On mulla vaan positiivinen ja kannustava äitee (älä avaa jos et kestä valitusta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tämmöstä täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että tämmöstä täällä

Vieras
Oli äiti saanut taas joltakin ystävän tuttavalta hameen,oli sitten ottanut sen vaikka se oli hänelle liian pieni,no äitee soittaa minulle ja kehuu että antaa sen minulle mutta
EIHÄN SE NYT SINULLEKAAN MAHDU KUN EI KERRAN MINULLEKAAN MENNYT
mutta anna se sitten jollekin tuttavallesi

Siis kyse kun ei ole ensimmäisestä kerrasta ja joo,ollaan melkein saman kokoisia mutta 3vaatekokonumeroa on kuitenkin vaatteessa paljon.
Ja muutenkin ärsyttää,mikä hemmetti siinä on että hän on minua haukunut lapsesta asti että minulle menee isommat vaatteet kuin hänelle.Muistan kuinka kerran olimme ostamassa alushousuja niin äiti oikein kehui myyjälle kuinka minulle meni jopa isommat kuin hänelle,
no tosin silloin totesinkin että haluan kalsarini peittävän koko takapuolen enkä jäävän rullalle alle puolentagon...oli muuten myyjälläkin hauskaa :laugh:
Samoin minun häissäni äitini piti päteä kaikille että minulla oli muka teetetty puku kun eihän noin läski valmisrekkipukua saa,ja samaan hengenvetoon hän kehui kuinka itse hän kyllä osti valmiina kaupasta oman juhla asunsa,totuus taas tässäkin asiassa oli toisinpäin:(
Mutta miksi ihminen ei tee kropalleen mitään jos kokoajan pitää minun vartaloani haukkua ja arvostella ja kehua kuinka itse on täydellinen...ei tajua ei:(
Täytyy kai ostaa äitille tulevan syntymäpäivän kunniaksi koko kropan paljastava peili jotta tulee hänellekin totuus ilmi niistä omista 'hoikista kurveistaan'
Niin,ja autahan jos olen laihiksella ja koitan saada kiloja tippumaan:(
Menin äitilleni 15kg kevyempänä tuossa joulun aikaan ja äitin kommenttini
et kyllä ole yhtään laihtunut,olet vain lihonut

otan otaa.
isäni etsi minusta selluliittiä alle 10 vuotiaana.
tarkkaili syömisiäni,ei estellyt,mutta aina kun tein voileivän nosti kinkkuleikettä ja katto olinko laittanut voita.
olen aina ollut läski. olen edelleen.
kun olin pieni, isäni tarjoutui maksamaan kauneusleikkauksen sekä rasvaimun.

Siis järkyttäviä vanhempia teillä.....en voi muuta sanoa. Onneks näytätte ottavan noi kommentit suht neutraalisti, kai? Vikahan siis on vanhemmissanne, ei teissä!

Alkuperäinen kirjoittaja törkeää:
Siis järkyttäviä vanhempia teillä.....en voi muuta sanoa. Onneks näytätte ottavan noi kommentit suht neutraalisti, kai? Vikahan siis on vanhemmissanne, ei teissä!

pakkohan se on tottua niiden kommenttejen kanssa elämään,siis enää en niitä siedä,mut se mitä lapsena sanottiin.
mut ei mulla kyllä itsetuntoa ole. ei ollenkaan. ei yhtään.
pitäs varmaa se kauneusleikkaus ja rasvaimu tehä jotta ois.

minulla taipumusta kerätä vararengas vyötärölle vaikka muuten normipainoinen ... sen takia otin kuntosalikortinkin. no anyway kun olin nuorempi, äitini tökki aina mahaan ja hoki "voi voi". erään todella lihavan kaverin äiti teki tälle kaverille melkein samaa ja puhuttiinkin, että kohta lopetetaan syöminen kokonaan...juodaan vaan vettä ja pyörrytään nälästä... muuten äitini on mukava ja meillä on ihan ok välit mutta...

No just....toki ollaan mekin tytön kanssa eri mallisia eikä kaikkia vaatteita saada sopimaan päittäin. Esim. mun housut ei hänelle mene. suurinosa kuitenkin menee molemmille ja näin sitten käydään toistemme kaapeissa välillä. Mutta en minä tuolleen höpise tytölleni. Hänellä on kaunis vartalo ja on ylpeä siitä.

Päivää taas,ja valitus jatkuu:(

Oli eräs äitin hyvä ystävä lähtenyt toiselle paikkakunnalle hiukan shoppailemaan toisen kaverin kanssa,no äitilläni ei pahemmin näitä ystäviä ole (niin..mistäköhän johtuu...)
No ensimmäisenä äiti taas soittaa minulle ja haukkuu tätä omaa ystäväänsä kuinka on jonkin toisen kanssa vain ostoksilla ja häntä ei koskaan huoli mukaan:(
No kuuntelin aikani ja koitin vaihtaa puheenaihetta kun en jaksanut kuunnella valitusta jälleen kerran kuinka tämä äitin ystävä haluaa olla toisenkin kaverinsa kanssa.
No eihän sitä niin vain puheenaihetta vaihdettu ja taas sama virsi
'en tajua miksi se ystäväni haluaakin olla sen ämmän kanssa kaveria,kun se ämmä jonka kanssa nyt on ostoksilla painaa ainakin 500kg ja on niiiin läski,hyvä kun autoon mahtuu jne.'

Eli äitini haukkui siis ihan kokoajan tätä ystävänsä ystävää ja vielä ihmetteli miksi hän ei koskaan pääse mukaan.....
No lopulta minulta pinna paloi ja tulin tuossa taas sanoneeksi äitilleni suoraan että likelle sitä samaa se äitinkin puntariluku näyttää ja ei ole yhtään sen parempi ihminen.
Johon äiti taas suuttui ja kehuinkin kuinka oli erittäin hoikka tähän toiseen verrattuna ja kuinka on minuakin hoikempi ja turha edes väittää vastaan jne.
No sanoin että odotellaan niitä juhlia ja tuon kokovartalopeilin ja vaakakin on jo hankittu joten älä järkyty kun totuus tulee ilmi :laugh:

Jotenkin ei vaan jaksa,tätä toisten kropan tuijottamista ja lihavaksi haukkumista olen lapsesta asti saanut kuulla ja nyt taas pinna paloi:( No katsotaan kun olen vastaamatta viikkoon puhelimeen josko taas asenne hiukan muuttuisi:D

Yhteistyössä