On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minkä ikäisii nämä aasialaistypyjä kuolaavat oikein itse ovat? Yli 50? Voihan 50 olla tosi ok ja kauniskomee jos tosi hyvin pidetty huolta kropasta ja naamasta ja terveydestä koko elämä. Mutta miten musta tuntuu, et nää tänne kirjoittavat miehet itse on seiskoja🤔 eikä saa mitään ysin naista kuin hmm, ostamalla..?
 
vierailija
Minkä ikäisii nämä aasialaistypyjä kuolaavat oikein itse ovat? Yli 50? Voihan 50 olla tosi ok ja kauniskomee jos tosi hyvin pidetty huolta kropasta ja naamasta ja terveydestä koko elämä. Mutta miten musta tuntuu, et nää tänne kirjoittavat miehet itse on seiskoja🤔 eikä saa mitään ysin naista kuin hmm, ostamalla..?
Kaikki naiset ovat ostettavissa, vaikka sanovat etteivät ole.
 
vierailija
Minkä ikäisii nämä aasialaistypyjä kuolaavat oikein itse ovat? Yli 50? Voihan 50 olla tosi ok ja kauniskomee jos tosi hyvin pidetty huolta kropasta ja naamasta ja terveydestä koko elämä. Mutta miten musta tuntuu, et nää tänne kirjoittavat miehet itse on seiskoja eikä saa mitään ysin naista kuin hmm, ostamalla..?
mitäs ihmettelemistä siinä ihailemisessa on, kaikenikäiset miehet minun mielestä

hoikkia, kauniita, nukkemaisia naisia joille ikää ”karttuu” hyvin paljon hitaammin kuin länsimaisille
 
vierailija
mitäs ihmettelemistä siinä ihailemisessa on, kaikenikäiset miehet minun mielestä

hoikkia, kauniita, nukkemaisia naisia joille ikää ”karttuu” hyvin paljon hitaammin kuin länsimaisille
40-50 aasiakinukki näyttää 20 v tyttären siskolta, ei äidiltä. Tämän olen huomannut. Suomalainen hyvin harvoin enää tyttömäinen varrelta tai naamalta 40-50. Nukkemaisia hoikkia 50 kg ovat pitkään ikään.
 
vierailija
Yksi paskimmista ketjuista ikinä. Ja vain sen takia, että oikein urakalla lytätään suomalaisia naisia. Nämä jotka "arvostelevat" (se hienompi sana haukkumiselle) pitävät itseään Miehinä. Joilla on käytöstavat.
Ja pah!
Ei ihme, että monelle, ehkä heilläkin, on suomalainen nainen nostanut parisuhteestaan kytkintä. Päivä- ja yökaudet kuolataan alaikäisiä tai sitten alaikäisiksi leikattuja naisentekeleitä. Ja samalla he kuvittelevat olevansa itse niin upeita komeita harmaahapseja.🙄
Haukkuvat äitinsä tässä ketjussa. Kärjistetysti. Eivät arvosta sitä työtä, minkä hänkin teki kasvattaessaan tuommoisen...ihmisoletetun. En sano mies, koska eivät täytä kriteereitä. Sairaalavuoteessa yhä kurttuisampina ja iäkkäämpinä maatessaan toivottavasti ymmärtävät arvostaa 50-60-vuoden ikäisiä hoitajia, sukupuolesta riippumatta. Epäilen, että eivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Yksi paskimmista ketjuista ikinä. Ja vain sen takia, että oikein urakalla lytätään suomalaisia naisia. Nämä jotka "arvostelevat" (se hienompi sana haukkumiselle) pitävät itseään Miehinä. Joilla on käytöstavat.
Ja pah!
Ei ihme, että monelle, ehkä heilläkin, on suomalainen nainen nostanut parisuhteestaan kytkintä. Päivä- ja yökaudet kuolataan alaikäisiä tai sitten alaikäisiksi leikattuja naisentekeleitä. Ja samalla he kuvittelevat olevansa itse niin upeita komeita harmaahapseja.🙄
Haukkuvat äitinsä tässä ketjussa. Kärjistetysti. Eivät arvosta sitä työtä, minkä hänkin teki kasvattaessaan tuommoisen...ihmisoletetun. En sano mies, koska eivät täytä kriteereitä. Sairaalavuoteessa yhä kurttuisampina ja iäkkäämpinä maatessaan toivottavasti ymmärtävät arvostaa 50-60-vuoden ikäisiä hoitajia, sukupuolesta riippumatta. Epäilen, että eivät.
Suomalaiset miehet ovat äitiensä kasvattamia.
 
vierailija
#84 ja 85
Kiitos paljon upeista viesteistä. Ne ovat balsamia haavoihini.
Katsoin Yle Areenalta suorana SF-elokuvan Kuriton sukupolvi vuodelta 1937.
Elokuvassa mainittiin sana törkyturpa. Vanhoja suomikuvia kannattaa katsoa mm. kauniin suomen kielen ja moraaliopetusten takia.
Minusta otettiin lähipäivinä paljon valokuvia kirkossa ja muuallakin.
Kuvittelin syksyllä 2020, että tämä palsta on lämminhenkinen perhepalsta, jossa on kiva rupatella ja saada hyviä vinkkejä ja neuvoja.
Mainitsin tässä tai toisessa ketjussa kuuntelevani toisella korvalla saksalaista dekkarisarjaa katsomatta kuvaa. Katsoin myöhemmin osan 10, Jäljet johtavat Berliiniin. Tarina kertoo miespsykoterapeutista, joka arvioi väärin vankilasta vapautuvn miehen. Tarina huipentui monitulkintaiseen loppuun. Tuosta kohtauksesta palautui mieleeni monta ikävää tapausta viime vuosisadalta. Kokeilin silloin konsteja sekavaan puolisooni. Luulin, että shokkiefektillä saan hänet takaisin järkiinsä ja raiteilleen. Niistä vuosista olen paljon viisastunut.
Jos psykiatrian ja psykologian ammattilainen tekee virheitä, kai minäkin voin maallikkona myöntää erehtyneeni. Keskityn nykyään vain omaan hyvinvointiini. Tärkein läksyni on oppia sanomaan kyllä tai ei. Mitään siltä välitä ei toinen aikuinen lapseni siedä.
Minusta on sanottu, että vedän ihmisiä puoleeni kuin magneetti. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Palstan häntäkärpäsistä tuskin pääsen koskaan eroon.
Netti on sontakasa, jonka hallitseminen ei minultakaan aina luonnistu.
Olen ajatellut olla tulevana syksynä viisaampi netin käytössä.
Kun Youtubesta seuraamani saippuasarjan Steffy vapautuu varastohäkistä ja jää oikeassa elämässään viidennen lapsensa äitiyslomalle, lopetan sarjan seuraamisen. Sarjaan palkattu uusi Taylor on lähes tyttärensä ikäinen oikeassa elämässään. Näyttelijä oli harkinnut psykologin opintoja, mutta opiskelu jäi uuden tv-roolin saatuaan.
Nautin oloneuvoksen olostani. En enää usko asian toteutuvan vaikka muuta aikoinaan povattiin, että joudun vielä haasteellisiin tehtäviin. Siispä aikani kulukoon lukiessa, ulkoillessa, matkustelussa ja muussa mukavassa. En enää kanna huota Suomen rempallaan olevasta mielenterveysjumista. Miljardi menee kankkulankaivoon mt-ongelmien takia työstä poisoloihin. Riikka Purra ja moni muu Pölhölän asukki pitävät huolen siitä, että huono olo lisääntyy Suomessa. Homman loppusilauksesta huolehtivat tämän palstan törkyturvat. Jos joku nainen uskaltaa olla tällä palstalla normaali, rauhallinen ja tasapainoinen, hänet savustetaan heti ulos hiilihagoilla huitoen.
Minä en vähästä hätkähdä. En ole tähän päivään hätkähtänyt, ja tilanne pysyy stabiilina.
 
vierailija
#84 ja 85
Kiitos paljon upeista viesteistä. Ne ovat balsamia haavoihini.
Katsoin Yle Areenalta suorana SF-elokuvan Kuriton sukupolvi vuodelta 1937.
Elokuvassa mainittiin sana törkyturpa. Vanhoja suomikuvia kannattaa katsoa mm. kauniin suomen kielen ja moraaliopetusten takia.
Minusta otettiin lähipäivinä paljon valokuvia kirkossa ja muuallakin.
Kuvittelin syksyllä 2020, että tämä palsta on lämminhenkinen perhepalsta, jossa on kiva rupatella ja saada hyviä vinkkejä ja neuvoja.
Mainitsin tässä tai toisessa ketjussa kuuntelevani toisella korvalla saksalaista dekkarisarjaa katsomatta kuvaa. Katsoin myöhemmin osan 10, Jäljet johtavat Berliiniin. Tarina kertoo miespsykoterapeutista, joka arvioi väärin vankilasta vapautuvan miehen. Tarina huipentui monitulkintaiseen loppuun. Tuosta kohtauksesta palautui mieleeni monta ikävää tapausta viime vuosisadalta. Kokeilin silloin konsteja sekavaan puolisooni. Luulin, että shokkiefektillä saan hänet takaisin järkiinsä ja raiteilleen. Niistä vuosista olen paljon viisastunut.
Jos psykiatrian ja psykologian ammattilainen tekee virheitä, kai minäkin voin maallikkona myöntää erehtyneeni. Keskityn nykyään vain omaan hyvinvointiini. Tärkein läksyni on oppia sanomaan kyllä tai ei. Mitään siltä välitä ei toinen aikuinen lapseni siedä.
Minusta on sanottu, että vedän ihmisiä puoleeni kuin magneetti. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Palstan häntäkärpäsistä tuskin pääsen koskaan eroon.
Netti on sontakasa, jonka hallitseminen ei minultakaan aina luonnistu.
Olen ajatellut olla tulevana syksynä viisaampi netin käytössä.
Kun Youtubesta seuraamani saippuasarjan Steffy vapautuu varastohäkistä ja jää oikeassa elämässään viidennen lapsensa äitiyslomalle, lopetan sarjan seuraamisen. Sarjaan palkattu uusi Taylor on lähes tyttärensä ikäinen oikeassa elämässään. Näyttelijä oli harkinnut psykologin opintoja, mutta opiskelu jäi uuden tv-roolin saatuaan.
Nautin oloneuvoksen olostani. En enää usko asian toteutuvan vaikka muuta aikoinaan povattiin, että joudun vielä haasteellisiin tehtäviin. Siispä aikani kulukoon lukiessa, ulkoillessa, matkustelussa ja muussa mukavassa. En enää kanna huota Suomen rempallaan olevasta mielenterveysjumista. Miljardi menee kankkulankaivoon mt-ongelmien takia työstä poisoloihin. Riikka Purra ja moni muu Pölhölän asukki pitävät huolen siitä, että huono olo lisääntyy Suomessa. Homman loppusilauksesta huolehtivat tämän palstan törkyturvat. Jos joku nainen uskaltaa olla tällä palstalla normaali, rauhallinen ja tasapainoinen, hänet savustetaan heti ulos hiilihagoilla huitoen.
Minä en vähästä hätkähdä. En ole tähän päivään hätkähtänyt, ja tilanne pysyy stabiilina.
vapautuvan (pilkunviilaajien stressivapautus)
 
vierailija
Joku kysy et minkä ikäsii nää ukot on jotka kuolaa alaikästen näkösille, nii kyllähän nää taitaa olla sitä 50++ luokkaa. Ja niin sokeita itellensä että kuvittelevat varmasti olevansa hyvinsäilyneitä🤣😭😂🤣
 
vierailija
Mitenhän nää kuolaavat setämiehet kasvattaa omia lapsiaan? Tyttöjään, poikiaan?

Onko pojille samaa naisen halveksuntaa ja alistamista? Naisen työn väheksymistä? Ja tytöille vanhaa "mies on luomakunnan kruunu, nainen olkoon hiljaa" teesiä?

Kait ne muistaa varsinkin tytölleen sanoa, että koska nyt satut olemaan suomalainen, niin sä et ole oikeesti yhtään mikään etkä mitään vaikka kuinka opiskelisit ja tekisit töitä ja kasvattaisit lapsesi. Koska aina sieltä tulee se tsaina. Mikä menee sunkin ohi, "rakas tyttöni".
 

Yhteistyössä