On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Ei taida nuo joukkuelajin tytöt kuitenkaan olla teille sitä parasta nukkemateriaalia
Minua on aikoinaan sanonut nukeksi jo edesmennyt kälyni.
Olin kuin nukke, joka taipui jokaiseen puolisoni mielitekoon.
Suomalaiselle miehelle neljäkymppiä lähestyvä, itsenäinen ja aikaansaava nainen on kauhistus. Tämä palsta on näille surkimuksille turvasatama, jossa jakaa keskenään saippuakuplafantasioitaan. Aikaa ei voi pysäyttää. Vain muumiot balsamoituina pysyvät ikuisesti samana eivätkä ikinä pistä hanttiin. Kammottavia pökäleitä, joita kerran kävimme vilkaisemassa Lontoon museossa.
 
vierailija
He ovat tarkkoja ksuneuden/ihonhoidosta nuo Aasian tyttäret. He mm. välttävät uv-säteilyä henkeen ja vereen, käyttävät 365 pv vuodessa spf 50 voiteita, siksi ihonsa koko kehossa kauttaaltaan vielä 50-vna kuin vaalea posliininukke. Ilman valodamagea, joka aiheuttaa 90 prossaa ihon vanhenemisesta. Tämä on yksi syy. Aurinko rypistää rusinaksi, kun sitä vuosikymmenen, pari kolme jatkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
He ovat tarkkoja ksuneuden/ihonhoidosta nuo Aasian tyttäret. He mm. välttävät uv-säteilyä henkeen ja vereen, käyttävät 365 pv vuodessa spf 50 voiteita, siksi ihonsa koko kehossa kauttaaltaan vielä 50-vna kuin vaalea posliininukke. Ilman valodamagea, joka aiheuttaa 90 prossaa ihon vanhenemisesta. Tämä on yksi syy. Aurinko rypistää rusinaksi, kun sitä vuosikymmenen, pari kolme jatkaa.
*kauneuden, 4. sana korj.
 
vierailija
He ovat tarkkoja ksuneuden/ihonhoidosta nuo Aasian tyttäret. He mm. välttävät uv-säteilyä henkeen ja vereen, käyttävät 365 pv vuodessa spf 50 voiteita, siksi ihonsa koko kehossa kauttaaltaan vielä 50-vna kuin vaalea posliininukke. Ilman valodamagea, joka aiheuttaa 90 prossaa ihon vanhenemisesta. Tämä on yksi syy. Aurinko rypistää rusinaksi, kun sitä vuosikymmenen, pari kolme jatkaa.
Niinpä ja oman vaimon kasvovoidepurkeille pudistellaan päätä ja kysellään paljonko maksoi.
 
vierailija
He ovat tarkkoja ksuneuden/ihonhoidosta nuo Aasian tyttäret. He mm. välttävät uv-säteilyä henkeen ja vereen, käyttävät 365 pv vuodessa spf 50 voiteita, siksi ihonsa koko kehossa kauttaaltaan vielä 50-vna kuin vaalea posliininukke. Ilman valodamagea, joka aiheuttaa 90 prossaa ihon vanhenemisesta. Tämä on yksi syy. Aurinko rypistää rusinaksi, kun sitä vuosikymmenen, pari kolme jatkaa.
ilmankos Omppu-setä valitsi uudeksi nimimerkikseen arvostetun amerikkalaisen omenan kasvattajan nimen. Omenapuu kukkii, tekee raakileen, kypsyy omenaksi ja sitten poimitaan tai tipahtaa maahan. Ikääntynyt ihminen on kaunis.
Edesmennyt yhdeksän lapsen äitini aina nauroi rypyilleen. Hän nimitti niitä pirun kelkan jäljiksi. Muistan kun olin nuori juuri Helsinkiin muuttanut nuori nainen. Katselin kosmetiikkakauppojen pullojen hintoja. Ei minun palkalla ostettu kalliiita tuotteita. Kävin joskus kosmetologilla, kun oli tarvetta.
Olen aina ollut luomu ja tulen olemaan. Valtava määrä purkkeja on säästynyt minun turhalta kulutukselta. Paikallislehdessä on etusivulla mainos, jossa paikallinen luontaistuotekauppa toivottaa tervetulleeksi kakkukahveille 39-vuotispäivänään. Mielestäni ainut ja tärkein kauneudenhoitoniksi on terve itsetunto. Rahanhimoiset markkinoijat tietävät mikä on naisten arin kohta mistä kupata rahaa helpolla ja nopeasti. Lentokentillä juoksen myymälät läpi ja suihkautan samalla jotain tuoksua kupeisiini. Tiedän kaiken markkinoinnista. Minuun ei tehoa mikään eikä kukaan. Kelpaan itselleni ja se riittää.
Eikö olisi jo aika luovuttaa tämä palsta alkuperäiseen tarkoitukseensa ja häätää
palstaa senssipalstana ja naisten tylytyssivuna pitävät hörhöt takaisin Ylälaudalle. Siellä voitte jakaa perversioitanne, ja saada yhteistyökyvytön sukuelimenne edes hieman värähtämään.
 
vierailija
Tästä saimme siis aikaan nohevan riidan, kun toiset käyttävät nukke-termiä ilmaistessaan ihailuaan aasiattarien vaaleaa, kuulasta, maksaläiskistä ja rypyistä vapaata erittäin hyvin hoidettua ihoa kohtaan toisten taas olettaessa nuken viittaavan haarat käskystä avaavaan pumpattavaan barbaraan. Molempi paH/Rempi. Njaah. 🤷🤸🙅
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Tuleeko sulle jotain muita kuvailuja sanasta nukkemainen mieleen?
Nuket on hiljaa, hymyilee, on useimmiten muovia ja niitä voi taivutella mieleisiin asentoihin
kummallinen ajatus että miehet ihastelisi robottimaista ja kylmää olemusta
minusta se viittaa lähinnä poikkeuksellisen kauniisiin ja nuorekkaisiin kasvoihin

Tästä saimme siis aikaan nohevan riidan, kun toiset käyttävät nukke-termiä ilmaistessaan ihailuaan aasiattarien vaaleaa, kuulasta, maksaläiskistä ja rypyistä vapaata erittäin hyvin hoidettua ihoa kohtaan toisten taas olettaessa nuken viittaavan haarat käskystä avaavaan pumpattavaan barbaraan. Molempi paH/Rempi. Njaah.
naiset syyllistyy täällä jälkimmäiseen vaihtoehtoon
 
vierailija
ilmankos Omppu-setä valitsi uudeksi nimimerkikseen arvostetun amerikkalaisen omenan kasvattajan nimen. Omenapuu kukkii, tekee raakileen, kypsyy omenaksi ja sitten poimitaan tai tipahtaa maahan. Ikääntynyt ihminen on kaunis.
Edesmennyt yhdeksän lapsen äitini aina nauroi rypyilleen. Hän nimitti niitä pirun kelkan jäljiksi. Muistan kun olin nuori juuri Helsinkiin muuttanut nuori nainen. Katselin kosmetiikkakauppojen pullojen hintoja. Ei minun palkalla ostettu kalliiita tuotteita. Kävin joskus kosmetologilla, kun oli tarvetta.
Olen aina ollut luomu ja tulen olemaan. Valtava määrä purkkeja on säästynyt minun turhalta kulutukselta. Paikallislehdessä on etusivulla mainos, jossa paikallinen luontaistuotekauppa toivottaa tervetulleeksi kakkukahveille 39-vuotispäivänään. Mielestäni ainut ja tärkein kauneudenhoitoniksi on terve itsetunto. Rahanhimoiset markkinoijat tietävät mikä on naisten arin kohta mistä kupata rahaa helpolla ja nopeasti. Lentokentillä juoksen myymälät läpi ja suihkautan samalla jotain tuoksua kupeisiini. Tiedän kaiken markkinoinnista. Minuun ei tehoa mikään eikä kukaan. Kelpaan itselleni ja se riittää.
Eikö olisi jo aika luovuttaa tämä palsta alkuperäiseen tarkoitukseensa ja häätää
palstaa senssipalstana ja naisten tylytyssivuna pitävät hörhöt takaisin Ylälaudalle. Siellä voitte jakaa perversioitanne, ja saada yhteistyökyvytön sukuelimenne edes hieman värähtämään.
Ei ne pärjäsi ylilaudalla, siksi ne on täällä.
 
vierailija
'Ei pärjäisi Ylilaudalla'- tarkoittaa..?
Suokaa anteeksi, olen palstanoviisi! ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯
[Asian skincare/nukke -
kommentit tähän chainiin
kirjoittanut n]

Onko ko. laudalla kurkostatus
sillä, joka verbaalikyykyttää
ja narsunillittää tykimmin..?

Empaattina puistattaa jo ajatuksen tasolla, hrrr!
(⁠╯⁠°⁠□⁠°⁠)⁠╯⁠︵⁠ ⁠┻⁠━⁠┻
*pöytä nurin*
 
vierailija
'Ei pärjäisi Ylilaudalla'- tarkoittaa..?
Suokaa anteeksi, olen palstanoviisi! ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯
[Asian skincare/nukke -
kommentit tähän chainiin
kirjoittanut n]

Onko ko. laudalla kurkostatus
sillä, joka verbaalikyykyttää
ja narsunillittää tykimmin..?

Empaattina puistattaa jo ajatuksen tasolla, hrrr!
(⁠╯⁠°⁠□⁠°⁠)⁠╯⁠︵⁠ ⁠┻⁠━⁠┻
*pöytä nurin*
#105 #114 minulta.
 
vierailija
'Ei pärjäisi Ylilaudalla'- tarkoittaa..?
Suokaa anteeksi, olen palstanoviisi! ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯
[Asian skincare/nukke -
kommentit tähän chainiin
kirjoittanut n]

Onko ko. laudalla kurkostatus
sillä, joka verbaalikyykyttää
ja narsunillittää tykimmin..?

Empaattina puistattaa jo ajatuksen tasolla, hrrr!
(⁠╯⁠°⁠□⁠°⁠)⁠╯⁠︵⁠ ⁠┻⁠━⁠┻
*pöytä nurin*
Sitä, et tuo öyhömamma syödään siellä elävältä / ignorataan täysin näillä argumenteilla, jota se esittää.
 

Yhteistyössä