Mitä "muistamisia" teidän perhe on saanut tänä jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kysymys olikin otsikossa.. Firmoilta joululahjoja? Tuttavilta? Yhteistyö kumppaneilta?

Meillä mies on tuonut kotiin pari viinipulloa ja pari konjakkipulloa, keraamisen puukon (on muuten terävä!), poron lihaa 1 kg, 1/2 luomupossun ja tänään ison juustolajitelman (8 kpl erilaisia juustoja). Nämä kaikki siis miehen kanssa yhteistyötä tekeviä tahoja työn puitteissa. Osa ollaan annettu eteenpäin mm. luomupossun 12 kg kinkku annettiin yhdelle isolle tuttava perheelle (5 yli 8-vuotiasta lasta).. Ei tuollainen kinkku edes mahdu meidän sähköuuniin!! saatikka jos me kahdestaan vedettäisiin kinkkua niin suolitukos olisi lähellä.. Lapset ovat alle 3 vuotiaita meillä.

Itse olen tavallinen "duunari" ja minusta on aivan käsittämättömiä nämä muistamiset... Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja joka vuosi nuo vaan lisääntyy.. Alussa oli pullo&pyyhe linjaa, mutta vastuualueiden kasvettua nuo ovat kasvaneet. Firmojen logo pyyhkeitä meillä on seuraaviksi 10 vuodeksi valmiina. :D

Tällä hetkellä ei vielä mitään, mutta mies saa kyllä aina töistä jotain isompaa ja yhdeltä työkaverilta tulee yleensä joulukakku tai -leipä. Mä oon saanu pomolta pienen lahjan ja työkavereilta myös, mutta kun on tuollainen duuni kun on, niin mitään isoja lahjuksia on turha odotella. Huomenna vien itse lähimmille työkavereille pienen lahjan.

Sukulaisilta tulee tietty lapsille lahjoja ja mies taisi isältää saada rahaa. Tai sainhan mä kuntosalilta lahjakortin annettavaksi ystävälle, jos se lasketaan mukaan ja kun ystävä käyttää lahjakortin niin mä saan salilta jonkun uudenvuoden lahjan.

Yhteistyössä