On nuo tsainapimut vaan kauniita naisia verrattuna suomalaisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osuvasti sanottu. Jotain vispilänkauppaa näillä ”paskiaisilla” on Otavamediaan, koska suurin osa ketjuista on naisten lyttäystä.
👍

Hassua ja kummallista tosiaan tuo jatkuva lyttääminen, kun selvästikään eivät ilman naisia pärjää ja roikkuvat "mammapalstalla" alvariinsa.

Ei ole tainnut napanuora vielä kunnolla katkennut omasta "äireestä".
 
vierailija
Näin just, paitsi että tsainapimut(kin) ovat heidän saavuttamattomissaan. Tulevat tänne kertomaan naisen kaipuustaan sen sijaan, että olisivat tositoimissa tosielämässä
Ostais tsainatussua jos kelan masseista riittäis. Mutta kun basic palstahemmo käy vielä kolmeysinä äiteensä ruokapöydässä syömässä päivän janssoninkiusaukset ja seksielämä tattiin hakkaamista ruudun takana wc paperirulla vierellä.
 
vierailija
Ostais tsainatussua jos kelan masseista riittäis. Mutta kun basic palstahemmo käy vielä kolmeysinä äiteensä ruokapöydässä syömässä päivän janssoninkiusaukset ja seksielämä tattiin hakkaamista ruudun takana wc paperirulla vierellä.
Tuo analyysi pätee myös palstan Omppu-setään. Jotain sedällä on pahasti vinksallaan Super-Setiksestä puhumattakaan. Ei kaikkea voi laittaa korkean testosteronin piikkiin.
 
vierailija
En ollut koskaan edes kuullut lajista, näemmä jonkinlainen versio jenkkifutiksesta. Mutta havaintosi pelaajista oli oikea, suomalaiset olivat kovin hyvinsyöneitä ja pari hoikempaa kovin poikamaisia.
Ei tarvitse ihmetellä miksi koulukiusaaminen vaan lisääntyy kun vanhemmat niin aktiivisesti näyttävät mallia. Toki, olihan suomalainenkin pelaaja tehnyt sen virheen, että on menestynyt lajissaan ihan maajoukkuepaikan arvoisesti. Sehän tekee hänestä käytännössä maailmanjulkkiksen, josta kiusaaja tosin itse myöntää ettei ole koskaan kuullutkaan, ja näin ollen ihan sopivan kohteen tällaiselle viattomalle vertailulle.
 
vierailija
Ei tarvitse ihmetellä miksi koulukiusaaminen vaan lisääntyy kun vanhemmat niin aktiivisesti näyttävät mallia. Toki, olihan suomalainenkin pelaaja tehnyt sen virheen, että on menestynyt lajissaan ihan maajoukkuepaikan arvoisesti. Sehän tekee hänestä käytännössä maailmanjulkkiksen, josta kiusaaja tosin itse myöntää ettei ole koskaan kuullutkaan, ja näin ollen ihan sopivan kohteen tällaiselle viattomalle vertailulle.
Tänään julistetaan koulurauha, ja Stubb vierailee jossain koulussa.
Tällä palstalla harrastetaan raakaa kiusaamista, ja minä olen yksi eniten kiusatuista.
 
vierailija
Olet ilmeisesti yksi pahimmista kiusaajistani. Olet vainoaja, ja se on monta astetta kiusaamista pahempaa.
Ex-työministeri puhuu parhaillaan ikärasismista 8 minuuttia-ohjelmassa.
Rasismia on monta lajia.
Ole ystävällinen, ja jätä minut lopulta rauhaan äläkä etsi itsellesi uutta uhria.
Sinusta ei pidetä sen takia kun sun kaikki jutut ovat muiden haukkumista.
 
vierailija
Jos ja kun Echon ja kumppaneiden silmää miellyttää nelkytviis kiloinen tsainatar, on selvää, että seiskyt-kasikyt kiloinen suomalainen perusmuikkeli on liian leveä, kookas, romuluinen sidukkavalas.
 

Yhteistyössä