Sain ihanan lahjan kun suoriuduin työssäoppimisesta niin hyvin
Sain kenkäperheeseen uuden tulokkaan :heart: Kyllä mies tietää mistä tykkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla uusi mies??
Sain ihanan lahjan kun suoriuduin työssäoppimisesta niin hyvinSain kenkäperheeseen uuden tulokkaan :heart: Kyllä mies tietää mistä tykkään.
Mitä sä opiskelet? Luin eilen sun työharjoittelun päättymisestä ja meinasin siinä kysyä et mitä opiskelet, mut en ehtinyt kun oli joku juttu kesken... Eli kysyn nyt! Mitä sä opiskelet?![]()
Ah ihanat kengät :O On sun miehellä hyvä maku...
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29627009:Onko hänellä yhtä iso meisseli kuin mulla, 22 cm?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29627009:Onko hänellä iso meisseli?
Mun miehellä on monta eri kokoista ja näköistä meisseliä...
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627685:Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.
Mites tää nyt liitty mihinkään?
Mun miehellä on monta eri kokoista ja näköistä meisseliä...
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29627691:Ei mitenkään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29627705:Nahkapuikolla pystypienaa![]()
Kyllä varmaan uskovaisella miehellä otti luonnon päälle kun piti avioliitto purkaa. Nolo juttu rekisterissä sitten joskus kun tuo suhde kokonaan päättyy ja sekin kyllä tapahtuu 5 vuoden sisään kun noin epästabiili eukko kyseessä
Kyllä varmaan uskovaisella miehellä otti luonnon päälle kun piti avioliitto purkaa. Nolo juttu rekisterissä sitten joskus kun tuo suhde kokonaan päättyy ja sekin kyllä tapahtuu 5 vuoden sisään kun noin epästabiili eukko kyseessä
Mies on ihqu kun se ostaa krääsää, rättejä ja lumpuja, ties mitä kiiltävää jne.. Aika ihquu.