voi ohjailla? Barbeja ja mollamaijoja ei esim voi
Ainakaan minun sanavarastossani sana nukkemainen ei viittää käyttäytymiseen, temperamenttiin tai omaan tahtoon, vaan nimenomaan ulkoisiin piirteisiin. Nukkemainen nainen voi siis olla tulisieluinen feministi (niinkuin joskus onkin).

Minulle nukkemainen nainen on kevytrakenteinen ja siro.

Tässä pari esimerkkiä idästä:

Winter (Kim Min-jeong 김민정)
23 vuotta, 163 cm, 42 kg


YeoJIn (Im Yeo-jin 임여진)
21 vuotta, 149 cm, 40 kg

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ahaa. Selvä.
×××
En ole laudoilla
koskaan käynyt, vaikka suvereenisti somettanut
yli 10 vuotta..
Vauva av:lla
tänä kesä 2024
lähdin lueskeleen/
nakkaan kommenttia
occasionally +
tämä page muutaman
vkon kokemus.
Oon kiva ja reilu inehmo,
käsipäivää vaan
kaikille!
Oletpa palstamme uusi n todella hyvä nokkela kirjoittaja, tempaisit mukaan heti minut!
Sopisit melkein kirjoittamaan elannoksesi. Persoonallisuus
näkyy heti sinusta. 🩶
 
He ovat tarkkoja ksuneuden/ihonhoidosta nuo Aasian tyttäret. He mm. välttävät uv-säteilyä henkeen ja vereen, käyttävät 365 pv vuodessa spf 50 voiteita, siksi ihonsa koko kehossa kauttaaltaan vielä 50-vna kuin vaalea posliininukke. Ilman valodamagea, joka aiheuttaa 90 prossaa ihon vanhenemisesta. Tämä on yksi syy. Aurinko rypistää rusinaksi, kun sitä vuosikymmenen, pari kolme jatkaa.
Mä TODELLAKIN valitsen elämässäni kevyen päivetyksen&rypyt, kuin luonnottoman elämän jossa koko elämä pyörii naaman hinkkaamisen ja valonsäteiden välttelyn ympärillä.

Nautin välillä kesällä istua ulkokahvilassa, laiturinnokassa ja nurtsilla ilman aurinkosuojaa - sen verran että päivettyy, mutta ettei iho pala ja mitään ihosyöpää tule.
Pidemmässä altistuksessa laitan aurinkorasvaa.

Mitä sitten, jos näyttää ikäiseltään? Mitä sitten?
Viikon sisään olen saanut flirttailevaa puhetta itseäni vähän nuoremmalta jampalta - en semmoisesta välitä, koska siihen olen tottunut teini-iästä alkaen.
Mua on kehuttu ulkonäöltäni kymmenet vuodet ja vaikka se kehuminen loppuis huomenna, niin niistä kehuista riittää mulle loppuelämän rusinaksi muuttumisen ajaksi. :)

Mä haluan ELÄÄ. Nauttia kesästä.

Puhuvat, kalpeat vahanuket kuuluu kauhuleffoihin.
 
vierailija
Ainakaan minun sanavarastossani sana nukkemainen ei viittää käyttäytymiseen, temperamenttiin tai omaan tahtoon, vaan nimenomaan ulkoisiin piirteisiin. Nukkemainen nainen voi siis olla tulisieluinen feministi (niinkuin joskus onkin).

Minulle nukkemainen nainen on kevytrakenteinen ja siro.

Tässä pari esimerkkiä idästä:

Winter
23 vuotta, 163 cm, 42 kg


YeoJIn
21 vuotta, 149 cm, 40 kg
Tismalleen samaa mieltä, luulen että enemmistö miehistä myös. Härmäläisenä esimerkkinä on mainittu Helena Lindgren. Nuorena taisi olla luonnostaan, nyt on varmaan operoitu…

Nukkekisan voittaja on mielestäni Yeo. Luonnollisuudelle pisteet myös 👍

S-S
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Ainakaan minun sanavarastossani sana nukkemainen ei viittää käyttäytymiseen, temperamenttiin tai omaan tahtoon, vaan nimenomaan ulkoisiin piirteisiin. Nukkemainen nainen voi siis olla tulisieluinen feministi (niinkuin joskus onkin).

Minulle nukkemainen nainen on kevytrakenteinen ja siro.

Tässä pari esimerkkiä idästä:

Winter (Kim Min-jeong 김민정)
23 vuotta, 163 cm, 42 kg


YeoJIn (Im Yeo-jin 임여진)
21 vuotta, 149 cm, 40 kg

Tuo ylin näyttää pirinarkkarilta. Ei, en ikinä haluaisi näyttää tolta.
 
Tismalleen samaa mieltä, luulen että enemmistö miehistä myös. Härmäläisenä esimerkkinä on mainittu Helena Lindgren. Nuorena taisi olla luonnostaan, nyt on varmaan operoitu…

Nukkekisan voittaja on mielestäni Yeo. Luonnollisuudelle pisteet myös 👍

S-S
Te 2 hikipallia ootte onneks miesten vähemmistönä. :) Voisitte liittyä Prideen itkemään ja uhriutumaan vähemmistöasemasta.

Normi suomalainen mies....mistä tykkää? Länsimaisesta, naapurintyttömäisestä ja iloisesta naisesta.

Ei mistään h-lvetin nukesta, vaan se mitä miesten juttuja, mielenkiinnonkohteita ja nettipuheita olen seurannut, niin naisen on hyvä olla
-raikas
-luonnollisen kaunis (meikki on ok silti)
-iloinen, reipas ja mutkaton

...sellainen vähän eloveena naapurintyttö, upea blondi tai joku iloinen brunette.

En yhtään ihmettele, että Janni Hussi ja se joku telinevoimistelija-jenkkipimu...mikälie, ovat kuulemma miesten haaveunia.
 
Tässä on pari naista, jotka on viimeisen 10 vuoden aikana sekoittaneet miesten päät.

Ei mitkään irvistävät rotat, vaan...
Ulkomailla hunajainen telinevoimistelija Olivia Dunne. En ihmettele, että Usan yliopistojätkät sekos tän takia.

 
vierailija
Mä TODELLAKIN valitsen elämässäni kevyen päivetyksen&rypyt, kuin luonnottoman elämän jossa koko elämä pyörii naaman hinkkaamisen ja valonsäteiden välttelyn ympärillä.

Nautin välillä kesällä istua ulkokahvilassa, laiturinnokassa ja nurtsilla ilman aurinkosuojaa - sen verran että päivettyy, mutta ettei iho pala ja mitään ihosyöpää tule.
Pidemmässä altistuksessa laitan aurinkorasvaa.

Mitä sitten, jos näyttää ikäiseltään? Mitä sitten?
Viikon sisään olen saanut flirttailevaa puhetta itseäni vähän nuoremmalta jampalta - en semmoisesta välitä, koska siihen olen tottunut teini-iästä alkaen.
Mua on kehuttu ulkonäöltäni kymmenet vuodet ja vaikka se kehuminen loppuis huomenna, niin niistä kehuista riittää mulle loppuelämän rusinaksi muuttumisen ajaksi.

Mä haluan ELÄÄ. Nauttia kesästä.

Puhuvat, kalpeat vahanuket kuuluu kauhuleffoihin.
Raahotu mamma. Ei muiden naisten ylistys sinun ulkonäköäsi mitenkään vähennä. Naisia on hyvin eri näköisiä kokoisia värisiä rotuisia pituisia painoisia ja tiijäkkö mamma mitä. Jokainen saa munaa, pomminvarmasti ellei sitten lepakko ole, se 40 kilonen ja 120 kilonen, kyllä, on jonkun miehen unelmatyyppiä. Ettet vaan nyt oo pikkasen ikäkriisissä mustis?
 
...ja suomalaiset miehet lakos Janni Hussin eteen jo 8-10 v.sitten. Se hype oli silloin kovaa.
Tavallaan täydellinen nainen: iloinen, sporttinen, reipas, hauska ja häneltä sujuu niin kartturin hommat kuin naisellinen gaalaillassa poseeraaminen.

Kauniisti päivettynyt iho, kauniit silmät :love:



 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hei, nice! Täähän onkin nyt hippasen boostia mun itsetunnolle, as a matter of fact, koska mussa on jtn näistä kaikista Echon naistyypin daameista - pärstän, fledan ja rungon osalta: Scarlett Johansson, Angelina Jolie, nuorempi Helena Lindgren ja tuo voimistelija Olivia Dunne.

Kitooos, I feel mighty pretty...! 😘
(⁠◠⁠‿⁠◕⁠) (⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ
 
  • Haha
Reactions: Echo
Raahotu mamma. Ei muiden naisten ylistys sinun ulkonäköäsi mitenkään vähennä. Naisia on hyvin eri näköisiä kokoisia värisiä rotuisia pituisia painoisia ja tiijäkkö mamma mitä. Jokainen saa munaa, pomminvarmasti ellei sitten lepakko ole, se 40 kilonen ja 120 kilonen, kyllä, on jonkun miehen unelmatyyppiä. Ettet vaan nyt oo pikkasen ikäkriisissä mustis?
Tietysti on erilaisia naisia jotka ovat kauniita.

Mutta en ole ollenkaan samaa mieltä otsikon kanssa. Jollain harmaalla on ollut tylsä päivä ja halunnut provosoida, mutta suomalainen nainen ei ole sen rumempi kuin tsaina, varsinkaan silloin kun verrataan luomuversioita.

Alkaa sylettää tää suomalaisen naisen haukkuminen.

Ja jos olisikin ottanut oikeesti maailman kauneimmat naiset (jotka ei löydy Kaakkois-Aasiasta eikä länsimaista) vertailukohdaksi, mutta että ottaa aneemiset, pimeessä kellarissa elävät teippirotat kehumisen kohteeksi...en voi ymmärtää.
 
vierailija
Tämän ketjun kirjoittajat minua lukuunottamatta eivät tajua kauneudesta yhtään mitään. Karman laki toimii. Toisten ulkonäköä ruotivat palstan ikiliikkujat saavat lopun ikänsä katsoa peilistään rujoa pärstäänsä. Ulos he uskaltavat lähteä vain huppu päässään yöaikaan. Sellaisia hahmoja liikkuu Halloween aikaan.
Echo, Omppu-setä ja moni muu. Eikö yhtään karmi selkäpiissäänne?
 
vierailija
Raahotu mamma. Ei muiden naisten ylistys sinun ulkonäköäsi mitenkään vähennä. Naisia on hyvin eri näköisiä kokoisia värisiä rotuisia pituisia painoisia ja tiijäkkö mamma mitä. Jokainen saa munaa, pomminvarmasti ellei sitten lepakko ole, se 40 kilonen ja 120 kilonen, kyllä, on jonkun miehen unelmatyyppiä. Ettet vaan nyt oo pikkasen ikäkriisissä mustis?
Kade Esso on naisille kade Esso vaik öljyssä keittäis
 

Yhteistyössä