On niin väsynyt äiti :(

• Viestiketjun aloittaja väsyäiti
  • Ensimmäinen viesti
soita
Soitappa kuule heti huomenna sosiaalitoimistoon ja pyydä perhetyöntekijä paikalle auttamaan arjessa ja juttelemaan!
Älä kuluta itseäsi loppuun.
Se on todella kannattava homma, ja ei tarvitse tuntea itseään huonommaksi tms. jos sellaisen paikalle pyytää.

vieras
Onko mahdollista, että palkkaat lapsenvahdin tai jonkun sinne kotiin, vaikka itse olisitkin kotona?

Kuinka paljon mies auttaa? Isovanhemmat? Onko mahdollista perustaa jotain "rinkiä" muista vanhemmista, jotka ottaisivat lapsiasi leikkimään silloin tällöin?

Ovatko lapsesi päiväkodissa?

soita
Ei sinulta lapsia mihinkään viedä.
Ja jos ei suoraan auta soitto niin soita neuvolaan ja pyydä sitä kautta se perhetyöntekijä avuksesi.
Se on aivan tätä päivää ja perhetyöntekijä käy niin yksi lapsisessa kuin useammankin lapsen perheessä auttamassa, ja siinä ei tosiaan joudu mihinkään soskun syyniin tms. vaan voi ajatella että hän on kuten ennen vanhaan oli kodinhoitajat vaikkei sama asia olekkaan.

Eli rohkeasti vaan soittelet sinne.

kolmen äiti
ap, missä päin asustelet? olen sinulle tietenkin vieras, mutta meillä lapsia hoidossa (kaverien) silloin tällöin, voisin sinunkin lapset ottaa lapsieni kanssa leikkimään, jotta saisit hieman omaa aikaa, nukkua ym.

ap
ei tosiaan ole ketään sellaisia kuka voisi lapset ottaa. kotona olen lapsien kanssa ja nyt on paljon sairasteltu ja tää raskaus vetää voimat niin pois ja koko ajan oksettaa.. mies tekee pitkää päivää ja aika huono parisuhde tällähetkellä :(

esikoinen on semmoinen uhmaaja ja sillä niin voimakas tahto ettei tahdo mitää uskoa, ja se pistää väsymään vielä enemmän :( olen kokeillut vaikka mitä, lahjontaa, arestia ja lujana yrittänyt pysyä. mutta mikään ei tunnu auttavan. ulkoilemaan ei olla päästy juuri ollenkaan koko kuussa kun ollaan oltu koko ajan kovassa flunssassa. ja yöunet siinä mennyt samalla..
tahtoisin olla lasten kanssa kotona ja nauttia siitä ja että perheemme voisi hyvin.
minusta on aivan kamalaa joutua korottamaan ääntään vähän väliä saati huutamaan :(

Yhteistyössä