On mulla helmi mies. Oltiin suunniteltu viikonloppuloma yhdessä ja mulla alkoi tänään kuukautiset niin miehen mielestä

  • Viestiketjun aloittaja "Vee"
  • Ensimmäinen viesti
iu
Kaikille ei sovi hormonaalinen ehkäisy. Ja kaikkiin kuukautiskipuihin ei ole tepsiviä lääkkeitä. Kohdunpoisto taitais olla ainoa varma hoito, mutta aika iso leikkaus ja elämänmuutos sekin... Että ei se kaikilla ihan niin helppoa ole, vaikka sulla itselläs oliskin. (Tämä näille "en ymmärrä mikset hae lääkkeitä niihin kipuihis" -kommentoijille. Me jotkut onnettomat vaan joudutaan elämään näine kipuinemme, niin nykyaikaa kuin eletäänkin.)
 
En millään pysty ymmärtämään näitä viestejä, joissa hotelliyö olisi peruttu kipeiden kuukautisten vuoksi, jos ei kerran voi harrastaa seksiä. Miten vähän tällaisissa kodeissa harrastetaan seksiä, jos ei voi yhtä lyhyttä lapsivapaata viettää nautiskellen ilman seksiä? Meillä ainakin molemmat olisivat nauttineet siitä, että saisi vain olla yhdessä, keskustella rauhassa, nukkua sylikkäin ja heräillä ihan rauhassa. Onneksi tuli löydettyä sellainen puoliso, joka osaa myös ajatella, keskustella ja nähdä parisuhteen muunakin kuin lasten- ja kodinhoidon kätevänä ulkoistamisena vaimolle ja varmana seksisuhteena, kun muualta ei irtoa.
Mieti vaan, kuinka huono puoliso mun miehellä on, kun hän olis perunu koko jutun, vaikka mies olis varmaan sinne mennykkin. Mut onneks sulla on hyvä mies :)
 
"muuli"
Onneks mun mies on jo oppinut että jos me mennään jonnekin ihanaan hotelliin tms. rentoutumislomalle, niin sen on ihan turha odottaa seksiä siellä. Sinne mennään rentoutumaan ja mulla mukavaan oloon ja nauttimiseen ei seksi kuulu tosiaankaan.
 
"muuli"
Onneks mun mies on jo oppinut että jos me mennään jonnekin ihanaan hotelliin tms. rentoutumislomalle, niin sen on ihan turha odottaa seksiä siellä. Sinne mennään rentoutumaan ja mulla mukavaan oloon ja nauttimiseen ei seksi kuulu tosiaankaan.
 
[QUOTE="elli";25986893]etkö tiedä milloin sun kuukaitiset alkaa?Oliko tosiaan ihan yllätys?[/QUOTE]

Kyllä ne voi olla epäsäännölliset aikuisellakin. Itselläni kierron pituus vaihtelee 21pv-35pv. Tai enemmän. Että ei voi aina onnistua suunnitelmat etenkin jos varaukset tehty kuukausiakin etukäteen.

Toivottavasti aapee teillä tulee mukava vkl kuitenkin. Koita leppyä miehellesi, ihan senkin takia ettei tarvi haaskata omaa vapaa-aikaa vihastelemiseen. Jospa mies oppii tästedes asettelemaan sanansa tarkemmin.
 
"jaana"
[QUOTE="muuli";25986737]Onneks mun mies on jo oppinut että jos me mennään jonnekin ihanaan hotelliin tms. rentoutumislomalle, niin sen on ihan turha odottaa seksiä siellä. Sinne mennään rentoutumaan ja mulla mukavaan oloon ja nauttimiseen ei seksi kuulu tosiaankaan.[/QUOTE]

seksi on rentouttavaa ja tekee hyvän olon.
 
"madame"
[QUOTE="Vee";25982652]ei kannata sitten mennä ollenkaan ja tuhlata rahaa hotelliin! Kun munhan kanssa ei näköjäön sitten voi muuten viettää aikaa. Voi vitun paskapää!!! Suutuin hirveästi ja annoin tulla tulikiven katkua niin tämä sanoo takaisin, että mikset voinut laskea etukäteen alkaako. Helvetti piiiitkästä aikaa saadaan lapset hoitoon ja viikonloppu itselle ja minä niin odotin, että pääsee näistä kotiympyröistä irtaantumaan!

Suutuin ja peruutin huoneen kokonaan. Riidan jälkeen mies sitten pyysi anteeksi ja sanoi, että mun olisi pitänyt osata ennakoida ja laittaa hänelle vaikka tekstari aikaisemmin, jotta hän olisi saanut aikaa rauhoittua! Vittu minä en usko tuota miestä! Vähän jäätävä tunnelma. Miten minä tuon kanssa alunperin aloin? Muutenkaan ei ole viime vuosina ollut parisuhde hyvässä kunnossa. Ajattelin, että ihana pitkästä aikaa herätä kiireettömästi hotellihuoneessa ja käydä valmiilla aamupalalla...[/QUOTE]


No kun lapset on hoidossa ja aikaa kaksin harvoin niin tottakai siihen kuuluu KIIREETÖN ja HÄIRIÖTÖN RAKASTELU! luulisi olevan itsestään selvyys kun pääsee tollein
 
"trolli"
ja onko ap koittanut että sattuuko menkkaseksi niin että ensin saa orgasmin käsipelillä ja vasta sitten yhdyntää? orkku rentouttaa ja vapauttaa endorfiinejä, voipi olla että auttaisi niihin kipuihin..

ymmärrän kyllä miestä, vaikka hänen reaktionsa olikin perseestä. eihän se naisen vika ole että menkat alkaa, ja enemmän se nainen niistä kuitenkin kärsii.

mutta jos kuvitteellisesti on tämä klassinen tilanne, mies haluaisi 5 kertaa viikossa, naista kiinnostaa kerran kuussa, ja mies raukka kuvitteli että nyt sitten otetaan takaisin kuivaa kautta.. niin onhan se seksittömyys hotellimatkalla isku vasten kasvoja. olisin itekkin ihan pirun pettynyt.
 
Surobz
No mä kyllä ymmärrän miestäsikin. Hänellä oli tietty ajatus viikonloppulomasta ja hänen ajatukseen kuului ilmeisesti seksiä. Lisäksi jos sinulla on totutusti erittäin kivuliaat kuukautiset, hän saattoi myös ajatella muidenkin juttujen olevan ikäviä lomalla, jos olisit huonovointinen/kipeä. Tiedän olevani vähemmistöä täällä, mutta mä olisin kyllä itsekin ollut enemmän kuin vittuuntunut kuukautisista ja olisin hyvin voinut siirtää matkan toiseen ajankohtaan - ihan vain sen vuoksi, että olisi saanut nauttia kaikesta. Ja minulla on aivan hyvä mies, jonka kanssa voisi hyvin touhuta kaikkea muuta kuin seksiin liittyvää ja olla enemmän kuin tyytyväinen, mutta silti kyllä suorastaan syyhyttäisi siellä hotellissa harrastaa seksiä! Itse olisin varmaan mennyt niin pitkälle, että olisin hankkinut etukäteen siirtopillereitä.
Ja kaiken tämän sanottuani, sanon että ymmärrän myös sua. Miehesi esitti asian todella tökerösti.
 

Yhteistyössä