On nuo Kuomat kyllä rumat kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Anoppi osti meidän muksulle kuomat. Ei voi minkään, ovat minusta ihan todella rumat kengät. Mitä muita vaihtoehtoja olisi kovemmille pakkasille? Tosin tuskinpa meillä yli -15 pakkasella ulos enää mennään.

minä olen erimieltä kanssasi, ovat kivat lapsen jalkaan ja kevyet kävellä ja pitävät jalan lämpimänä ja kuivana,se kai lie paras kumminkin =)
niitähän saa sin.mustana,oranssina ja punaisena

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Kestävät ja lämpimät kuitenkin

Joo pitäskin vissiin ajatella, että mitäs ulkonäöstä, jos muuten ovat toimivat, mut en vaan pysty! Kyllä mä omissa vaatteissani/kengissäni ajattelen myös ulkonäköä toimivuuden lisäksi. En halua lastanikaan pukea kenkiin jotka ei mua ulkonäöllisesti miellytä. Turhamainen?

Loppujen lopuksi ei noilla kenkien kärjillä ole kauheasti eroa ja niitä varsiahan ei housujen alkta kuitenkaan näy. Kuomissa on mukava leveä lesti, jolloin paksukin villasukka mahtuu sisään ja jos sirommat kengänkärjet haluaa, niin melkein se leveydestä/sukanmahtuvuudesta kärsii sitten.

Ainakin ne on lapsen helppoa pukea itse jalkaan ja riisua vaikka olisivat märätkin. Ei tartte kaksin käsin loskasia kakkasia kenkiä kiskoa jaloista kun on ulkoilun jälkeen väsynyt ja nälkäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
minä olen erimieltä kanssasi, ovat kivat lapsen jalkaan ja kevyet kävellä ja pitävät jalan lämpimänä ja kuivana,se kai lie paras kumminkin =)
niitähän saa sin.mustana,oranssina ja punaisena

Samoilla linjoilla. Mielipidehän löytyy jokaiselta. Mun mielestä ne näyttää ihan kengiltä, ja vielä ihan älyttömän käyttökelpoisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
todellakin!! turhamainen siis

No mutta, jos on olemassa myös kauniita ja toimivia kenkiä, niin miksi se tekee ihmisestä turhamaisen jos ostaa mieluummin sellaiset, kuin kengät joiden ulkonäkö ei miellytä`?

Munkin mielestä ne on ihan kivan näköiset, tai paljon niistä nyt näkyy sieltä haalarin lahkeen alta. Meillä 22 koon kuomat pojalla, ja siksi niin suloiset kun ovat sellaiset "möhköt", niissä näyttää jalka ihanan pieneltä.

Ei ne pinnaltaan kuivina pysy plussakeliloskassa, silloin talvikumpparit jalkaan, mutta ei ne nollakelillä läpikään kastu. Mutta puistosta tullessa kävelytiet ja kadut ovat sulempia ja koiranp..kaa joka paikassa ja sitähän sitten on kenkien pinnalla olipa kengät millaiset tahansa. On kiva kun kakara saa kengät irti jalastaan ilman että täytyy liata käsiä samalla kun riisuu haalareita ja muita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos lapset saisivat päättää...:
Meillä lapset tykkää kuomista eniten. On lämpimät ja helppo pukea jalkaan. Mahtuu vielä villasukatkin. :)

Hyvà nàkòkulma, pààttàkòòt lapset. Tottakai voi hieman neuvoa

Alkuperäinen kirjoittaja kivatpa:
Munkin mielestä ne on ihan kivan näköiset, tai paljon niistä nyt näkyy sieltä haalarin lahkeen alta. Meillä 22 koon kuomat pojalla, ja siksi niin suloiset kun ovat sellaiset "möhköt", niissä näyttää jalka ihanan pieneltä.

Totta, eihàn lapsia voi muutenkaan pukea kovin persoonallisesti talvella, vaan aina niità toppavaatteita

Yhteistyössä