On näitä haalareita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
Tyttö 5v, viime vuonna käytti Jonanthanin 104-kokoa talvihaalarissa ja varahaalari oli Lassien Supratech. Plus ostin Reimatecin irtotakin + Jonanthanin irtotoppikset.

Nyt tein inventaariota, nyt kun lunta on tulossa tänne pk-seudullekin edes hetkeksi.

Hänellä on:

Jonanthan 110 haalari

Ciraf 116 haalari (mummo osti kysymättä), tosi muhkea, eli jos tulee oikein pakkaset niin tuo on siihen, kosteussuojaahan ei tarvita pakkaslumella,tai ensi vuodeksi

Brion käytetty 110 haalari, tää oli mun ostama varahaalari, tämäon yllättäen iso, Cirafin kanssa samaakokoa

Edelleen mahtuu se talvitakki + on uudet irtohousut

Kirpparilta tarttui mukaan hyväkuntoinen 2-osainen 120 cm, mutta näyttääkin nyt pieneltä 120-senttiseltä, ehkä sitäkin käytetään tänä vuonna...

Huh huh. Mitähän sitä tarjoaisi siihen räntä/lumisateeseen päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22221834:
Huonointa, mutta kosteussuojattua ois mun ehdotus. :) Paras päälle vasta, kun on enemmän lunta.

Joo, parastaei ehkä vielä poäälle. Mutta toi brio mikä olisi käytetyin, onkin niin iso...

Noi toppahousut on ehkä ohuimmat... ja kosteussuojatut. Kokeilen mahtuuko ne viimevuotiset vielä.

Meillä 5-vuotias on ulkona isosiskon vanhassa lassien toppapuvussa. siinä ei ole mitään teciä, mutta kestää hyvin kostean nurmikon. Päiväkodissa laittavat kurikset siihen päälle. (josta tulikin mieleen, että täytyy viedä isommat kurahousut sinne talveksi).

Kunnon räntä- ja lumikeliin on olemassa kaksikin lassieteciä. toinen vanha, jossa polvessa reikä, mutta napakka kangas. toinen uudenuutukainen, mutta en aijo säästellä sitä, koska ei mene kuitenkaan ensi talvena enää.

[QUOTE="noh";22222065]Anna köyhille ylimääräiset haalarit ja jätä yksi omalle tenavalle niin ei tarvii joutavia vouhkata.[/QUOTE]

Mitkä ylimääräiset?

Olen itse ostanut alesta tuo Jonanthanin + käytettynä varahaalarin. Ne me tarvitaan + 2-osainen kauppa-automatkalle + nemahtuu pidedmpään kuin haalarit eli jos 110 jää pieneksi haalarissa, niin yleensä 2-osaiset vielä mahtuvat.

Äitini toi sen 116-senttisen. luultavasti hukkuu siihen nyt vielä. Jos Briokin on iso, niin siinä on ensi vuoden haalarit. Jos Brio on iso, niin 2-osainen on se kakkospuku.

Plus en oo mitenkään rikas, näkyyhän se jo näissä merkeissä... ei oo tickettiä ja moloa :D

[QUOTE="miuu";22222086]Meillä 5-vuotias on ulkona isosiskon vanhassa lassien toppapuvussa. siinä ei ole mitään teciä, mutta kestää hyvin kostean nurmikon. Päiväkodissa laittavat kurikset siihen päälle. (josta tulikin mieleen, että täytyy viedä isommat kurahousut sinne talveksi).

Kunnon räntä- ja lumikeliin on olemassa kaksikin lassieteciä. toinen vanha, jossa polvessa reikä, mutta napakka kangas. toinen uudenuutukainen, mutta en aijo säästellä sitä, koska ei mene kuitenkaan ensi talvena enää.[/QUOTE]

Joo, kuriksetkin täytyy vaihtaa... pitää varmaan olla jo 116 cm että menee 110 puvun päälle helposti. Muuten menee vielä 104 kurikset, siis ihan sateella ollut päällä nyt syksyllä.

Yhteistyössä