On mulla sitten ihuna mies <3

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt mies;27803004:
Oispa munkin vaimo noin kiitollinen. Vika on kai siinä, että teen liian usein herkkuja, ostan liian kalliita lahjoja ja tuon kukkiakin muulloin kuin merkkipäivinä.

No tänä vuonna vähenee huomionosoitukset.
kyllä mun mies antaa kaikenlaista jatkuvasti...paitsi ei anna kukkia (onneksi)
 
chiarana
mä olen joskus lukenut täältä, että siksi joillekkin ollaan täällä ilkeitä, että ne muistais pitää jalat maassa...kyllä palsta tietää =)
Mä vähän veikkaan, mitä näitä joitakin ketjuja joskus olen seurannut, että sua vastaan, BootyPeppi, on joku sama henkilö, tai muutama. Vaikuttaa kateelliselta tms. elämäänsä tympiintyneeltä. Sikäli vähän hassua, et jos joku tympii täällä niin miks pitää tietentahtoen mennä availemaan niitä ketjuja ja vastailla ilkeästi. Ihan selkeätä kiusaamista. Sulla on asiat elämässä mukavasti, elä välitä muutamasta ilkeästä.
 
Mä vähän veikkaan, mitä näitä joitakin ketjuja joskus olen seurannut, että sua vastaan, BootyPeppi, on joku sama henkilö, tai muutama. Vaikuttaa kateelliselta tms. elämäänsä tympiintyneeltä. Sikäli vähän hassua, et jos joku tympii täällä niin miks pitää tietentahtoen mennä availemaan niitä ketjuja ja vastailla ilkeästi. Ihan selkeätä kiusaamista. Sulla on asiat elämässä mukavasti, elä välitä muutamasta ilkeästä.
Olen samaa mieltä, että kannattaa jättää avaamatta jos ärsyttää. Mun elämä on niin tavallista kuin olla ja voi..ei siitä tartte kyl vetää herneitä sieraimiin :)
 
Harhaa
Jopas pienestä innostut. Tuo on ihan normaalia rutiinia ja hemmottelu onkin vaikka lahjakortti kylpylään. Mutta köyhät ne keksii mitä vain jotta elämä olisi muka hyvin.
 

Yhteistyössä